Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.02.2018 klo 10:01

Olen ollut jo pitkään tyydyttämättä seksuaalista puoltani, jotenka en ymmärrä, ☺️❤️
mitä siitä pitäisi ☺️❤️ kyetä ajattelemaan ☺️❤️ nyt! 😍
Ja missä kohtaa 😠 olen vihainen!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.02.2018 klo 15:14

Kissi sai uuden lelun kuin veljeni vaimo toi matkalta kivan avaimenperän, ja Kissi leikki
sillä kuin sen otin pussista pois, ☺️❤️☺️ laitoin vain vähän narua ja avaimenperän siihen
roikkumaan ☺️❤️☺️ senkin rivasta.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 13.02.2018 klo 13:31

Tykkääkö sinun kisusi pahvilaatikoista? Käännä nurinpäin ja tee seiniin pieniä luukkuja. Tai, jos löydät pienen pahvilaatikon, sellaista pehmeää pahvia, niin meillä Heavenley aivan hulluna remontoi laatikkoa. Repii hampailla pieniä palasia ja nakkelee niitä ympärilleen. Masteri taas tykkää nukkua pahvilaatikoissa, jos ovat hänen kokoaan.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2018 klo 17:12

Kyllä kissi tykkää pahvilaatikoista, mutta minä en tykkää pitää tyhjiä pahvilaatikoita
kotonani, ja heitän ne aina pois. 🤨

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.02.2018 klo 13:25

Kävin tänään bussilla kaupassa, kuin unohdin kokoajan jotain enkä meinannut päästä lähtemään millään. Kävin myös apteekissa ☺️❤️ bälä bälä bläb bläb bläb 😍
Josta piti hakea ☺️❤️ lääke 😍 jonka on tarkoitus vähentää bälä bälä bläb bläb bläb
puhetta korvienivälissä bälä bälä bläb bläb bläb. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.02.2018 klo 20:34

Mitä on oikeastaa seksi?
Onko se oma tunnetilaa? 😍
Olen miettinyt nuoruuteni seksuaalisuutta ja tullut siihen johtopäätökseen että seksi on...
henkisten ongelmien...ratkaisumalli... 😍 Todellisuuden ja epätodellisuuden ratkaisuksi
keksitty päähänpinttymä... 😍 Jonka johdonmukaisuuden löytää ns. seksielämästänsä!
Ilman ns. seksielämää tämänkaltaiset...päähänpintymät...eivät voisi kyetä tulemaan esiin
vain vaivaisivat,,,jonkun hulluudesta kärsivän mieltä...ns. seksittömyydessänsä... 😍
Ja näin aiheuttaisivat...ns. hallusinaatioita hulluudesta kärsivän mielialoissa... 😍
Tässä näinkö ns. seksielämää voisi ajatella pitävänsä yllänsä...kuin talvi luo taikojaan, ja
pakkanen pihan nurkissa paukkuu. 😍 Ja riisuiduttuaanko ei palelisi ns. seksielämäänsä?
Vain olisi valmis, seuraavan päivän koittoon ns. seksielämästänsä huolimatta? 😍
Ja olisiko tämä kaikkinainen ns. seksielämä kokemuksensa arvoista? 😍

Kyselen vain. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.02.2018 klo 09:51

Katsoessani vaatekaappiini huomaan sen täydeksi, sinne ei mahdu kunnollisesti edes ne
harvat vaatteet jotka otin mukaani kuin muutin tähän asuntoon asumaan, ja joistakin
olenkin jo luopunut, ja uusia ostanut. 😍
Odotan milloin on sopiva ilma laittaa mekko päällensä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 07:24

Joskus Unet jäävät vaivaamaan vielä valveilla ollessakin, silloin ei mene hyvin, ja kaikki
tuntuu hieman epätodelliselta, unenomaiselta, ja on poikkeuksellisesti valheellista oloa.
Uskonnosta tai uskomuksista ei ole paljonkaan iloa tai hyötyä kuin unenomaiset olotilat
ovat valloillaan. Usko Jumalaan joutuu koetukselle. 😍
Hyväksynnän hakeminen. 😍 Voiko luottaa virkavaltaan ja järjestykseen kuin olotiloja
hallitsevat hahmot eivät aina ole hyväksyntää hakemassa, 😍 ja niillä on laittomuudet
mielessänsä etusijalla. 😍 En ymmärrä, asioita joista nämä puhuvat unenomaisuuden
kautta, 😍 enkä kieltä jolla nämä puhuvat unenomaisuuden kautta. 😍
Nämä ns. hallusinaatioiden kaltaiset unenomaiset tilat joskus ovat kuin avioliittoja, joista
ei pääse pois jos ei ota avioeroa. 😍 Tämä puoleensavetävyyden säilyttäminen. 😍
Ja muu yhteiselollisuuden säilyttäminen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 09:36

