Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2018 klo 20:47

Hei.
En päässyt tänään saunaan ja jätin hoitamiseni hoitajani harteille, stressaantukoon itse. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 02.10.2018 klo 16:53

Hei.
Tämä koulunkäynti alkaa jo tuntua joka päiväisineen rutiineineen. Välillä olen ihan väsynyt tullessani kotiin.
Nyt rutiini alkaa vähän löysätä ja kohta alkaa syysloma ( 15.10-21.10 ) ja pääsee lepäämään.😍
Minulla on kyllä tekemistä syysloma aikana.😍

Käyttäjä kirjoittanut 05.10.2018 klo 16:40

Taas on saunapäivä ja tällä kertaa aion mennä saunaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2018 klo 03:21

Syysloma alkoi vihdoinkin ja kauniita unia oman kullan kuvia. Yöllä valvomista.😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2018 klo 21:12

Hei.
Taas käydessäni ulkona Tupakalla takaisin sisään tullessani käveli hissiin ja huomasin ettei se tupakka maistu miltään hyvältä. 😍 olin 4 päivää polttamatta. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.10.2018 klo 21:17

Hei.
Olen viime ajat ollut kovin hajamielinen, ja kokenut tulleeni tyrmätyksi täysin ilman muuta syytä kuin mielipiteeni.☺️❤️ Täällä ei ole turvallista kertoa mielipiteitänsä.☺️❤️ Varsinaiset harhat ovat olleet
katoavia ajatuksia ja tunnetasoja, kuten seksuaalisuus suhteet.☺️❤️ Mieleen painuvia asioita ovat
henkilökohtaisten mieltymysten merkitys.☺️❤️ Pitäisikö valita " miesystävä" sillä perusteella kuinka
paljon hänellä on " ylipainoa" vai kävisikö " skitsofreenikolle" lauhempikin " miesystävä"?☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2018 klo 20:28

En pääse huomenna moniäänisten live ryhmään, koska menen työhön perehdyttämiskurssille.😍
Saatan päästä työhön käytyäni kurssin.😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2018 klo 16:24

Hei.
Minulla on hankalaa ololleni kanssa. Itse olen hauskuuden aiheuttanut.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 28.10.2018 klo 13:25

Minulla windows10 päivitykset jumii niin, että yhteys katkeaa aina, kun saan viestin kirjoitettua, huoh. Yritämpäs vielä kerran. Mitä kuuluu? Joko tiedät saatko työpaikan kurssin jälkeen? Mitä kisullesi kuuluu? Onko teillä lunta? Täällä 1-2cm, mikä onneksi taitaa sulaa, jos lämpimät palaa puolesta viikosta. Sopii meille kattien kanssa. Ei pidetä lumesta.

Käyttäjä kirjoittanut 16.11.2018 klo 13:20

Hei daaliankukka.
En taida saada töitä vielä, luulen joutuvani odottamaan. Kissi voi hyvin, ensi keväänä pitää viedä romutettavaksi. Ei täällä ole lunta, vettä satelee.😍

Käyttäjä kirjoittanut 05.12.2018 klo 14:59

Mitä perkelettä olen kirjoittanut. Tarkoitukseni oli kirjoittaa rokotettavaksi ja kirjoitin romutettavaksi. 😍
Mielestäni olen toiminut todella huonosti kuin olen sallinut virheen näin kauan.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 06.12.2018 klo 13:25

Jaana, hiukkasen minä ihmettelin sitä romutettavaksi vientiä, mutta arvelin, että lipsahtanut väärin. No problema! Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle ja kisulle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2018 klo 18:56

Hei
Kisu voi hyvin, minusta on ihanaa katsella sitä kuin se liikkuu, se näyttää niin kauniilta. 😍
Kävin metro areenalla itsenäisyyspäivä konsertissa.😍 Ja myöhemmin katsoin linnan juhlia.😍
Tänään olen käynyt saunassa.😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2018 klo 08:30

Muistan.
Muistan kuinka en ollut kokonainen ennenkuin muutin asumaan omaan asuntoon, vain puolinainen.
Tunteeni hyväksyttiin yksimielisesti äitini mielestä edelleen sekoamalla kaikki seksuaalisuuteen
taipuvaisuuteni pois minusta, etten tulisi vihamieliseksi, äidilleni, joka ei ollut mies tai lapset.
Se hän se eli olion tekele, sai minut suuttumaan. Enkä katsonut kehen puran suuttumukseni.

Käyttäjä kirjoittanut 11.12.2018 klo 08:50

Huomenta.
Tämä aamu alkoi alakuloisesti, ei ole yhtään parempi olo vaikka olen koulussa. Kisu voi hyvin, jäi kotiin
nukkumaan kuin lähdin kouluun. Eilen se osoitti mieltänsä kiireelleni.😍