Ahdistuneisuus kuin noidankehä
Minulla on ollut jo pari kuukautta enemmän tai vähemmän ahdistunut olo. Ärsyttää, kun joka välissä tulee huono olo, siis fyysisestikin, vaikka ei olisi mitään syytä. Ruokahalu on olematon, en saa vain alas paljon mitään… Huolestuttaa, kun laihdun hirveää vauhtia… 😯🗯️
Koko juttu lähti kai siitä, kun seurustelin erään pojan kanssa, joka asuu valitettavasti ulkomailla. Kaukosuhde mietitytti, oli jotenkin epävarma ja levoton olo koko ajan, kun toinen ei ollut siinä lähellä, oli vaikea enää määritellä omiakaan tunteita.
No, enää en sitten seurustele, kun oli niin vaikea olla. Välitän tosi paljon pojasta vieläkin ja pidämme yhteyttä yhä, emme vain seurustele.
Mutta ahdistuspa ei lähtenytkään. Vaikka minkälaisia tunteita olen suhteen päättymisen jälkeen käynyt läpi, mutta kun en vain meinaa päästä siitä oudosta levottomuuden tunteesta yli. Nyt minulla ei ole paineita, että loukkaisin poikaa olemalla kauhean epävarma meidän suhteestamme, en ole hänelle enää vastuussa mistään. Silti ahdistaa 😞 Kysymys kuuluukin oikeastaan, että liittyykö tämä paha olo enää ollenkaan tähän poikaan. Vaikka ongelmallinen suhde olikin ahdistuneisuuden laukaisijana, tuntuu, että olen nyt pikemminkin jäänyt jonkinlaiseen noidankehään. Ahdistus on ikään kuin tapa minulle nyt. Joka päivä tulee paha olo, mikä tarkoittaa, että juuri mitään en saa syötyä, ja usein ahdistuneisuus laukeaa sillä, että oksennan. 🤔 Jonkin verran osaan kontrolloida tuota kyllä, mutta välillä paha olo vaan saa yliotteen…
Saan tähän ongelmaan ammattiapua kyllä jo, tahtoisinkin kuulla vain, onko minulla kohtalontovereita. Onko joku joutunut samantyyppiseen kierteeseen? Voisi auttaa jos kuulisi ettei tappele yksin tällaisen ongelman kanssa. 🙂🌻