Skitsotyyppini aktivoitui

Skitsotyyppini aktivoitui

Käyttäjä Fincoco aloittanut aikaan 15.08.2024 klo 13:23 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Fincoco kirjoittanut 15.08.2024 klo 13:23

Olin 8 kk ilman ääniharhoja. Nyt on kahtena iltana esiintynyt niitä nukkumaan mennessä. Vimeyönä kuulin kahdesti kun ikkunaverhon takana olis ollut agressiivisia lapsia. Nousin ekan äänen jälkeen ylös ja join lasin maitoa. Palasin sönkyyn ja suljin silmät ja sit kuului vihaisen lapsen ääni joka sanoi että ” ammu se nyt!” Tarkoitti minua. Se oli melko kammottavaa. Oli ihan pakko kurkistaa verhon taakse onko siellä ketään 😣

nuo on melko kammottavia. Mutta jollain tavalla minulla oli jo ikävä näitä ääniä. Luulin jo, että ne on loppunut pysyvästi. Eipä olleet. Tulisivat päivällä niin ei yöunet kärsisi. Nukahdin sit vasta 2.30 paikkeilla kun olin piiloutunut peiton alle. Ja olen 41 vuotias mies. 

Käyttäjä skitsoaffektia! kirjoittanut 27.09.2024 klo 07:18

Mulla oli sellaisia ääniharhoja, jotka kertoivat, että tuikataan kämppä tuleen ja siellä olevat kissat kuolee. No sit oli kiire kotiin ja eihän nyt tietenkään ollut tulipaloa. Ne on niitä pahimpia pelkoja joita mieli tuottaa, kun itsellään on pahaolla. Puhu niistä hotajalle. Vai onko sinulla omahoitaja? Jos ei niin hakeudu mt.palveluihin ja kerro tuosta.