Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 10:52

Olen siivonnut kotiani. Nyt pitäisi vielä keksiä jotain muuta tekemistä kuin olla " netissä."

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 13:21

Pelasin pasianssia ja kissini pelasi kanssa, se meinasi ryöstää kokoajan risti 3 sen. 😍

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.02.2018 klo 12:18

Empun hoitaja kävi kylässä, laitoimme paikkoja kuntoon, otin paljon vaatetta pois käytöstä,
taidan viedä ne Ankkuriin, sieltä saavat sitten valikoida itsellensä mieluisia kpl.ta. 😍

Jaana6 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 07.02.2018 klo 12:21

Oletko Jaana Mahjongia pelannut? Se löytyy ilmaisista nettipeleistä. Minulla menee tunteja, kun rupean pelaamaan. Onko kissasi pelannut kissojen hiiripeliä?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.02.2018 klo 16:17

Hei daaliankukka.
En ole pelannut pitkäänaikaan ilmaisia nettipelejä. En vain jaksa aloittaa pelaamista, ja netti
ei oikein toimi kuin yritän saada pelit esiin. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 07:31

Hei daaliankukka.
Latasin itselleni sen pelin ja huomasin että siellä on monta versiota samasta pelistä. ☺️❤️☺️

Jaana6 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 08.02.2018 klo 13:15

Mukavia pelihetkiä..

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 17:08

Mukavia tosiaan...ei meinaa onnistua ollenkaan minulta...😠

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.02.2018 klo 21:23

Tänään kaikki on mennyt päin p.tä. Mikään ei oikeastaan tunnu onnistuneen tänään kunnollisesti. 😠 Työväenopistosta ilmoittivat että kurssi jolle olin ilmoittautunut on
peruttu ja sain illalla postia Cellbes´ltä että pitää maksaa kuin en peruuttanut tilausta.
😠 Ja nyt olen ihan hermona, kuin pitäisi käydä nukkumaan. 😠
Tämä päivä ei tehnyt hyvää minulle, vaikka oli siinä hyvät hetkensä, postcrossingin parissa.

Jaana6 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 09.02.2018 klo 12:45

Joskus todella on päiviä, että tuntuu ettei jaksa. Haluaa vaan pistää maate ja itkeä. Mutta seuraavana päivänä sitten joku pinikin asia tuo niin paljon iloa. Minulle katit antaa niin paljon ja tuo yksi naapurikujan katti myös. Puhumattakaan linnuista, joita ruokimme. Talitintti vetää jo sellaista kiireistä titityytä, taitaa olla vielä aikaa pitempään säkeeseen. Mukavaa tälläinen suojakeli pitkien pakkasten jälkeen. Voimia.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2018 klo 15:16

Eipä tää tästä iloksi muutu, puhelin soi ainakuin olen ulkona, tai sellaisessa paikassa jossa ois vaikeata puhua, ja vain sen aikaa että ihmettelen taas kuka siellä mahtoi olla. 😍
En ikinä ehdi ottamaan puhelinta esiin ja vastaamaan siihen. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 10.02.2018 klo 12:44

Sinulla sentään soi puhelin, minulla ei ja sillon, kun joku soittaa on joku katto tai ovifirma, joka tekee hommia alueellani ja kyselee kiinnostustani. Ostin Himokselta sellaisen, onkohan se virallisesti kännykkäpussi..roikkuu kaulasta sellainen kännykän kokoinen pussi..sillon on aina kännykkä lähellä. Olen odotellut tietokoneasentajan soittoa ja kohta varmaan proteesimieskin pirauttaa. Itse olen huono soittelemaan, käytän textareita.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2018 klo 16:46

Olen tänään aivankuin nääntynyt väsymyksestä, kuin eilen tietokoneeni alkoi päivittämään
ohjelmaa ja lopetti vasta kello 2 jälkeen päivitykset. 😍 Sillä seurauksella ettivät nämä
ohjelmat täsmääkään enää minun operaattori sopimukseni kanssa, joten jouduin silloin
lähettämään sähköpostia edunvalvontaani, etten pärjää enää sillä samalla operaattorin
sopimuksella edelleen vain heidän on solmittava uusi sopimus, sillä perusteella etten voi
itse asioitani hoitaa. 😍 Monimutkaista. 😍
No, ensi viikolla asiaan pitänee kuitenkin ottaa kantaa, puolin ja toisin, luulen ettei asioita
kuitenkaan järjestetä jos en itse soita edunvalvontatoimistolle heti ensi viikolla. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2018 klo 09:35

Minun on vaikeata tunnistaa omia tunteitani nyt kuin kaikki entinen tuntuu tulevan kuin
tulisi takaisin. Tapaisinko miehen jonka kanssa seurustelin aiemmin, tai yritin ainakin. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.02.2018 klo 20:49

Kaipaan jo elämäni tylsyyttä, kuin liikaa alkaa tapahtumaan muutoksia. Yksinkertaisesti,
kuin putoan kärryiltäni, enkä heti kosi. ☺️❤️☺️
Elämisestäni tulee näin ollen liiallisen vilkasta ja tapahtumarikasta mielikuvituksessani. ☺️❤️
Enkä pidä siitä. 😠 + 😍
On minun asiani, milloin haluan analysoida tunne elämääni, ja miten sen teen, ja missä. 😍
Tässä se ei onnistuisi kuitenkaan...😍