Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 22.01.2019 klo 12:54

Minun serkkupojalla on eteisessä iso hillopurkki, jonka kanteen tehnyt kolikon mentävän reiän ja aina pudottaa sinne pikkukolikot. Paha puoli siinä on, että toki kannen saa avattua ja hilut poimittua. En tiedä ottavatko pankit enää vastaan pikkukolikkoa ja onko olemassa enää säästöpossuja? Sieltä ei saisi niitä kolikoita pois, muuten kuin tiirikoimalla koko possun. Vaikeaa se säästäminen on, kun aina tulee jotakin menoja vaikka kuinka ajattelee, et nyt jäi ensi kuullekin hiukka extrarahaa..eikös silloin putoa postilaatikkoon sähkölasku, vesilasku tai vakuutukset..

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2019 klo 17:32

Hei Daaliankukka.
Oli niin mojovasti ilmaistu että alkoi naurattamaan vakava asia. 😍 Tosiaan silloin just ku näyttää hyvältä ja kuvittelee saaneensa kokoon vähän rahaa, tulee menoja joiden seurauksena huomaa ettei oikeastaan ollutkaan säästänyt rahoja. 😍 Sais tulla lotto voitto tai lopetan koko lottoamisen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.01.2019 klo 20:18

Tänään kävi lähihoitaja kotikäynnillä mielenterveys-ja päihdetyöstä, siivosimme ja juttelimme. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2019 klo 16:53

Olen tullut siihen tulokseen etten tiedosta miksi olen luotu, mikä on elämäni tarkoitus, ja miten olen kyennyt elämäni tarkoituksen elämään elämäni aikana. Kuvittelen JUMALAN TAIVAAASSA miettivän kuinka JAANA on onnistunut mohlimään noin LÄPI ELÄMÄNSÄ. 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2019 klo 07:18

Hyvää päivän jatkoa ja viikonloppua. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2019 klo 16:26

Olen taas viettänyt aikaani kirjoittaen ylös omia mielipiteitäni naisena olemisesta.😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2019 klo 19:32

jaanas kirjoitti 26.1.2019 16:26

Olen taas viettänyt aikaani kirjoittaen ylös omia mielipiteitäni naisena olemisesta.😍☺️❤️☺️

Tähän mennessä olen kyennyt selittämään itselleni kaikki seksuaaliset pulmani päällisinpuolin,
Kuten seksuaalisten himojen kohdistamisen vaikeudet ja seksuaaliset kieltäytymiset. 🙂👍
Mutta en ole saanut tunneelämääni kokeilemaan seksuaalista myöntymistä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2019 klo 07:18

Huomaan tulleeni sille alustalle jossa henkilökohtaisia asioita taas hoidetaan haluamalla
toisille kusiset paikat ja paska loppu. 🙂👍
Siinä alustalla kaikuvat sanat tyhjyydestä suoraan ajatuksiin, ja antavat lisäpotkuja niille
ajatuksille joita nämä vauhdittavat. 🙂👍
Kuin ennen ukkosta tai pakkasta. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2019 klo 11:03

Sain kutsun hautajaisiin, lapsuuden ystäväni iso veli kuoli liialliseen alkoholin nauttimiseen joulunaikoihin, tarkkaa tietoa minulla ei ole, mutta tunsin vainajan henkilökohtaisesti. 🙂👍
Toivoton tapaus. 🙂👍
Muistan hänet siltä ajalta kuin hän aloitteli humala hakuista juomistaan, aivan loppuun asti. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2019 klo 19:36

Humala hakuisesta juomisesta tulee helposti tapa helpoittaa psyykkisiä ja fyysisiä paineita, jopa seksuaalisia puutteitansa. 🙂👍 Itse yritän välttää nykyään humalaisia ihmisiä. 🙂👍
Nopeasti arvioiden olen onnistunut 🙂👍 hiton hyvin siinä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2019 klo 20:28

Kummallista tämä juopottelu. Omasta humalastani tulee mieleeni kuin yritin olla nousuhukalassa monta vuorokautta yhtämittaa, ja sen piti tuntua noin hyvältä ja
luoda rakkautta ympäristööni. Ei se mitään tehonnut, ja sit piti poistaa seksit siitä.
Ehdottomasti olisi ollut parempi seksin kanssa, mutta ei ilmeisestikään minun kanssani. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2019 klo 13:59

Emmä taida tajuta. 🙂👍 Vaikka selventäisitte minulle. 🙂👍 Mistä siitä on kyse. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2019 klo 15:36

🙂👍 Olen saanut päähänpinttymän 🙂👍 etten olekaan se 🙂👍 jota tarkoitan 🙂👍 itse!

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2019 klo 09:45

Näin kummia unia. 🙂👍 Ehkä olen vähän liiallisesti hajanainen ja harhanen. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2019 klo 09:51

Skitsofrenian diagnostiset määritelmät eli kriteerit ovat vuosikymmenien kuluessa jonkin verran vaihdelleet ja muuttuneet. Nykyisen määritelmän mukaan skitsofrenian diagnoosi edellyttää, että henkilöllä on ilmennyt vähintään kuukauden ajan ainakin kaksi sairaudelle ominaisista viidestä oiretyypistä:

Harhaluulot
Aistiharhat
Hajanainen puhe (esimerkiksi toistuva selvä puheen syrjähtely tai epäyhtenäisyys)
Pahasti hajanainen tai outo käytös tai selvämotorinen jäykkyys tai kiihtyneisyys (katatonia)
Ns. negatiiviset eli puutosoireet (tunneilmaisujen selvä latistuminen, puheen selvä köyhtyminen tai tahdottomuus).
Näiden oireiden lisäksi skitsofrenian diagnoosin edellytyksenä on, että sairastuneen sosiaalinen toimintakyky on merkittävästi heikentynyt ja että tämä toimintakyvyn heikentyminen on kestänyt yhtäjaksoisesti muutaman kuukauden ajan.

Tälläisen määritelmän saa terveyskirjastosta.🙂👍