Mistä täällä saa puhua?

Mistä täällä saa puhua?

Käyttäjä markeesi aloittanut aikaan 25.05.2021 klo 18:49 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä markeesi kirjoittanut 25.05.2021 klo 18:49

Onko täällä jokin psykiatrian pakottama viitekehys missä äänistä saa puhua vai saako niistä puhua oman kokemuksensa kautta? En nimittäin pidä ääniä omina mieleni tuotoksina, sillä ne kertovat asioista joita en ole tiennyt enkä edes voi tietää. Vastakin minua kutsuttiin Säkylä-kauniiksi, jonka jälkeen jouduin googlaamaan Säkylän ja ymmärtämään sitä kautta, että siellä on Porin prikaati ja halukkaita alokkaita ja että se oli loukkaus minua ja ulkonäköäni kohtaan. En olisi tätä itse osannut tietää. En voi siis syöttää tällaisia itse mieleeni. Saako näistä täällä puhua?

Käyttäjä sheepl3 kirjoittanut 23.09.2021 klo 21:57

tosi hyvä kyssäri 🙂

kovin myöhään vain tämä vastaus sinulle saapuu

sanoisin että lähes kaikesta saa estotta puhua

viime kädessä moderaattorit päättävät

kenen sanoma on julkaisukelpoinen

🐏

Käyttäjä skitsoaffektia! kirjoittanut 22.07.2024 klo 18:09

Kyllä kai täällä saa keskustella mistä vaan. Mulleki äänet kertoo asioita joita en ole tiennyt olleen olemassakaan. Uskon, että enkeli yrittää ajoin koskettaa. Mullekin on tapahtunut niin paljon kaikkea, etten ole enää kovin vahva.

Käyttäjä hypermania kirjoittanut 24.07.2024 klo 20:40

Voisiko täällä puhua niistä äänistä? Kun ne on kuulemma tosi yleisiä. Itse keskustelen yksin ollessani joskus pitkiäkin aikoja äänien kanssa. Minulla on keskustelevia yleensä ja mies ääniä. Sit ku menee huonommin nii naisäänet haukkuu, etten ole mitään ym. Onko kellään muulla tarve jäädä joskus kuuntelemaan mitä ne äänet sanoo? Minulla on. En siis puhu ääneen mietiskelen hiljaa mielessäni ja äänet puhuu ääneen.

Käyttäjä skitsoaffektia! kirjoittanut 03.12.2024 klo 10:51

Voikai täällä keskustella mistä vain, mutta kai sitä voi niistä ääni- ja muista aistiharhoista puhua. Itellä on ääniharhoja ja on tälläkin hetkellä. ne käskee muuttamaan elintapoja. En saisi juopotella, mutta välillä on pakko nollata, niitä ääniä, kun ei ole silloin. Toki ne tulee takaisin seuraavana päivänä ja pahempana. En siis ole juopotellut kuukauteen, mutta mieli tekisi. enkä juo tavallisesti usein kerran kuussa keskimäärin.