Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2018 klo 13:33

Hei.
Mitä varten minulle tulee kamalia henkisiä paineita muistellessani isääni ja äitiäni, ilman että muistelisin
isoveljeäni ja hänen perhettänsä, jotka ovat elossa vielä.😍 Kamalasti henkisiä paineita muistaa kaikki
serkut ja pikkuserkku...ja lupaukset...

Käyttäjä kirjoittanut 15.12.2018 klo 21:57

En ole matkoilla missään, vain kotona.
Kamala ajatuksellinen melu pitää minua valveilla, en pääse uneen.
Se kertaa vain ajatuksiani, kunnes olen valmis luovuttamaan koko ajatukseni pois, huonona ajatuksenani.
Pitäisi osata ajatella paremmin, häiritsemättömämmin, ilman seksuaalisuutta jota ei itse harrasta.
Kuten hampaidenpesusta oksentamiseen, limanerityksen tähden.
😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2018 klo 16:26

Ei minulla mene hyvin, eikä huonosti.
Elämäni on Mölyä korvieni välissä, jota muut eivät kuule.😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2018 klo 07:03

Kisu leikkii nojatuolissa, se on taas ollut parvekkeella, ja villiintynyt siellä.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 18.12.2018 klo 13:27

Kisulle suukkosia. Onko sinulla lasitettu parveke tai verkolla ympäröity, vai kuinka uskallat kisua siellä ulkoiluttaa? Toki ei kaikki kisut koitakkaan karkailla vaan ulkoilee kiltisti. Kuinka aiotte joulun viettää? Pidätkö joulusta?

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2018 klo 08:11

Hei.Daaliankukka.
On minulla lasitettu parveke. Vietän joulun enimmäkseen kotona. En erityisemmin pidä joulusta, mutta vietän sitä hartaudella.😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2018 klo 14:02

Minulla alkoi Joululoma.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.12.2018 klo 13:27

Iloista mieltä joululomaasi

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2018 klo 17:49

Nyt odottelen vain joulua...ja...sitten muuta.😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2018 klo 08:45

Hei.
Minun edunvalvontani jätti minut jouluksi ilman rahaa, ilmeisesti sen tähden että sain rahaa kannettavan tietokoneen hankintaan. Jos en olisi hankkinut sitä olisi minulla rahat.😍
Jokatapauksessa auttavat kädet löytyivät, ja sain rahaa, jouluna.😍

Käyttäjä kirjoittanut 25.12.2018 klo 19:38

Joulustressi pääsi kuitenkin iskemään. Kuin aloin miettimään raha-asioitani paremmin kuin aiemmin. 😍 En nyt tiedä saanko kysyä häneltä mitään (edunvalvontaani sihteeriltä)niistä rahoista joita kaipasin jouluna, vai pitääkö unohtaa koko asia, ja siirtyä eteenpäin ajassa, silloin ensi viikolla voisin soittaa.😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2018 klo 05:28

Huomenta.
Näin unta että olen neiti ja vaihdan sukunimeäni. 😍
Menin ulos tupakalle ja koin kauhun sekä pelon että karhu voi tulla kerrostaloni pihaan. 😍 Mielestäni olen toiminut todella huonosti kuin olen sallinut näin kauan tälläisiä kauhuja elämässäni. 😍
Mielestäni olen toiminut todella...😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2018 klo 10:40

Huomenta.
Näin unta että olen neiti ja käärme luikerteli pistämään minua. Muistin juuri että leikin lapsena pihalla jossa oli ihan oikeita käärmeitä ja muistan että käärme luikerteli pistämään minua. En siitä syystä heti sairastunut ja kukaan ei uskonut minua. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2018 klo 21:15

Huomenna lähden ystävieni kanssa Tallinnan risteilylle. Saa nähdä mitä siitä tulee.😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2018 klo 16:57

Pitää lopettaa tupakointi. 😍