Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 26.05.2018 klo 15:30

Jaana, siinäpäs saattaa olla iso haaste kenelle tahansa, joka haaveilee toisesta katista. Ehkä paras vaihtoehto olisi aivan pentukissa? Sillon vanhempi kissa ei ottaisi uutta kattia niin haasteena. Meillä meni hyvin, kun Heavenley tuli pentuna, hänhän on Masterin ainoa lapsi maailmassa epäonnistuneen synnytyksen vuoksi. Muistan, kuinka Master juoksi karkuun, kun Heaven koitti hakeutua seuraansa. Masteri oli ennen luokseni muuttoa elänyt kasvattajalla monikissataloutta ja silti piti tulokasta haasteena ja peloittavana. Mutta pian he oppivat yhdessäoloon ja kaikki on hyvin. Mutta, jos nyt aikuisina katteina ottaisin tähän kolmannen niin tulisi varmaan suuri ongelma. Kummallakin selkeästi oma reviirinsä, joita toinen kunnioittaa, ei siihen kolmas mahtuisi. Haluaisin talon täyteen katteja, koska minun sydämessä tilaa, mutta en halua pahoittaa näiden kaunokaisten mieltä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2018 klo 09:30

Hei daaliankukka.
On se ongelmallista, samoin se ottaako tyttö vai poikakissan. Jotenkin haluaisin tyttökissan
mutta tulisiko Kissi sen kanssa toimeen, se vaatisi Kissin hyväksymään ettei Kissi voisi itse
tehdä pentuja ajan kanssa. Se olisi Kissin mukavuusalueen ulkopuolella. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 27.05.2018 klo 14:48

Lämpöisesti ja rakkaudella ajattelet asioita. On ihmisiä, jotka hylkää oman kissansa, kun ottaa uuden. Samoin tekivät koirilleen. Kyllä minä itkin. Se entinen kissa pelastettiin suloiseen uuteen kotiin kadulta. Sai hyvän loppuelämän. Nyt hän jo kissojen taivaassa. Minä kaipaan yhä, oli hän sellainen persoona.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2018 klo 07:52

Hei.
Uskomattomia aurinkoloma hintoja nyt, aurinkomatkoilla, alle 200e myydään viikon
matkoja. 😍 Lähinnä Turkkiin ja Kreikkaan. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2018 klo 08:12

Hei.
Menen Torstaina katsomaan esitelmää Karjalan Räyhähengistä. Kiinnostavaa miten olen
tietämätön kaikenlaisista paikoista, kuten tämä studio rajatieto. 😍
Internetin kautta törmään jatkuvasti asioihin jotka kiinnostavat minua, mutta joista en
ole saanut selvyyttä, jotka sitten ovat esillä jossain. 😍
Minä muista sanaperäisesti piiloon menneet esineet jotka löytyivät ihan muualta kuin
mihin olin ne muistaakseni laittanut. 😍
Jotkut esineet olivat käyneet kylässä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2018 klo 09:21

Hei.
Muistin juuri että olin luvannut mennä kummi tätiäni katsomaan tässä kuussa, kuin yritin
soittaa hänelle ei puhelu yhdistynyt vaan naisääni sanoi ettei tähän numeroon saada juuri nyt yhteyttä. Kummi tätini on varmaan unohtanut ladata puhelimensa akun syystä tai toisesta.
Olen silti huolissani, ja lähetin hänelle sähköpostia, jos hän vastaisi siihen. 😍
Vanhat ihmiset eivät aina ajattele kaikkea. 😍
Tilasin Tallinan risteilyn ja sain tarjouksen ruotsin risteilystä joten tilasin myös sen. 😍
Ei taida minun raha tilanteeni olla kovin hyvä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2018 klo 21:03

Hei.
Menen huomenna käymään kummitätini luona, sain sovittua asian. 😍
Tänään olen tehnyt uudelleen järjestelyitä aikatauluuni, nyt pitäisi kaiken olla kunnossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2018 klo 10:26

Hei.
Laitoi asunnonhaku paperit kaupungille, haen asunnonvaihtoa kaupungin asunnosta toiseen.
😍 En tiedosta mitä tekisin jos saisin toisen asunnon, ehkä muuttaisin! 😍
Jos haluaisin muuttaa uuteen asuntoon, minun pitäisi hakea KELAlta toimeentulotukea,
selviytyäkseni muuttokustannuksistani. 😍 Kamalan paljon HALLUSINAATIOITA tämä
tilanne tuo ELÄMÄÄNI. 😍 Koen kaiken kolmiuloitteisena( hallusinaatiot). 😍

Käyttäjä kirjoittanut 07.06.2018 klo 19:28

Hei.
Katsoin kaupungin sivuilta millaisia taloja osuu asuntohakemukseni alueisiin, niitä oli paljon.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2018 klo 12:38

Hei.
Kesästä tuli viileämpi kuin loppu kevät antoi ymmärtää. 😍
Nyt saisi jo lämmitä nämä ilmat tästä vähän. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2018 klo 09:56

Hei.
Tänään syntymäpäivät. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.06.2018 klo 13:26

Jaana, sinunko prinsessapäivät/synttärit? Jos niin, HUIKEASTI onnea!!!!!

Käyttäjä kirjoittanut 10.06.2018 klo 11:12

Hei daaliankukka.
Omat synttärit olivat. 😍
Ostin prismasta uunivuoan ja ajattelin tehdä makaroonilaatikkoa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.06.2018 klo 19:43

Hei.
Ymmärränköhän nyt selkeästi oman tilani. 😍
Olen mennyt parantelemaan mielialojani hakemalla asuntoa, jota EN edes haluaisi muuttaa,
mutta minulla on päähänpinttymä että sillä korjaisin JOTAIN VAIN joka ei ole tiedossani edes,
mutta HÄIRITSEE mieleni keskittymistä omiin asioihini. 😍 Onkohan jollain NAAPUREILLA
jotain vain minua vastaan? Luultavasti juuri HENKILÖKOHTAISELLA tasolla. 😍
Kaikenlaisia päähänpintymiä sitä IHMINEN SAAKIN. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2018 klo 08:34

Hei.
Pitäisi käydä ostamassa varrellinen ikkunanpesin. 😍 Ja alkaa pesemään ikkunoita. 😍