Täälläkö taas..

Täälläkö taas..

Käyttäjä dahliakukka aloittanut aikaan 02.04.2019 klo 13:00 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.04.2019 klo 13:00

Yhä olen aikalailla hukassa tämän sivuston kanssa ja en löydä ihmisiä, joiden kirjoituksia luin. Kaunis ilma ulkona, tuulee kuitenkin. Kukkiin vaihdoin vähän multia ja sain kateille tilattua eläinlääkärin. En sitä, jonka lomalta paluuta odottelin kk kaupalla. Maanantaina soitin, niin vastaajassa oli viesti, että sairaslomalla, toistaiseksi..Otti pannuun kunnolla, koska olisin voinut viedä katit jo aikoja sitten toiselle eläinlääkärille. No, Torstaina mennään rokotuksille ja Masterin peukkukyntä tarkistamaan, joka kasvanut ihon alle ja en uskalla epävarmoilla kourillani leikata, kun ukko kiskoo käpälää pois..Äänestämässäkin pitäisi käydä, ennakkona. Ei ole epäilyä puolueesta.

Laittaako kukaan rairuohoja pääsiäseksi? Antakaa hyviä vinkkejä kuinka saisin nousemaan paria kortta enenmän?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 15.01.2025 klo 12:53

Kyllä nousi huoli aivan uusiin svääreihin, kun eipäs tullutkaan Pee. Uneton yö ja kauheat itsesyytökset, että näin käy aina, kun uskallan jotakin rakastaa.. Viittaan Masterin ja Heavenin poismenoon. Rakastin heitä ja he kuolivat. Typerä pää sanoi, että nyt on sitten Pee kuollut, kun uskalsit rakastaa. Vaan ilmestyi tänään siinä 11sta maissa. Kauhean nälkäisenä ja apeana. Missä ihmeessä oli? Oliko siellä kodissa ja pitivät väkisin? Selkeästi ei ole onnellinen paikka hänelle. Nyt masu täynnä nukkuu murunen.

Eihän vapaata voi vangita sanoo laulukin. Pee ei ole alunperin minun. Jos hän haluaa mennä, minulla ei ole oikeutta estää.

Otin aamusella pienet torkut, kun väsytti ja kyllä oli taas niin kauhistuttavan selkeä uni. Saamarin tbl.

Täällä käy iltakymmenen maissa pupu pariskunta. Kyllä olivat suloisia. Pitkään juttelin ikkunan läpi, kun katsoivat suoraan. Isot korvat sojottivat pystyssä.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 16.01.2025 klo 13:23

Että tälläinen keli tänään. Ihan järkyttävän liukasta. Ajoteillä yhdet urat keskellä tietä. Joissa jää alla ja päällä vettä. Siinäpäs koitat järkeillä, kuinka väistät vastaantulijaa ilman, että auton perä heittää urasta noustessa.. ARGH!!!!!!!!!!!!! Jos nyt ajaisivat lumiauroilla pintaa myöten niin lähtisi urat. Olisi liukas joo, mutta ehkä sekin helpompi autoilijalle.

Pee ilmestyi vasta ilta 23. Lähti siinä klo 14 paikkeilla. Yön oli täällä. Heräsin, kun herra huusi, että nyt pissittää haluan ulos. Pääsin ja jatkoin itse vielä unia.

Hammaslääkärillä meni hyvin. Minulla niin kauhea kammo, että alkaa heti kun tuolia kallistetaan paniikki iskeä. Puudutettiin hyvin, niin se ei sitten paikkaus sattunut. Kauan kestää puudutus. Pillillä join päiväkahvit, kun ei rekleksit osin suussa toimi.

Kun tulin kotiin takaisin, niin Pee jo odotteli tuolissaan. Nukkui sylissäni pitkään ja leipoi kynnet ihoon, että jäljet jäi. En ole vihainen. Saa leipoa. Nyt nukkuu matolla, kun tuli kuuma. On se niin ihana poika.

Täällä liikkuu ilves ihan ihmisten pihoilla. Varmaan se oli jonkun napannut tuossa edessä silloin kun siinä oli mysteeri verijälkiä. Kaatakaa vaan kaikki metsät ja ihmetelkää miksi luonnon eläimet hakeutuu ihmisten lähistölle ruokaa etsimään.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 17.01.2025 klo 13:13

Voi ruma sana, kuinka liukasta joka puolella on. Saa kyllä tipsuttaa varoen, ettei katko kinttujaan. Nastakengillä ei uskalla autoa ajaa, ettei aja minne sattuu ja se kenkien vaihtamisoperaatiokin aikamoista.

Minä onneton nukuin pommiin yöllä ja heräsinkin vasta 01.00 katsomaan olisiko Pee. Olihan hän ja oli ihan kauhean loukkaantunut minulle. Auts. Minä illalla vähän väliä kurkin olisiko tullut, ei vaan näkynyt. Rusakko hyppeli ajotietä pitkin kauheaa vauhtia. Ovat joka ilta tässä pihapiirissä.

