Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.03.2018 klo 22:05

Mitkä ajatukset ovat väärässä päässä? Ei olisi pitänyt alistua seksiin menneisyydessä, olisi
ollut järkevämpää kieltäytyä kokonaan, ja sen olisin tehnyt jos tunteet olisivat kieltäytyneet.
Nykyään tunteet kieltävät aina ensin, ja käskevät kuin ei sitä osaa odottaa enää.🙂👍
Se tekee tilanteestani hankalan koska turvaudun silloin aina lääkäriin. 🙂👍
Minulla on fyysisiä ja psyykkisiä syitä ollut siihen. 🙂👍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.03.2018 klo 14:10

Hei. ☺️❤️
Minä olen käsittänyt väärin seksuaalisen vietin eli sukupuolellisen tunteen. ☺️❤️
Olen käsittänyt väärin 😑❓ 😐 velvollisuuden seksuaalisuuteen toisen ihmisen kanssa. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.03.2018 klo 19:37

Hei. 😍
Olen käsittänyt ymmärtäneeni asiasta mieleiseni osan. 😍
Ja jättänyt käyttämättä mahdollisuuden seksuaalisuuteen. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.03.2018 klo 20:00

Hei. 😍
Koskahan tulee mielenterveyden keskusliitolta moniäänisten jäsenkortti?
Olen maksanut jo jäsenmaksuni! 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.03.2018 klo 11:11

Ei ole vielä tullut moniäänisten jäsenkortti. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.04.2018 klo 07:25

Hei. 😍
Minulla on suuria luuloja itseni hoitamisesta, hoitamattomuudesta, ja jatko suunnittelusta. 😍 Ajatukseni menevät lepotilassani hoitoon, se on kuin ajatuksieni jatke. 😍
Mietin miten voin lopettaa riippuvan hoitosuhteeni, 😍 ja laittaa ajatukseni juoksemaan
toisella tavalla, 😍 ei hoidoista, eikä hoitoihin. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.04.2018 klo 18:16

Hei. 😍
Minun löydettyäni kotirauhan, 😍 onnittelen itseäni. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 10:34

Hei.
Elämä ottaa päähän vähän väliä. 😟 En keksi miten tästä kaikesta tulisi kunnollinen
elämä. 😟 Vuorovaikutus on vähäistä, eikä minulle tapahdu oikeastaan mitään mistä
voisikaan puhua kenenkään kanssa. 😟 Kissani on ollut erikoinen viime aikoina kuin
olen miettinyt jos hakisin kaupasta olutta tai lähtisin ravintolaan, näin 1 vuoden raittiuden
jälkeen, jota en tehnyt, mutta kissani hätä oli suuri. 😟 Se ei tuntunut käsittävän mikä
siinä oli vialla, ja nauku ja raapi ovea kuin ulos olisi halunnut. 😟 Rappuun päästyään
se kävi pitkäkseen vastapäisen oven eteen kuin osoittaakseen että se halusi naapuriini
asumaan, mutta kuin meinasin jättää sen rappuun se tuli kiireesti kotiin. 😟 Illat ja yöt
ovat pahimpia jos kissani ei saa rauhaa kodissani. 😟 Sen jatkuva naukuminen ja oven
raapiminen pitää minut tehokkaasti hereillä. 😟 Se on kuin pakkomielteeni olisi tarttunut
kissaani. 😍 Siitä syystä olen iloinen kuin kissani saa rauhan ja tulee nukkumaan kanssani.😍

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2018 klo 16:27

Hei.
Olen ihmetellyt näitä keväänmerkkejä, linnut laulavat, puut puhkeavat lehtiin, ja aurinko
paistaa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2018 klo 20:56

Hei.
Riitelen itseni kanssa. 🙄 Ajatuksien takaiset äänet painostavat minua olemaan
humalassa, jota en haluaisi tehdä. 🙄 Olen käynyt AA-ryhmässä mutta nämä
ajatuksien takaiset äänet eivät hyväksy sitä, koska en ole enään pitkiin aikoihin
ottanut pers´känniä itse. En tule edes olueesta kovasti humalaan, ja näiden äänien
mielestä voisin hyvin ottaa vielä, enkä olisi siltikään alkoholisti itse.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.05.2018 klo 14:36

Ihanaa Jaana, kun kevät alkaa näkyä ja tuntua ihollakin. Linnut alkavat pesintää harkita, leskenlehdet nousseet tienpenkoille ja meidän suunnattomaksi iloksi siili ilmestyi eilen ruokaa odottamaan. Selkeästi oli viimekesäinen, kun ei minua pelännyt yhtään ja meni tiettyyn paikkaan odottamaan annostaan. Ostin purkkikaupalla Whiskasta hänelle. Auringonpaistetta eloosi Jaana.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2018 klo 13:01

Kiitos daaliankukka
ja hyvää Helatorstaita, ja auringon paistetta myös sinun elämääsi.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 11.05.2018 klo 14:39

Sinulle myös! Kateilta suukkosia. Ollut hurja pihapäivä tänään. Yhä tuhat ja yksi hommaa jäljellä...

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2018 klo 11:46

Hei daaliankukka.
Miten pihahommat luonnistuivat?
Hyvää Äitienpäivää. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 13.05.2018 klo 14:24

Hyvää äitienpäivää sinullekin ja kaikille lukijoille ja ylläpidolle. Minut herätti aamulla 04.50 Masterpiecen kaunis versio Isontalon Antista ja Rannanjärvestä. Oli siinä mamman komeaa herätä. Eilen oli niin upea lätkämatsi, että euroviisut jäi katsomatta, no en omasta mielestä menettänyt mitään.
Ulkona minä teen hommia pari minuuttia ja sitten puuskutan tuolilla kymmenen minuuttia. Meilläkin alkaa tuntumaan pikkuhiljaa siitepölyt ja katupölyt. Siihen päälle tämä helle, niin huh. Ei katitkaan viihdy ulkona kuumuuden takia. Mutta ei saa valittaa, oli meillä niin hirviömäinen talvi.