Ahdistaa korona sekoittaa\ahdistaa elämää
Minua alkaa ahdistaa tää koko korona touhu. Ja ahdistaa kun elämä ei kanna. Kaikki vähättelee ja on vihaisia mulle että olen masentunut. Ei se minun vika ole, (paitsi se että menin kaksi vuotiaana, laiturille, ilman lupaa, ja molskahdin veteen) siitä aivovamma, ja on jäänyt masennus, sen verran. Mutta nyt mun onggelmat on pahentuneet mulla kaverin kanssa on riitaa, ja mun äiti on vasta eronnut se vähän vaikuttaa mun kaverin ja mun väleihin, mutta on siinä myös muutakin, äitini kyttää koko ajan mitä tehdään kaverin kanssa, mua ärsyttää kans kun tää kyseinen kaveri ei sano sitä mun äidille, että se ärsyttää sitä, nyt ei olla väleissä oikein, mä jotenkin mietin ei se mun vika oo silleen, mutta jos arvostaa ystävää voisi sen verran saada omaa suutaan auki. Pitäisi mun takia ja rohkeutta siinä vähän olla ettei mun pitäis koko ajan sanoa asioita. Ja tässä vielä painaa mieltä se vaikka oon sanonut mun äidille tästä tilanteesta, ei se kuuntele mua, tässä asiassa, minun pakko tänne vähän avata tätä tilannetta lisää. Joo ja tämän takia vähän on mulla muutkin ihmissuhteet koetuksella.. eikö jokaisella ihmisillä ole oikeus yksityisyyteen, sama ystävyyssuhteissakin. Anteeksi nyt jankutan samasta asiasta, mutta tää vaivaa mun mieltä, minulla vasta on alkanut terapia, vähän oon läpikäynyt sitäkin siellä.