Aamuneljä piti sitten wc ja Pee heti tipsutteli katsomaan. Sanoin, että mennään nukkumaan kello niin vähän. Jäi sitten makoilemaan matolle. Pääsin sänkyyn ja alkoi kuulumaan kauheaa kolinaa ovesta. Ajattelin, että joku koittaa murtautua. Ei ollut rosmo, Pee vaan rynkytti ovea, että haluaa ulos. Oli tosi rauhaton. Alkaakohan keväthuuma jo tuntua vai onko tunkeilija reviirillä ja pitää tarkkailla? Ei näkynyt sitten kun vasta, kun olin autotalliin menossa, että haen paketin ja käyn marketissa. Tuolissa odotteli. Ei meinannut tulla sisälle. Tuli kuitenkin ja oli kahden Sheban nälkä. Taas halusi ulos. Kohta katsoin niin sikiunessa kuistin tuolissa. Houkuttelin sitten sisälle ja nyt selällään uinailee sohvalla ja hymyilee. Pikkuisen korvia putsasin ja harjattiin.

Minua väsyttää aivan kauheasti, kun aina unet katkeaa ja piristyy monta kertaa. Toivottavasti ensi yönä saisi nukkua. Koko päivän on aina niin puoliunessa muuten.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.01.2025 klo 13:04

Pikkuisen aurinkoa taivaalla. Mutta aivan järkyttävän liukasta. Nastakengilläkin pelotti, että koska eukko selällään ja jää tintit ruokkimatta. Hyvin meni. Taisivat tintit nauraa?

Pee ei tullutkaan yöllä. Kolme kertaa katsoin. Ilmestyi vasta aamuseiskalta. Hyvin syönyt ja nyt unilla selällään ketvottaa ukko kulta.

Tämän päivän ihana ylläri oli, kun huomasin sattumalta ajoluiskassa harmaan kisulin. Luulin ensin Martaksi, mutta Toffelihan se oli. Ei uskaltanut kuistille, mutta toisen oven välissä vähän namitettiin ja silittelin. Ei uskallla Pee hirmun takia meillä käydä. Ihanaa oli, ettei ollut minua unohtanut. Kauheasti oli irtokarvaa turkissa, ei kotiväki välitä harjata. Mutta ei onneksi tappeluhaavoja näkynyt.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 19.01.2025 klo 12:56

Niin harmaa päivä. Ja tuo kauhea liukkaus.

Pee ei ollut yötä. Tulikin aamulla vain vähäksi aikaa. Kova nälkä oli, mutta ei malttanut jäädä kauaksi aikaa. Minä niin toivon, että menisi oikeaan kotiinsa. Katsoin yöllä kolme eri kertaa olisiko kuistilla. Ei näkynyt. Jotenkin eilen oli koko illan sellainen olo, että olisi pitänyt ovi vetää lukkoon tosi aikaisin.

Ja on taas värikkäitä painajaisia piisannut. Pää on kauhean raskas niistä koko päivän.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 20.01.2025 klo 12:50

Pikkuisen aurinko  pilkistelee. Valoisan aika on pidentynyt jo mukavasti. Taitaa pienesti pakastaa ulkona? Mutta tuo liukkaus!!!!!!!!!!!!!!!

Puolilta öin nostin Peen kuistin tuolista sisälle. Ei olisi halunnut, mutta itsekkäästi ajattelin, josko saisin unen päästä vielä kiinni ja ei tarvitsisi enää kurkkia ulos. No, yökolmelta halusi ulos vaikka kuinka koitin hänelle perustella, että on pimeää ja kylmää.

Saapui taas, oisko kymmenen paikkeilla ja nukkuu tyytyväisenä sängyssä. Tunnin päästä varmaan jo haluaa ulos.

Kauhea kaivelu vanhoista kuiteista, että mikä olikaan nuohoojan yrityksen nimi ja numero? Löytyi ja tulee Perjantaina. Autotallin oviremppaa odottelen myös. Pitänee huomenna soitella, josko suuntaa voisivat antaa käynnille. Kun pitäisi asioille päästä ja yksi hammaslääkärikäyntikin olisi vielä.

Taas ne vahvat ja kummalliset unet vaivaa. Ei varsinaisesti painajainen ja aina joku ihan oikean elämän hahmo siinä mukana.

Tänään taitaa Trumph astua valtaan. Saa nähdä kuinka sekaisin maailma menee. Edelleenkään en kykene ymmärtämään, kuinka moinen valitaan virkaan. On sentään ydinasekooditkin hallussaan. Mitä tekee Naton suhteen jne.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.01.2025 klo 13:08

Taivas ja pää yhtä harmaana.

Pee tulikin illalla takaisin kahdeksan maissa ja halusi jäädä yöksi. Ei varmaan päässy toiseen kotiinsa, jos sellainen on olemassa? No, yökahdelta halusi ulos. En sitten saanut unta ja kävin ovella vähän väliä katsomassa olisiko palannut. Kuudelta oli. Ihan vähän aikaa sitten halusi ulos. Saa nähdä palaako vasta illalla tai yöllä. Siellä kuitenkin pakkasta jonkin verran. Ja jos rupeaa lunta nakkomaan.

Ne ihmeelliset unet vaan jatkuu. Eikö koomapaskassa olisiollut tarpeeksi, pitikö tuokin vielä tulla? Koko päivän pää pysyy kauhean raskaana. On elämänhalu ja ilo jokseenkin hukassa.