Tunne itsesi…

Tunne itsesi...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.07.2020 klo 13:22 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2020 klo 13:22

Olen yrittänyt lukea psykologiaa kirjoista ja internetistä, eniten minua kiehtovat nämä kirjat; Tunne Lukkosi ja Tunne itsesi suomalainen. Niissä ihmisen pitäisi tehdä analyysia omasta itsestänsä ja sen kautta alkaa hallita psyykistä elementtiänsä. Mielenkiintoista, mutta vaikeata pukea sanoiksi; Mitä oikein tarkoittaa itsellänsä; Mikä kaikki on vain lähiympäristön vaikutusta psyykkeeseen?

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2020 klo 17:00

Minulla oli mielenkiintoinen lapsuus ja nuoruus, tultuani täysi-ikäiseksi aloin oireilla ja jouduin mielenterveyshoitoon mielisairaalaan, jossa minulle ajan kanssa diaknotisoitiin skitsofrenia, jota diaknoosia kannan edelleen mukanani.

Tämä oireilee niiden aistiharhojen mukaan joita näen ja kuulen kokonaisvaltaisesti niin etten voinut sille mitään kuin sain postia, ja avasin sen, ja katsoin sitä, ja laitoin sen kirjahyllyyn. Koko kirjahylly alkoi elää silmissäni ja ehdotteli minulle muutoksia järjestykseensä, ja sisältöönsä, koska olin uskaltanut kajota kirjahyllyni kokonaisuuteen, ja sisältöön.

Käyttäjä kirjoittanut 29.07.2020 klo 18:53

Löysin edellisessä osoitteessani kirjoittamiani analyysejä itsestäni ja luettuani ne huomioni kiinnittyi siihen kuinka paikkaansapitäviä ne olivatkaan. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.07.2020 klo 12:48

Kävin kirjastossa tulostamassa kirjoittamiani sivuja. Kirjoitin analyysia löytämieni sivujen jatkeeksi 👍 samoista aiheista. Kyseenalaistaen seksuaalisen merkityksen. 👍👎

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2020 klo 11:15

Huomasin kuinka kierrän kehää itseni ympärillä. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2020 klo 05:15

Huomasin ettei minua enää pelota samalla tavalla kuin aikaisemmin mennessäni ulos tupakalle kuin kaikki muut vielä nukkuvat. 👍👎

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2020 klo 08:19

Nämä äänet odottavat etten/että syyttelisin niitä kaikesta mikä minulta ei onnistu, ja jonka suhteen teen virhearvion. 👍👎

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2020 klo 10:46

Menneisyys tunkeutuu esiin. 😁😁 Kaikessa Huorittelussaan. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 14.08.2020 klo 07:09

Eilen työharjoittelussa oli kamala sotku nettiyhteyksien kanssa, ja minulle meinasi tulla ihan stressi siitä syystä etteivät koneet toimineet.  😁👎👎

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2020 klo 07:49

Mietin millaista oli asua edellisessä osoitteessa, kuin vieläkin ajatukset alkavat väittämään vastaan, kuin ajattelen sitä paikkaa. En olisi saanut nauttia edes luonnosta, ja taivaan pilvistä, jotka lipuivat hiljalleen taivaalla ohitse, saatipa aurinkoisista päivistä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2020 klo 08:04

Minulla alkaa omien raha-asioiden harjoitteluhoitojakso syyskuussa. Saan edunvalvonnasta laskut ja rahat niiden maksamiseen, seka viikottaisen 90 € omiin kuluihini.  😁👍

Kaikki laskut pitää maksaa. Joulukuussa katsotaan jos haetaan holhouksen päättymistä. 👎

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2020 klo 21:11

Nyt olen saanut tarpeeksi kirjoja työstä, joten tilasin muutaman kirjan sieltä, ovat luultavasti juuri ne kirjat joita olen joskus lainannut kirjastosta, mutta en ole jaksanut keskittyä kunnolla lukemiseen, ja pidin niistä kirjoista. Nyt omassatunnossani on hieman kumma kausi, en varsinaisesti kuule ääniä, mutta omatuntoni on vähän liian herkkä reagoimaan kaikkeen, kuten tähän kirja tilaukseen, joka on 6,50 + 6,50 =13,00 € minulla on tuo raha huomiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2020 klo 08:55

Tänään tunnen olevani itsessäni oleva sivupersoona, sivupersoonan vallattua itseni, ja tuotua kaikki heikkoutensa mukanansa. Inhottavaa olla itsensä sivupersoona.  😆👌👎

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2020 klo 14:41

Ajatella; Mitä minulle oikeastaan kuuluu? Kuinka minä oikeastaan voin?

Vastata; Minulle kuuluu ihan hyvää. Minä voin ihan hyvin, kuin ei liian tarkasti katsota.

Käyttäjä ask kirjoittanut 30.08.2020 klo 22:26

Äänet on kyllä jänniä kun minullakin aivan yhtäkkiä on tullut kuolleiden ihmisten kanssa puhumista (minulla ei ole skitsofreniaa, masennuksesta johtuvaa..) mitä tykkäät tehdä yleensä? miten hoidat tota sun sairautta, kiinnostaa kun itselläkin on varmaan kohta joku harhatauti. Tää korona on voimautunut että olen masennuksen kuplassa. Tuntuu että sitä on liikkeellä. Aatelin vastata ettei sun tarvii yksin puhuu, mutta toisaalta kun kirjoittaa yksin saa sopivamman vastauksen. Toivottavasti tää oli hyvä vastaus kuitenkin.. olen menneisyyden vanki. En oo pääsyt ihan sieltä vielä pois mutta päivä kerrallaan mennään. Toivottavasti sinäkin pian pääset menneisyyden kuplasta pois.

Käyttäjä kirjoittanut 31.08.2020 klo 19:55

Hei ask. En tee mitään niille äänille. Annan niiden olla äänessä. Ne on kuitenkin jonkun toisen ajatuksia, joita ei ole hyväksyttävää mennä sorkkimaan. Psyk. sairaanhoitajani on sitä mieltä että ne menee lääkkeillä ohi.