Ärsyttää, hatuttaa, ketuttaa, masentaa, kiukuttaa, itkettää, suoraan sanottuna vituttaa!
Paloi käpy aivan totaalisesti, eikä ole ketään, kenelle avautua! Siis kuka ikinä lukeekaan, koittakaa kestää!
Vanhat muistot ja tapahtumat ja ihastukset ja rakkaudet ja surut ja murheet, ihan kaikki, puskee pintaan. Enkä näytä pystyvän hallitsemaan ajatuksiani millään tavalla. Mieli tekis hyppiä kattoon, repiä seinät alas, hajottaa kaikki, mikä tulee eteen. Vaatteetkaan ei sovi päälle, syynä lihominen, siitä rankaisen itseäni…en syö. Vettä juon, kun tiedän, ettei se tuo lisäkiloja. Kaikkien ihannoima laihuus ja normaalius ärsyttää. Olen aivan varma, että jään ikuisesti yksinäiseksi. Eihän tällaista kestä kukaan katsoa, vaikken itseäni maailman rumimpana otuksena pidäkään.
Työt ei kiinnosta, sängystä nouseminen ei kiinnosta, muiden näkeminen ei kiinnosta. Mikään ei kiinnosta, voi riivattu! Kaiken lisäks, sisko joka joskus aiemmin vielä piti yhteyttä, nyt raskaaksi tultuaan ottaa yhteyttä, jos tarvitsee autoa lainaan. Suututtaa jo pelkästään tieto siitä, että tiedän sen soittaessa, mitä asiaa sillä on. Äiti yrittää ”kohentaa” mieltä jankuttamalla, kyllä se siitä, ajattele positiivisesti. No voi hemmetti, kun en jaksa, ei nyt ole mitään mikä olis positiivista. Joo joo, on terveys ja katto pään päällä, työpaikka ja perhe. Voi daa, on on, mutta kun ei ne oloa paljon kohenna.
En ennen ole olevinaan tajunnut, miten yksinäistä yksinäisyys onkaan. Mun elämä on kaaos. En halua näiden ajatusten olevan mun päässä. En halua muistaa ja muistella. Hukun ajatuksiini ja muistoihin, niin hyviin kun pahoihinkin. Mietin joku aika sitten, kuinka tekisin itsemurhan…viiltäisin ranteet suihkussa, niin että veri valuis viemäristä, ihan niin kuin mun elämäkin tuntuu valuvan…viemäristä. Ei olis niin sotkuista. Ja silti se on vaan ajatus, jotenkin se ajatus on, emmä tiedä, pakoa. Ihan kun tietäisin, tai luulisin, sen olevan pakokeino mahdottomalla hetkellä. Joo eihän se ole, kun en siihen pysty, näin mitä se ensimmäisellä kerralla teki läheisille. En kestäis itseäni edes kuolleena, jos joutuisin satuttamaan kaikkia.
Mut miten tän kaiken p*skan saan pois päästä. 😭
Haluaisin jonkun ottavan syliin, silittävän päätä ja antaa itkeä. Just, sääliähän mä kai kaipaankin. Mut entäs jos se ei oliskaan säälistä, vaan aidosta välittämisestä? Tai emminä tiiä. En tiedä mitään ja haluan polkea jalkaa, niin kuin pieni lapsi. Kädet puuskassa ja huutaa koko maailmalle kuinka paha olo mulla on! Miten sitä oikeasti kestää itseään näinä hetkinä? Kiitos sille, joka jaksoi lukea ja jollei jaksanut, ni eipä tuo haittaa. Päivän jatkoa kaikille!😟