Muta on adoptoitu pari vuotta sitten, nyt olen 19v. Pääsääntösesti olen onnellinen enkä niistä hetkistä nyt kerro, koska silloin olen ihan tavallinen tyttö kellä on äiti ja isä. Mutta sitten tulee hetkiä jolloin on tosi vaikiaa, aatokset menee miten sattuu. esmes että miksi nuo mut adoptoi, oisivat antaneet mun olla jossain sijotuspaikassa. usein myös mietin, että pitää olla mahdollisiman kiltti, ikään kuin pitää olla kiitollinen kun en kelvannut johonkin perheeseen ja joku haluu olla mun isä ja äiti. Sitten väsyy alituiseen kiitollisuuteen ja haluaa vaan pois koko adoptiosta. Mie lähen johonkin paikkaan, sairaalaan tai minne tahansa, että saa vaan olla yksin. Sitten jos adoptioperhe ei olekaan koko ajan yhteyksissä minuun, niin hyvin äkkiä alan miettiin, että nyt ne on onnellisia kun mua ei ole ja oikeesti ne katuukin koko adoptiota. usein soitan tuomarille, että perutaan koko adoptio.
Kun on jo 19v , niin mietin usein, että mun nyt pitää jotenkin tämä adoptio lopettaa. Elinikäinen sen tarkoitus kai on olla. silti miettii, että ei nyt 19v enää vanhempia tarvitse. aina on mielessä, että ei sen adoption ollut tarkoitus olla kuin 18 asti ja sitten se loppuu. aina vähän on tunne, että on aina häiriöksi oli missä vaan. Silti toivoo, että kelpaisi adoptioperheeseen vaikka olisi 50v, ois silti jonkin ihan oikia lapsi