Tämäkin menee ohi

Tämäkin menee ohi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 06.07.2020 klo 10:57 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2020 klo 10:57

Mielen sisäisten äänien valinta; Millaisia mielen sisäisiä ääniä alan kuuntelemaan, ja toteuttamaan? Miksi valitsen näin? Millaisia seurauksia valinnalla on? Muistanko huomioida valinnassa mukavuuden? Kuinka vältän viettelykset, sekaannukset, selvittelemättömät asiat, eläimien kaltoin kohtelun, muiden traumaattiset viestit, epäkohdat ja kaiken katoavaisuuden? Hyvää Jatkoa…

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2020 klo 12:02

Välillä koen näkeväni ihmisten ajatuksia ja kuulen heidän kommenttejaan, kuin he eivät ole paikalla. Nämä tilanteet ovat mielestäni "seksuaalisesti aktiivia" ja tunnen turhautumista kuin en ole "seksuaalisesti aktiivi" henkilö henkilökohtaisesti. Lisäksi henkilöt joita silloin ajattelen eivät välttämättä "asu naapuristossa," vaan vähän matkan päässä omassa ympäristössään. Tästä syystä sekaannukset ovat mahdottomia.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2020 klo 13:14

Tämä tunne saattaa kantaa minua pitkiä päiviä eteenpäin niin etten havaitse minkäänlaisia harha-aistimuksia matkallani.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2020 klo 04:24

How do you imagine me to be? I don't know what I'm like?

Millaiseksi kuvittelet minua? Minä en tiedä millainen olen?

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2020 klo 08:42

Monessa suhteessa oman itsensä hyväksymisessä ja omantuntonsa kokoamisessa toteutan omia päämääriä, sanovat ääneni mitä tahtovat.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2020 klo 09:05

Ajatukset uhkaavat muuttua vähäsen itsestäänselvyytenä tuolla lailla. Enkä saa aina selvää siitä mitkä ajatukset muuttuvat ja kuinka paljon...

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2020 klo 20:05

Liian suuret luulot omista mahdollisuuksista säilyttää raittius, vaikka ei polta tupakkaakaa enää... Saa nähdä kestänkö tämän?

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2020 klo 10:03

Ystävällisten ihmisten ja tuttavien sietokykyä pitää lisätä. On 👄💓💋 tähdellistä kertoa mitä mieltä 💤💥 on siitä 💞 miten kokee kanssaihmisten elämäntilanteet 💞 elämäntilanteissaan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 08:13

Miten kuvailisin tilanteeni. Uskon Jumalaan joka ei tee minun mielikseni kaikessa, koska se tuntuu minusta järkevältä ja totuudenmukaiselta, vaikka toisissa asioissa Hän saattaa tehdä minun mielikseni, mutta ei kaikissa. En minäkään tee Hänen mieliksensä kaikissa asioissa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2020 klo 16:07

En minä rukoile aamuin ja illoin, vaikka otan lääkkeeni aamuin ja illoin.

Ehkä minun pitäisi muuttaa tapani, ei rukoileminen vaadi kuin nöyryyttä...

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2020 klo 12:48

Ostin netistä Senorien Rukouskirjan, jonka aiheena on kiitollisuus!

Nyt en voisi lähteä juomaan vaikka haluaisinkin, kuin kaikki rahat menivät rukouskirjaan!

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2020 klo 06:02

2 tahoa taistelevat minusta, en tiedosta lopputulosta.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2020 klo 21:08

Kaikki alkoi siitä kuin en voinut hyväksyä seksuaalisuuteni vaatimuksia ihan sellaisenaan ja koetin torjua jo valmiiksi tulleet yhtymiset yhdellä kertaa.  😁💓💋💞

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2020 klo 10:18

Minulla oli paljon ääniä viime yönä, enkä meinannut saada unesta kiinni, ajattelin turvat tukkoon ja nukkukaa nyt, se helpotti ja sain unesta kiinni, heräsin aamulla aikaisin ja kävin tupakalla, sitten söin vähän ja menin nukkumaan, nykyään huomaan usein että minulla on nälkä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2020 klo 09:17

Tänään äänet ovat alkaneet ilmaista olevansa mustasukkaisia miehistä, joista olen jo luopunut. En saisi olla seksuaalisuuden este muille henkilökohtaisesti. Päästä irti jo.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2020 klo 12:51

Tänään äänet yllyttävät tekoihin joita muuten ei olisi edes ajatellut tekevänsä.