Todella kaunis aurinkopäivä. Varjossa oli äsken +22. Mutta viilenee huomisesta alkaen. Eilinen vei kyllä mehut emännästä, kun iltaan saakka oksensin. Piti saada koko maha tyhjäksi ennenkuin alkoi mikään uusi pysymään sisällä. Ja verensokerit tietty kyykkäsi. Toivotaan, ettei ihan heti tule uusintaa. Pitää olla netistä tarkempi mitä suuhunsa laittaa. En kyllä tiedä mikä niissä letuissa sen laukaisi? Onhan ne rasvassa paistettu, mutta ei ne maistuneet rasvaisilta?
Yhä on sellainen hontelo olo eilisestä, mutta ruoka on pysynyt sisällä. Koputetaan puuta. Ihan auringossa tuli huono olo, mutta varjossa pärjää. Kiskoin vähän rikkaruohoja eilen, mutta olo oli surkea ja jäi kesken. Eipä ne karkaa sieltä.
Olen huomannut, kuinka kauheasti kärsin äänistä. Kun monta kertaa päivässä pamautellaan auton ovet niin, että ikkunat helähtää. Tai huudatetaan ikkunan alla raivausahaa, ruohonleikkuria.. Tai sitten, kun istun omalla kuistillani, omalla pihallani niin pitää paikata oviaan mielenosoituksellisesti, koska minä häiritsen istumalla omalla pihallani. Kannattaisi muuttaa helkkariin, jos ei kestä nähdä ihmisiä omalla pihallaan.. Tämän asian ovat muutkin huomanneet ja sanoneet minulle, että ei ole vain minun omaa harhaani. Olen itsekkin miettinyt muuttamista, mutta kun en itse omalla elollani häiritse ketään niin en aio lähteä kun jalat edellä arkussa. Onhan se kovaa kadehtia, kun noin terveen näköinen kuin minä makaa päivät kotona, kun toiset raataa töissä. Vaihtaisi elämää, jkos joku ottaisi kaikki kivut ja sairaudet, jotka ei näy päällepäin.
Pee tuli illalla. Ja taisi kolmatta tuntia nukkua sohvalla ennenkuin halusi ulos. Kulta ukkeli. Olisin halunnut katsella Die hard leffan, jonka olen nähnyt varmaan kolmesti, mutta oksentelu vei voimat ja kaatoi sänkyyn. Ihan alkua katsoin Simon says..