Täälläkö taas..

Täälläkö taas..

Käyttäjä dahliakukka aloittanut aikaan 02.04.2019 klo 13:00 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.04.2019 klo 13:00

Yhä olen aikalailla hukassa tämän sivuston kanssa ja en löydä ihmisiä, joiden kirjoituksia luin. Kaunis ilma ulkona, tuulee kuitenkin. Kukkiin vaihdoin vähän multia ja sain kateille tilattua eläinlääkärin. En sitä, jonka lomalta paluuta odottelin kk kaupalla. Maanantaina soitin, niin vastaajassa oli viesti, että sairaslomalla, toistaiseksi..Otti pannuun kunnolla, koska olisin voinut viedä katit jo aikoja sitten toiselle eläinlääkärille. No, Torstaina mennään rokotuksille ja Masterin peukkukyntä tarkistamaan, joka kasvanut ihon alle ja en uskalla epävarmoilla kourillani leikata, kun ukko kiskoo käpälää pois..Äänestämässäkin pitäisi käydä, ennakkona. Ei ole epäilyä puolueesta.

Laittaako kukaan rairuohoja pääsiäseksi? Antakaa hyviä vinkkejä kuinka saisin nousemaan paria kortta enenmän?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 22.09.2024 klo 12:46

Nyt oli eka hallayö. En tiedä paljonko oli, mutta nurmikko oli aivan kuurassa. Tästä se syksy etenee, hyi kauhistus. En ole ulos vielä mennyt katsomaan kukkatuhoja, kun on niin kivulias olo. Eilinen klapien nakkelu pahensi oloa. Huomenna olisi lääkäri. Jotenkin koitan hillitä uskoani, että apua saisin, kun yleensä se on se 3 panadolia päivässä linja tklääkäreillä. Vaan ei ole auttanut. Suht koko kesän olen potenut. Ei meinaa Buranakaan enää auttaa.

Eilen Toffen roikale rouskutti yhden talitintin. Oli jo linnulta henki pois, kun huomasin. Annoin sitten syödä. Toruin kyllä kovasti. Siivet jäi. Ne minä hautasin.