Todellisuudessa

Todellisuudessa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 22.11.2020 klo 08:51 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2020 klo 08:51

Todellisuudessa olen mikä olen, olento joidenkuiden muiden ajatusmaailmassa, jolle joillakuilla muilla on välillä asiaa, jota sanotaan minun harhaisuudekseni. Kuka olen? Mikä on merkitykseni? Mitä asiaa edustan? Olenko henkilökohtaisesti vai yleisluontoisesti? Mihin se painottaa? Olenko terve vai sairas? 

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2020 klo 09:19

Ihmis-suhteita olen solminut helposti, mutta niiden ylläpito onkin jo vaikeampaa.  Joistakin ihmisistä välitän aidosti, toisista en yhtään, mutta en viitsisi ilmaista asiaa heille itsellensä. En kuitenkaan ala seksuaalista suhdetta ennen leikkausta, ja sen jälkeen minun pitää olla varovainen ja saada kumppani käyttämään kondoomia. Minulle tehdään tähystysleikkaus, jonka aikana poistetaan kohtu ja munasarjat. Tästä leikkauksesta on hyvät onnistumisennusteet.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2020 klo 11:10

Minulle tuli katkos omien raha-asioiden hoidossa, ja nyt joudun ahtaalle rahatilanteeni kanssa. Vuokranmaksuni viivästyy, koska saan rahat myöhemmin kuin edunvalvonta.

Edessä on tiukka butjetti joka helpottuu vasta myöhemmin. Saa nähdä kuinka saan rahani riittämään alkukuuhun, ja alkukuussa. Nyt pitää olla tupakoimatta, ja ostamatta mitään turhaa. En voi hemmotella itseäni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2020 klo 21:59

Olen hankalassa tilanteessa, edessäni ei näy helppoa tietä, mutta yritän kulkea tällä kivisellä polulla jossa on paljon juuria, joihin kompastua. Mielessäni on viini, jota voisin juoda kuin olen kotiutunut leikkauksesta. Sen pitäisi olla punaviiniä Magyar Edes Vörös Bor.  Se on Unkarilaista punaviiniä. Olen juonut sitä vuosien varrella aika tavalla. Ja on hyvänmakuista, mutta tilanne vaatii raittiutta. En tiedä millaisen lääkityksen saan leikkauksen jäljiltä vielä, mutta lääkityksen kanssa ei pidä ottaa alkoholia. Ei edes punaviiniä. Joten en voisi ostaa sitä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2020 klo 15:46

😀 pari päivää.

Käyttäjä kirjoittanut 29.11.2020 klo 10:52

Kuunnellessani ystäviäni tuli mieleeni että elättelen toiveita romanssista yhden ja toisen kanssa. Ehkä olisi hyvä luovuttaa. En kuitenkaan ala romanssia itse, ja joku toinen vain loukkaantuisi jos olisi romanssissa puolestani näiden henkilöiden kanssa.

Romanssit edellyttävät ihailua.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2020 klo 09:18

Toipumaan päin leikkauksesta. Välillä koen ajatuksia, joita on syytä pitää harhoina. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2020 klo 21:01

Tänään olen varannut itselleni matkan paikkaan jossa olen kokenut kovia lähinnä sen tähden etten osannut olla selvinpäin. Nyt kuitenkin olen raitis, enkä usko alkavani juomaan itseäni humalaan enää sillä tavalla. Uskoisin että haluaisin vain viettää aikaani katsellen ympärilleni, ja etsien totuutta itsestäni. Haaveilen retkistä ja istuskelemisesta ulkona terassilla, seuraillen ihmisten kulkua ohitseni, ja lukemisesta auringossa. Haluaisin käydä museossa. Haluaisin katsoa auringonlaskua...

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2020 klo 12:23

Kävellä hiekkarannalla ja pulahtaa meressä kastelemassa itsensä, vaikka en osaa uida, voin silti kahlata vedessä, ja istuskella pohjassa.

Viikossa ehdin paljon katselemaan ympärilleni. Toivoa sopii että korona ei vaivaa silloin enää.

Käyttäjä kirjoittanut 13.12.2020 klo 12:06

Harha-aistimukseni; Näen hahmon ja kuulen puhetta.

" Teini-poika eli poika-mies", Joka tuo usein keskusteluun oman mielipiteensä siitä etten tiedosta ajatuksiani oikealla tavalla. Hänellä on tapanansa mollata minun ajatustapaani.

" Eno ja täti", Joka tuo usein keskusteluun oman mielipiteensä siitä mitä Turussa tehtiin.

" Linnunlaulu", Joka toistaa päällimmäistä ajatusta suurella innostuksella.

" Kellon tikistys", Joka toistaa allapäin olevia ajatuksia suurella innostuksella.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2020 klo 17:21

Olen miettinyt miten pyydän juotavaa jossa ei ole alkoholia matkoilla ollessani, ettei käy vielä pahemmin kuin viimeksi kuin olin turkissa ja innostuin ryyppäämään, ja minulta meni matkarahat lentokentältä kotiin.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2020 klo 10:06

Täytyy pakata pelikortit mukaan, että voin pelata korttia eli pasianssia.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2020 klo 08:44

Toivossa on hyvä elää. Ehkä saisin kaikki asiat järjestykseen ennen kevättä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2020 klo 07:35

Heräsin aamulla siihen että kännykästäni oli loppunut virta.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2020 klo 15:00

Olin pihalla ja naapurini puhui vieraidensa kanssa siinä, siellä oli myös nätti koira. Sanoin siitä ohitse mennessäni että " nätti koira" johon toinen vieraista sanoi " niin minunkin mielestäni" ja kävelin kulman taakse. Kuulin kuin alkoivat puhumaan pehmosia, tyyliin mikä tuo on, ja tämä naapurini vastasi " Jaana, ja nuo ovat mielisairaita, koska tuo oli Jaana." Ei siis " nätti koira" jolla oli tuuhea häntä.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2021 klo 10:30

Aloin miettimään ÄITIÄNI; Miten hän järjesti kaikki asiat sekoilemalla ne sillä tavalla kuin oli hänelle tyypillistä!

Aloin miettimään ITSEÄNI; Miten minä järjestän kaikki asiat asillisesti, niinkuin ne kuuluukin järjestää, joka on minulle tyypillistä!

JOS MINÄ yrittäisin sekoilemalla järjestää asioitani, saisin selvitellä kaikki ASIANI ITSE.