C"mon baby light my fire... Olipas tapahtumarikas ilta eilen. Ja olen aivan sata varma, että Master ohjailee taivaasta tapahtumia! Ukkokulta, on pohjaton ikävä.
Menin muonalautasta viemään ja heti minut bongasi Takku. Pyöri jaloissa aivan kauheasti ja nyt jälkikäteen ymmärrän, että koitti minua suojella muonapaikalla ärisevästä ja puhisevasta piikkikasasta. Yhdessä mentiin oikealle paikalle ja siellä odotti siili!!!!! Olin jo luovuttanut toivon, että tulisivat tänä syksynä. Puhelin hänelle ja laitoin lautasen lähelle. Pitkään puhisi, sitten kohotti katseensa ja aivan kuin skannasi minut, tunnisti ja alkoi syömään. Tuttu siili siis. Tuli tunne, että joku katselee. No, Pierre makoili siinä jasmike pensaan alla ja ruoka haisi nenuun, mutta ei uskaltanut lähestyä. Sanoin hänelle anna siilin syödä varmasti jättää sinullekin. Lähdin sitten kuistille, jossa Takku odotti. Piti hakea hänelle ruokaa. Kitekat tölkki. Alkoi ahmimaan. Ja Pierre ilmestyi havun alle katselemaan. Sanoin odottele jää kyllä sinulle. Pierre odotti ja sai sitten oman osansa. Katsoi minua välillä silmiin syvälle. On minulla ihania ystäviä noissa luonnon eläimissä ja kateissa. Se rakkaus on niin teeskentelemätöntä. Saan olla juuri tämä, kuin olen. Se on suuri lahja, että lähestyvät juuri minua.
En varmaan jaksaisi tätä eloa, jos en saisi noin paljon rakkautta. Ja Heaven kulta myös.
Tauno, mustarastas kiireinen ajamaan pois muut mustarastaat, kun koittaa Tauno paran reviirille. Aivan, kuin ei ruokaa piisaisi kaikille.
Ja illalla Elämäni biisi. Jumalainen Jp Leppäluoto veti kaksi biisiä. Ensin Irinan kanssa ja sitten Doorsia. Olen aina ollut ja tulen olemaan Doors fani. Jumaloin Jim Morrisonin runoja myös. Hyvä päivä eilen siis. Ei ihme, ettei uni tullut.
Aika kylmä tuuli ulkona ja pyörittää saman verran lehtiä ja havuja takaisin, jotka saanut siivottua.