Minä selvisin. Oli pakko, koska tiesin tekeväni oikein. Kaikki henkiset voimat on loppu ja jalat ei meinaa kantaa alla.
Moni miettii, mitä höpisen. Kun Master jouduttiin nukuttamaan, pyysin hänet takaisin tuhkauurnassa. Sillä kauhealla surun hetkellä en tiennyt, että pitäisi erikseen pyytää, että kansi jätetään auki, jos haluaa sirotella tuhkat joskus. Näin ollen kansi ei liikkunut mihinkään. Ajattelin, etten saa kokonaista uurnaa haudattua mihinkään. Vuodet toi varmuutta, että minun pitää saada se auki. Master ei saa rauhaa. Jostakin sain ajatuksen rautasahasta. Sillä koitin sahata kantta auki. Sain pikkiriikkisen reiän aikaan, josta ravistamalla tuli osa tuhkaa. Se oli vaikeaa henkisesti. Itkin ja ravistin. Koitin isontaa rakoa ruuvimeisselillä osuen kämmeneen ja sormeen. Tuli verta urakalla. Jatkoin silti. Asian vaivasi niin, että syyllisyys kun en onnistu vei yöunetkin. Kunnes yhtenä päivänä tapahtui IHME. Kuinka muuten selittää asiaa. Kansi aukeni siististi kokonaan. Koin Masterin auttaneen siinä. Hänen sieluhan on jo taivaassa. Tuhka vain ulkokuorta.
Tänään levitin Masterin tuhkat. Siunatulle maalle. Olen itkenyt silmäni turvoksiin ja vaikeaa edes nähdä kunnolla. Mutta minä tein oikein. Nyt hänellä on rauha. Minäkin saan rauhan, kunhan suru hillitsee itsensä. Olin todella yksin asian kanssa. Olin velkaa siitä, että Master ja Heaven hakivat minut koomahelvetistä takaisin ihmiseksi. Kuinka moni voi sanoa samaa. Master ei koskaan ollut vaan kissa vaan jotkin pyhää ja suurta. Kun minä olin yksin ja hädässä Master isä ja Heaven tytär olivat ainoat, jotka ottivat vastaan. Minulla ei ole ystäviä. Olen liian herkkä ja omituinen, että kukaan haluaisi olla lähelläni.
Mutta tämä on minun elämäni. En osaa elää toisin. Vaikka kuolisin tuhat kertaa, ei se tunnu samalta, kuin Masterin menetys. Minulla on yhä Heaven. Syy jatkaa elämistä.