Tunne itsesi…

Tunne itsesi...

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 27.07.2020 klo 13:22 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 27.07.2020 klo 13:22

Olen yrittänyt lukea psykologiaa kirjoista ja internetistä, eniten minua kiehtovat nämä kirjat; Tunne Lukkosi ja Tunne itsesi suomalainen. Niissä ihmisen pitäisi tehdä analyysia omasta itsestänsä ja sen kautta alkaa hallita psyykistä elementtiänsä. Mielenkiintoista, mutta vaikeata pukea sanoiksi; Mitä oikein tarkoittaa itsellänsä; Mikä kaikki on vain lähiympäristön vaikutusta psyykkeeseen?

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 27.07.2020 klo 17:00

Minulla oli mielenkiintoinen lapsuus ja nuoruus, tultuani täysi-ikäiseksi aloin oireilla ja jouduin mielenterveyshoitoon mielisairaalaan, jossa minulle ajan kanssa diaknotisoitiin skitsofrenia, jota diaknoosia kannan edelleen mukanani.

Tämä oireilee niiden aistiharhojen mukaan joita näen ja kuulen kokonaisvaltaisesti niin etten voinut sille mitään kuin sain postia, ja avasin sen, ja katsoin sitä, ja laitoin sen kirjahyllyyn. Koko kirjahylly alkoi elää silmissäni ja ehdotteli minulle muutoksia järjestykseensä, ja sisältöönsä, koska olin uskaltanut kajota kirjahyllyni kokonaisuuteen, ja sisältöön.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 29.07.2020 klo 18:53

Löysin edellisessä osoitteessani kirjoittamiani analyysejä itsestäni ja luettuani ne huomioni kiinnittyi siihen kuinka paikkaansapitäviä ne olivatkaan. 👍

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 30.07.2020 klo 12:48

Kävin kirjastossa tulostamassa kirjoittamiani sivuja. Kirjoitin analyysia löytämieni sivujen jatkeeksi 👍 samoista aiheista. Kyseenalaistaen seksuaalisen merkityksen. 👍👎

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 31.07.2020 klo 11:15

Huomasin kuinka kierrän kehää itseni ympärillä. 👍

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 04.08.2020 klo 05:15

Huomasin ettei minua enää pelota samalla tavalla kuin aikaisemmin mennessäni ulos tupakalle kuin kaikki muut vielä nukkuvat. 👍👎

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 05.08.2020 klo 08:19

Nämä äänet odottavat etten/että syyttelisin niitä kaikesta mikä minulta ei onnistu, ja jonka suhteen teen virhearvion. 👍👎