ahdistus/paniikkikohtaus
mulla on nyt kohta viikon olla aika pahoja ahdistus/paniikkikohtauksii.
uni ei maistu. ruoka ei maistu. lääkkeet ei tehoo. alotettiin tollanen zipralex-masennuslääkitys muutama päivä sitten . sen jälkeen olotilani on vaan pahentunu. kurkkua ahdistaa,hengitys ei pelaa, vapina iskee päälle, silmissä sumenee, itku tulee, sydän jyskyttää ja koko maailma tuntuu kaatuvan päälle. mielessäni ei pyöri mitään itsetuhoisia ajatuksia, mutta kohtauksen aikana tulee suuri pelon tunne siitä että nyt mä kuolen. ja se pistää oireet vielä pahemmaksi. en pysty olemaan ihmisten seurassa, enkä yksin. Lääkäris oon ravannu kokoviikon itkien oloani mikä ei helpota. nytkin kirjotan tätä viestiä silmät puoliummessa mutta uni ei tule koska tuntuu että sydän hakkaa läpi rintakehästä. illalla sain lääkärissä rauhottavan lääkkeen joka auttoi pari tuntia eteenpäin ja sen ajan sainkin nukuttua. sitten kolmen aikaan yöllä heräsin eikä enää tullu nukkkumisesta mitään vaikka unilääkkeen siinä sitten otin vielä mutta ei…
oon niin loppu tän olon kans vaikka tätä ei oo kestäny ku tän melkein yhen viikon. vie ihan mun voimat.
poikaystäväkin on parasta laatua ja joka musta huolehtii mutta se ei tunnu mulla missään. kaikki tuntuu ihan yhdentekevältä. tää on ihan kamalaa. onneks huomenna on arki että saan varattua ajan psykiatrille.
tuntuu välillä että pitäskö miettiä ihan psykiatrista osastoo sairaalasta että menis sinne viikoks. mut ei ne taida ottaa kun ei ole itsetuhoisia ajatuksia….