Täälläkö taas..

Täälläkö taas..

Käyttäjä dahliakukka aloittanut aikaan 02.04.2019 klo 13:00 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.04.2019 klo 13:00

Yhä olen aikalailla hukassa tämän sivuston kanssa ja en löydä ihmisiä, joiden kirjoituksia luin. Kaunis ilma ulkona, tuulee kuitenkin. Kukkiin vaihdoin vähän multia ja sain kateille tilattua eläinlääkärin. En sitä, jonka lomalta paluuta odottelin kk kaupalla. Maanantaina soitin, niin vastaajassa oli viesti, että sairaslomalla, toistaiseksi..Otti pannuun kunnolla, koska olisin voinut viedä katit jo aikoja sitten toiselle eläinlääkärille. No, Torstaina mennään rokotuksille ja Masterin peukkukyntä tarkistamaan, joka kasvanut ihon alle ja en uskalla epävarmoilla kourillani leikata, kun ukko kiskoo käpälää pois..Äänestämässäkin pitäisi käydä, ennakkona. Ei ole epäilyä puolueesta.

Laittaako kukaan rairuohoja pääsiäseksi? Antakaa hyviä vinkkejä kuinka saisin nousemaan paria kortta enenmän?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 25.05.2025 klo 12:46

Harmaa ja kylmä päivä. Ei voi verrata eiliseen lämpöön. Kyllä vaan on niin outo kevät. Ja kohta Kesäkuu. Koulut päättyy.

Pee tuli aika myöhään illalla ja luulin jo, että jää yöksi, mutta halusi ulos 22.30 maissa. Tänään ei ole näkynyt vielä.Toffeli siitäkin edestä. Haluaa vaan sitä pientä jutustelua ja silittelyä. Huomiota, että hänkin on olemassa ja tärkeä. Kyllä on tärkeä minulle, mutta en voi ottaa sisälle, kun kotinsa seuraavalla kujalla. Ja kun Pee jo oleilee sisällä usein. Saattaisi tulla ongelma. Toffea vihataan siellä hänen omalla kujallaan. Kaikki paha mitä tapahtuu on heti Toffen tekosia. En kyllä usko, että olisi rastasta tai siiliä tappanut. Tälläisiä syytöksiä olen koiranomistajilta kuullut. Ainahan pitää syyllinen löytyä. Kyllähän varmaan on napsinut lintuja meiltäkin, mutta sitä vähemmän mitä enenmän annan hänelle aikaani.

Hyi kuinka stressaa se tuleva meno, kun ei yhtään tiedä millainen ihminen siellä vastassa. Ja se ajaminenkin aina pelottaa. Kun on niitä hulluja ohittelijoita, joille nopeusrajoitukset on tyhjän panttina.

Pikkuisen huomaan, että masentaa enenmän vaihteeksi. En osaa sanoa mikä sen laukaisee? Kun mikään ei vaan tunnu missään. Ja ikävä Masteria ja Heavenia kohtaan huipussaan. Olisivat niin tykännyt ulkoilla, kun lämmennyt. Ei se yksin kuistilla istuminen aina niin hauskaa ole.