Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 15.06.2018 klo 07:29

Hei.
Olen tullut siihen tulokseen että olen liian riippuvainen internetistä, ja liian paljon täällä
korjaamassa tuntemuksiani ja aistimuksiani. 😍 Minun pitäisi opetella suhtautumaan
kaikkeen taas enemmän persoona kohtaisesti. 😍 Ja silloin pitää mennä ulos ihmisten
keskelle, ja jutella ihmisten kanssa. 😍 Normaalisti se on minulle vaikeaa, enkä usko
etten siihen kykenisi, mutta ihmiset ovat vieraita minulle, eikä minulla käy vieraita kylässä. 😍 Hyvää jatkoa kaikille. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2018 klo 16:55

Hei.
Ja hyvää juhannusta kaikille, käykäähän katsomassa juhannus kokoja. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.06.2018 klo 13:31

Hyvää Juhannusta Jaana sinulle ja Kissille. Sydämenrauhaa ja sielun hiljaisuutta Yöttömään yöhön.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2018 klo 07:59

Hei.
Ilmoituksista huolimatta en nähnyt juhannuskokkoa, taisi olla kokon sytyttäjä juhlatuulella
tai sitten oli liian navakka tuuli, mutta juhannuskokkoa ei sytytetty. 😍
Katsomassa oli joukko ihmisiä, mutta mitään ei tapahtunut, sinne se juhannuskokko jäi
kuin lähdimme kotiinpäin tulemaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2018 klo 17:47

Hei.
Minulla on huoli lapsuuden aikaisesta ystävästäni, joka on hyvä ystäväni vielä nykyisinkin,
hän on sairastunut lääkäreiden mielestä yleiseen sairauteen, mutta hänellä se uhkaa hänen
työkykyisyyttänsä, ja hän on joutunut hakemaan sairaslomaa, kuin sitä myönnetään tähän
sairauteen helpommalla muille kuin hänelle.

🙂👍 kamala tunne 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2018 klo 14:16

Hei.
Hain Valma koulutukseen, jossa saa alustavaa koulutusta koulutukseen hakuun asti. 😐
Ja huomasin olevani AJATUKSELLINEN INVALIIDI, en kykene omaksumaan muiden ajatuksia
vaikka siitä olisi minulle HYÖTYÄ, käskyjen ja neuvojen omaksumisessa käyttööni. 😐 + 😴

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2018 klo 09:58

Hei.
Naapuristoni tiedostava uteliaisuus häiritsee mielentyyneyttäni. 😍
Näin kerrostalo alueella ihmiset ovat niin lähellä toisiansa että pahaa tekee jos yrittää
säilyttää etäisyytensä naapuri taloissa asuviin ihmisiin. 😍
Usein törmää siihen etteivät naapuri taloissa asuvat ihmiset ymmärrä joitain vain asioita
ihan samalla tavalla kuin itse ymmärtää, ja siitä seurauksena niitä pohditaan suureen
ääneen ulkona pihalla. 😍 Joten ei ole mitään henkilökohtaisia suojia, ulkona pihalla
pohdittavia asioita vastaan, voisin tietenkin pitää parvekkeen oven kiinni, jolloin en niitä
kuulisi. 😍 " MITÄ NAAPURI TALOSSA ASUVAT TARKOITTAVAT? " 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2018 klo 10:46

Hei.
Minulla oli vesivahinko, katossa oleva vesiputki alkoi vuotamaan yöllä. Päivystävä huoltomies
kävi sulkemassa veden ja aamupäivällä tuli putkimies ja laittoi tiivisteet putkeen, ☹️
pitäisi vielä tulla kosteuskartoittaja katsomaan tilannatta. 😭
Yöllä nukkumisestani ei tule mitään kuin ajatukset laukkaavat kaikenmaailman asioissa, ☹️
ja kokoajan kaiket päivää on hiki. 😭
😯🗯️ Hyvää päivän jatkoa. 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 09.07.2018 klo 11:31

Hei taas.
Olen tehnyt kirjallisia töitä. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2018 klo 16:35

Hei taas.
Minä pääsin koulutukseen omniaan. Ammatilliseen koulukseen valmistavaan koulutukseen.
Joka alkaa 20.8. Sieltä On mahdollista hakea ammatilliseen koulutukseen. Haluaisin baarimestariksi kouluttautua. 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2018 klo 18:23

Onneksi olkoon.

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2018 klo 13:32

Hei.
Mietin Miten nyt pärjään ilman tietokonettani kuin Menen kouluun.

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 21:05

Hei.
Koulu menee hyvin.☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2018 klo 19:44

Osallistuin moniäänisten live ryhmään tänään. Ja se helpotti oloani suuresti. Aiheena mielen sisäiset äänet
Ja muut harhat. Panokseni oli seksuaalisuus ja sen mukaansa tuomat odotukset. Muiden seksuaalisuuden
Vaikutukset ja niiden huomioonottaminen.😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2018 klo 19:13

Hei.😍
Minulla on ollut kovin hankala olo viime aikoina.😍 Olen kamppaillut itseni kanssa. 😍 Välillä pääsen voitolle tässä epätasaisesta taistelussa.😍 En viitsi kirjoittaa kovin paljoa kerralla.😍