Todellisuudessa

Todellisuudessa

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 22.11.2020 klo 08:51 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 22.11.2020 klo 08:51

Todellisuudessa olen mikä olen, olento joidenkuiden muiden ajatusmaailmassa, jolle joillakuilla muilla on välillä asiaa, jota sanotaan minun harhaisuudekseni. Kuka olen? Mikä on merkitykseni? Mitä asiaa edustan? Olenko henkilökohtaisesti vai yleisluontoisesti? Mihin se painottaa? Olenko terve vai sairas? 

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 22.11.2020 klo 09:19

Ihmis-suhteita olen solminut helposti, mutta niiden ylläpito onkin jo vaikeampaa.  Joistakin ihmisistä välitän aidosti, toisista en yhtään, mutta en viitsisi ilmaista asiaa heille itsellensä. En kuitenkaan ala seksuaalista suhdetta ennen leikkausta, ja sen jälkeen minun pitää olla varovainen ja saada kumppani käyttämään kondoomia. Minulle tehdään tähystysleikkaus, jonka aikana poistetaan kohtu ja munasarjat. Tästä leikkauksesta on hyvät onnistumisennusteet.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 23.11.2020 klo 11:10

Minulle tuli katkos omien raha-asioiden hoidossa, ja nyt joudun ahtaalle rahatilanteeni kanssa. Vuokranmaksuni viivästyy, koska saan rahat myöhemmin kuin edunvalvonta.

Edessä on tiukka butjetti joka helpottuu vasta myöhemmin. Saa nähdä kuinka saan rahani riittämään alkukuuhun, ja alkukuussa. Nyt pitää olla tupakoimatta, ja ostamatta mitään turhaa. En voi hemmotella itseäni.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 27.11.2020 klo 21:59

Olen hankalassa tilanteessa, edessäni ei näy helppoa tietä, mutta yritän kulkea tällä kivisellä polulla jossa on paljon juuria, joihin kompastua. Mielessäni on viini, jota voisin juoda kuin olen kotiutunut leikkauksesta. Sen pitäisi olla punaviiniä Magyar Edes Vörös Bor.  Se on Unkarilaista punaviiniä. Olen juonut sitä vuosien varrella aika tavalla. Ja on hyvänmakuista, mutta tilanne vaatii raittiutta. En tiedä millaisen lääkityksen saan leikkauksen jäljiltä vielä, mutta lääkityksen kanssa ei pidä ottaa alkoholia. Ei edes punaviiniä. Joten en voisi ostaa sitä.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 28.11.2020 klo 15:46

😀 pari päivää.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 29.11.2020 klo 10:52

Kuunnellessani ystäviäni tuli mieleeni että elättelen toiveita romanssista yhden ja toisen kanssa. Ehkä olisi hyvä luovuttaa. En kuitenkaan ala romanssia itse, ja joku toinen vain loukkaantuisi jos olisi romanssissa puolestani näiden henkilöiden kanssa.

Romanssit edellyttävät ihailua.