Kyllä tuli pahaa mieltä ja paskaa silmille oikein suurina aaltoina. Olin kysynyt nimiä mainitsematta, että onko tietynlaista kotiapua saatavilla, ihmiseltä, joka töissä sairaanhoitoyhtymässä ja joka tuttavani. Mainitsin sitten heille, jonka avuntarpeesta tiesin, kun itse oli valittanut minulle, ettei mukamas saa... Saa tarvittaessa, mutta nyt sittten tuli silmilleni, että älä hyvä ihminen puhu heidän asioista, että leviää kylälle. Asiat leviää pikkukylässä, mutta aika turhaa oli minua nyt asiasta syytellä. Kyllä heidän naapurusto tietää kaikki nämä asiat ihan ilman minua ja remonttimiehet. Kun koko taloa rempataan lattiasta kattoon niin kyllähän ihmiset puhuu ja puhelee ne remppaihmisetkin.
Ja moni varmasti ihmettelee moista rahan surutta polttamista, kun samaan aikaan olisi rahaa ostaa yksityispuolelta se avunantaja. Luuleeko he tosiaan, ettei ihmiset puhu asioista? Ja silti minun silmille tultiin hyvin epäasiallisesti. En jaksa tuommoista, kun en ole pahaa sanaa sanonut. Ja tiedän, ettei ihminen jolle asiasta puhuin ei takula mene kylille asiasta juoruamaan.
Meitä ihmisiä näyttää olevan joka junaan. Aina kohdalleni osuu kaikki paska, kun en suostu uskomaan, ettei asioille löytyisi apua. Ja minä olin oikeassa. Monessa asiassa, olen koittanut neuvoa, mutta kuin tuuleen kusisi. Taidan pyyhkiä kylmästi mokoman ihmisen pois elämästäni. Tarpeeksi kauan olen tukenut ja koittanut ymmärtää, vaikka itse olisin kuinka sairas. Nyt tuli mitta täyteen.
Sitten toinen valittaa, ettei pysty lukemaan whatsup viestejäni, kun ei näe vaan joutuu kysymään muilta apua. Jos en viesti sekin paha. Tosi pitkään valitti, että minun pitäisi ko palvelu hankkia. Nyt on, mutta ei kelpaa.
Ei se ihme, että tulen parhaiten toimeen eläimien kanssa. He eivät heitä paskaa päälleni joka käänteessä.
Miksi saakeli valittaa, ettei saa apua ja kuinka he ei jaksa...kun on rahaa polttaa surutta ja paikkakunnalla olisi yksityistä hoitopalveluakin. Miksi siihen ei ole rahaa, jos mukamas muuten ei saa. Mikä paskapuhetta. Koirakin alkanut oireilemaan perheessä. Se säälittää, muuten olkoot perhana rauhassa. Ei minun tarvitse moista kestää.
Ansaitsen paljon parempaa.