Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2018 klo 15:28

Hei.
Tänään tulin kotiin Neste K kaupan kautta, siellä soi juuri kassalle päästyäni Madonna,
jotenkin kappale jäi soimaan korvieni väliin kuin lähdin pois sieltä, mietin matkalla mitä
se tarkoittaa ja tulin siihen johtopäätökseen " etten kussut housuuni, ja kaatunut nurin."
Kotiin päästyäni kävin vessassa ja totesin kissani käyneen ulostamassa niinkuin moni
koira oli tehnyt kulkureitilläni kotiin, ja korjasin sen pois. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2018 klo 18:47

Hei.
En tiedä missä olet Daaliankukka?
Enkä mitä sinulle kuuluu?☺️❤️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.02.2018 klo 12:49

Täällä minä, Jaana. Olen ollut hiukka huonotuulinen tklääkärillä käyntini jälkeen, enkä halunnut sitä purkaa kenenkään. Mikään asia ei edennyt ja koin, ettei se lapsilääkäri minua ottanut ollenkaan vakavissaan. Kun minä en näytä sairaalta ulospäin. Oma moka, mitäs meikkasinkin ja panin parenmat vaatteet päälle. Jotenkin olen sitä sukupolvea, joka koittaa näyttää siistiltä, kun menee lääkärille. Ja yhtään ei saisi viljellä mustaa huumoria tai hymyillä. Mokasin siis kaikki. Tänään Suomen naisleijonat voitti lätkässä pronssia, mikä aivan huikeaa. Siinä taisi olla meidän vikat mitalit näissä kilpailuissa. Ikävää, kun suht kovia pakkasiakin piisaa, katteja ei oikein voi, kuin sylissä viltin alla ulkoiluttaa. Voimia sinulle Jaana sinne.🌻🙂🌻

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.02.2018 klo 13:02

Jatkan vielä...minulla on kauhean ongelmallinen suhde musiikkiin. En innostu enää mistään kuulemastani. Kun Linkin Parkin laulaja Chester kuoli, minä koen, että kaikki musiikki kuoli. Olin ja olen ikuisesti hurja Linkin Park fani. Kaikki musiikki, joiden kanssa kasvoin nuoruuteni ovat lopettaneet tai tehneet ei niin minusta hyvää comebackia. Raha pyörittää musiikibisnestäkin. Sääli. Olisi ihanaa löytää jotakin musiikkia, josta innostua.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.02.2018 klo 16:25

Hei daaliankukka.
Tosiaan kiva kuulla kuulumisesi. Lääkärisi saisi painua kurssille takaisin. Tiedän että on
ihmisiä jotka huolittelevat ulkonäkönsä lääkärille mennessään. Itse en moisesta välitä,
mutta minulla on päähänpinttymä tahdikkuudesta lääkärillä ollessa, vaikka en siihen ole
aina itsekkään kyennyt. 😍
Musiikista tuli mieleeni että jos kuulen tutun kappaleen se harvoin loppuu soimasta
päässäni kuin lakkaan kuulemasta sitä enää. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2018 klo 21:11

Tämä päivä on mennyt menojansa. 😍 Olen tänään miettinyt kovin paljon sitä etten
polttaisi enää tupakoita, 😍 mutta taas illan tullen olin ostamassa tupakka askia. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2018 klo 21:17

Minulla oli jokin " piru " kannoillani kuin tulin kotiin illalla kaupasta, ostamasta tupakkaa.
Kuulin äänen että jokin käveli jäljessäni kuin katsoin taakseni en nähnyt ketään. 😯🗯️
Kävelin eteenpäin ja taas kuului askelten ääni, aivankuin jollain olisi ollut paperia kengän
pohjassa kuin se astui sille. Tarkistin kengän pohjani, mutta ei siellä ollut mitään. 😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.02.2018 klo 04:31

Sielut ovat vähän eksyksissä tässä maailmassa, ne tulevat sisääni ja lähtevät toistensa
matkaan minusta pois, kuin toteavat minun olevan maho ämmä, näin aamuisin niitä on
tavallisesti vähän vähemmän, ja mietinkin minne markkinoille olen joutanut. 😍
Taustalta kuuluu hälinää, aivankuin olisi enemmänkin ihmisiä kokoontunut samaan 😍
paikkaan, eroitan myyntikojuja, ja ihmisiä, ilmapiiristäni kotonani. 😍
Onko tämä riivaa sitä? 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.02.2018 klo 09:31

Moraalisoiminen ei kuulu minun maailmaani, mutta istuinalani on toista mieltä. 😯🗯️
Koen jossainmäärin olevani mooraaliltani jatkuvassa seksuaalisessa puutostilassa. 😯🗯️
Johtuen siitä suuremmissamäärin etten kykene ajattelemaan asioita, tekemään huomioita,
ja unohdan kaikenlaista kesken lauseen, 😯🗯️ ja olen odottamattoman tyhjäpäinen eli
tyhmä, ja joskus joku " huutaa pääni sisällä " mutta minulla on kaikuva pääkoppa eivätkä
äänet siellä paljoa häiritse.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.02.2018 klo 12:41

Olen miettinyt tulevaisuuden suhdettani vastakkaiseen sukupuoleen, ja tullut äärettömän
ongelman lähteille. Voiko seksuaalisuutensa rakentaa suhteellisuuden tajunsa varaan? 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.02.2018 klo 07:59

Täytyy ottaa tunteet enemmän huomioon, kuin rakentelee tulevaisuuden suhdettaan
vastakkaiseen sukupuoleen. Ja huomaan 😍 olevani kovasti huonossa huudossa,
siellä www. happy pancake.fissä, minuun suhtaudutaan kovin yliolkaisesti, luultavasti
siksi etten ole työelämässä ja olen eläkkeellä.
😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.02.2018 klo 11:51

Tulevaisuuden ihmissuteet. ☺️❤️☺️
Tunteellisuuden löytäminen itsestänsä. 😍 Oman kehonsa hyväksyminen. 😍
Toisen ihmisen läheisyyden hyväksyminen. 😍 Kasvava kaipuu ja kiitollisuus. 😍
Yhdistävän hellyyden löytyminen. 😍

Mielialojen vaihtelu, toivosta, ihan toivottomuuteen asti. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 25.02.2018 klo 13:38

Nämä loputtomat pakkaspäivät imee minusta kaikki voimat. Oli jo niin kevättä ilmassa ja nyt sukellettiin takaisin umpitalveen. Pakkanen vaan kovenee ja pitenee vaikka kohta ollaan jo Maaliskuulla. Kadotin elämänhalunikin, joka jo hiukka heräili. Vihaan talvea.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.02.2018 klo 19:20

Hei daaliankukka.
Valitettavasti en voisi luvata sinulle leutoa tai lämpimiä kevät päiviä vielä. 😍
Suhteeni on vielä jäätävän kylmä. 😍:+😍 Mutta toivoa on olemassa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.02.2018 klo 08:55

Seksi on vaikeata, enkä osaa siitä suoriutua, toivottavalla tavalla. 😍 + 😍
En ymmärrä sieluni tarpeita, seksuaalisesti, oikealla tavalla. 😍 + 😍