Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 20:26

Kivaa. Sainpas käytyä suihkussa. Ja pestyä hampaani. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2018 klo 07:04

Huomenta.
Tänään olen turvallisemmalla mielellä. Kiinnostavat asiat askarruttavat mieltäni. Ajattelen että olen neiti.😍
Kisu voi hyvin kuin enkelit ja nukuu paljon enemmän kuin kesällä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2018 klo 10:39

Uuden vuoden lupaukset.
Luvassa on etten enää halua juoda alkoholia, enkä tupakoida. 😍

Hyvää uutta vuotta kaikille kiinnostuneille. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 31.12.2018 klo 13:32

Hyvää uutta vuotta sinulle ja Kisulle. Toivotaan uuden vuoden tuovan paljon sielunrauhaa ja sydämenlämpöä. Antavan unelmille siivet ja voimaa tavoittaa ne.🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2019 klo 19:14

Hei.
Nukuin Kisun kanssa päiväunia. Kisu on niin kiva kuin se tulee viereeni nukkumaan kuin menen sänkyyn.😍
Sain taas Ongelman edunvalvonnastani. Saa nähdä kuinka tämä selviää.😍😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2019 klo 09:16

Aamulla meni keittiön viemäri tukkoon ja piti soittaa huoltomies. 😠 Kissaa vaivasi taas jokin, se alkoi oikeasti näykkiä käsivarttani. 😠 Kissa vaivasi. 😠 Se on niin herkkä sosiaalisille jännitteille.😠 Saa nähdä tuleeko huoltomies ennenkuin lähden leffaan ystäväni kanssa, katsomaan Maija Poppasta. 😠

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2019 klo 21:30

Hei.
Itsetutkiskeluni on tullut siihen tulokseen että en lepää tarpeeksi. Ajatuksissa kummittelevat kielikuvat siitä ettei minulla ole pikkusiskoa, eikä veljeä. Sekä isoveljeni avioliitto ja lapset. Joita en voinut tehdä itse nuoruudessani. ☺️❤️☺️😍
Tilanne on avoin kaikille kiinnostuneille ja se pitäisi ymmärtää salata. ☺️❤️☺️😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2019 klo 19:36

Haluaisin...☺️❤️☺️😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2019 klo 20:09

Hei.
Alan suunnitella säästämistä lomamatkaa varten nyt kuin lopetin tupakanpolton kokonaan.😍 Tarkoituksenani on säästää nyt niistä käyttövaroistani pikkuhiljaa
lomamatkan verran varoja, kuinka kauan siihen menee riippuu menoistani. 😍
Kävin kampaajalla. ja lottosin. 😍 Olen saanut käyttööni tietokoneen, ja vielä
tuntuu vähän oudolta käyttää tätä. 😍 Kisu vois hyvin, ja nukkuu, syö ja juo,
ja leikkii. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2019 klo 06:42

Hei.
Todella pääsin hyvään alkuun säästämisessä, mutta ei ne rahat kovin helpolla säästy. 😍
Sen kanssa saa tehdä töitä aika ajoittain ettei tuhlaisi turhuuksiin. 😍
Välillä voin käydä kahvilla ulkona. 😍 Ei minulla ole kiirettä matkustamaan, ja muutenkin voin odottaa ja katsoa tarkemmin haluanko edes lähteä matkoille. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2019 klo 04:10

Huomaan tuhlaavani rahaa kahviloissa ja kaupoissa, vaikka voisin säästää nekin rahat, tai ostaa jotain tarpeellista. 😍
En saanut säästettyä edes tuhlaamiani rahoja takaisin tällä viikolla.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 19.01.2019 klo 13:15

Minäkin olen kauhea turhaan tuhlaaja. Oikea harakka, jonka sormiin kaikki kimmeltävä tarttuu ja mikä vaan sattuu silmää miellyttämään. Miksi se säästäminenkin tuntuu niin kauhean vaikealta?!

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2019 klo 18:27

Hei Daaliankukka.
Säästäminen on kamalan vaikeaa sen takia ettei ole kunnollisesti motivoitunut säästääkseen, vaikka olisi järkeä säästää ei vain saa säästettyä. 😍
Ensi viikolla uusi yritys, ehkäpä se siitä, kuin ei luovuta. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.01.2019 klo 13:08

Minulla on pankin kanssa sopimus, että ne ottaa tietyn summan rahaa tililtä joka kuukausi ja sijoittavat ne puolestani. Kerääntyneen summan saa lunastaa milloin vain. Eipä ole tullut voittoa, niin riskittömiä sijoitukset ovat. Mutta ompahan joku turva, jos taphtuu kauheita ja tarvitsisi rahaa. Itse ei kyllä muuten tule säästettyä..

Käyttäjä kirjoittanut 22.01.2019 klo 07:13

Hei Daaliankukka.
Minulla on kyse niin pienistä summista joita saan viikottain kokoon, ettei sitä edes huomaa.
Aikaa minulla on vaikka kuinka säästää, mutta kärsivällisyys meinaa mennä kuin tulee menoja. 😍