Muistan käyneeni psykoosipoliklinikalla joskus kovin valmistautumattomana, ja puhuneeni
aivan sekavia sairaanhoitajan mielestä, joka haki paikalle psykiatrin ottamaan selvyyttä
siitä voiko minut lähettää kotiini. 😍
Mielestäni en ollut yhtään epälooginen ja sekava puheissani. 😍
Yritin vain tehdä vakuuttavan vaikutuksen kuulijaani. 😍
Eivät ymmärtäneet mitään siitä mitä yritin kertoa heille. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 16.02.2018 klo 13:22

Meillä kävi lintujen ruokintapaikalla eilen iso parvi tilhiä. Ei ole vuosiin näkynyt, kun räkätit aina kerkiää pihlajanmarjat napsia. Onneksi kelpasi siemenet "tukkatyypeille". Ihanaa seurata lintuja ikkunasta ja tyhjentää pahat ajatukset päästä. Maanantaina olisi tk-lääkäri. Jotenkin on jo valmiiksi pettynyt olo, etten vieläkään saa apua. Laittaisi edes muualle tutkimuksiin, mutta kai sekin jotain säästölinjaa, että potilaalla kokeilutetaan suht hintavia astmalääkkeitä ja oireet vaan pahenee. HYvää viikonloppua sinulle ja kaikille muillekin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2018 klo 14:27

Muistan käyneeni psykoosipoliklinikalla, Juttelemassa sairaanhoitajan kanssa, jolla on kait
yleensä ymmärtämisvaikeuksia kuin puhun hänelle. 😍
Usein se johtuu siitä etten puhu niistä tapahtumista joita minulle on sattunut kuukauden
aikana, vain jostain tunteistani tai oloistani jotka eivät ilmeisesti kuulu työnkuvaan. 😍
Näiden tuntemuksien kanssa vietän päivääni, ja minun on joskus vaikeata tulla niiden 😠
kanssa yleensä toimeen. 😍 Nyt ei enää treffipalstaa, koska sanouduin irti siitä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.02.2018 klo 07:06

Tunteistani Ylpeys on saanut kovimman kohtalon, 😍 kaikki mistä olen ollut Ylpeä, 😍
on minulta jotenkin otettu pois.
Tunteistani Itsekkyys on saanut samanlaisen kohtalon, 😍 kaikki missä olen ollut Itsekäs,
😍 on minulta jotenkin otettu pois.
Tämä on tapahtunut pikkuhiljaa, vuosien varrella. ☺️❤️☺️

Käyttäjä Kisuliini3 kirjoittanut 18.02.2018 klo 09:40

Minulla on tänään tehtäviä joita en voisikaan laiminlyödä. On mentävä avaamaan ovet,
ja keitettävä kahvit, joukolle kurittomia naisia. Olen ensimmäistä kertaa tässä tehtävässä,
tiedän mitä pitää tehdä, mutta saanko oven aukaistua, osaanko laittaa valot päälle, ym.ta.
Olen tänään kirjoittanut postikortteja ympäri maailmaa, minun täytyy muistaa viedä postiin.
Täytyy laittaa ruokaa ennenkuin lähden, koska siellä menee iltaan asti.
😍

Käyttäjä Kisuliini3 kirjoittanut 18.02.2018 klo 20:34

Päivä meni ja ilta tuli, kaikki meni hienosti, joitain asioita pitää vielä treenata.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2018 klo 04:28

Näin painajaista edellisestä osoitteestani, ja herättyäni kuvittelin sen olleen totta.🙂👍
Sieluni silmin unikuva jatkui ja jatkui kuin nalkutus siitä etten taaskaan tonkinut omia
nurkkiani vaan olin katsonut naapurini puolelle. 🙂👍
Onneksi pääsin muuttamaan sieltä pois, kissani kanssa. 🙂👍