Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.02.2018 klo 11:46

Tänään minulla on saunapäivä, pääsen vihdoinkin pesulle. Eilen oli vesipoikki koko tienoolta.
Viikonloppu tulossa ja pitäisi pestä pyykkiä, ehkä pesen viikonloppuna, pitää katsoa pesulaan
aika viikonloppuna. ☺️❤️
Olen tehnyt veikkaukselle monta rahapeliä, moneksi viikoksi, ettei tarvitse aina uudestaan
laittaa samoja numeroita joka ikinen viikko.☺️❤️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 02.02.2018 klo 13:38

Vaikka on kirotun kylmä, niin kyllä minussa kevät jo hyrisee kummasti. Lunta on vaikka muille jakaa, aurinko paistaa yöllisen lumikuuron jälkeen. Hyytävä tuuli tuplaa pakkasen.
Ei voi katit ulkoilla, kuin sylissä fleeceen kiedottuina. Ovat kuitenkin sisäkatteja.
Olisin mielelläni osallistunut siihen eläinten mielenosoitukseen, kun laki niin puutteellinen, mutta kaikki tapahtuu pääkaupungissa..
Osallistun osaltani tekemällä pieniä lahjoituksia eläinten hyväksi. Pientä se, mutta jos minun pisara jonkun pelastaisi.
Olen pitänyt sellaista kiitollisuuspäiväkirjaa ja on mielenkiintoista seurata, kuinka plussia alkaa olla enenmpi kuin miinuksia. Kevät hyrisyttää. Ulkokuistilta kolasin jo hangen pois, jos joku päivä päiväkahvit siellä joisi takki päällä😎

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.02.2018 klo 16:27

Hei daaliankukka.
Taitaa todella kevät tehdä tuloaan, hieman liian aikaisin, toivottavasti ei tule takatalvi.
Eläinsuojelulaki on todellakin puutteellinen. Esimerkiksi Suomi on ainuita maita joissa
ei eläimiinsekaantuminen ole kriminalisoitu. Olen siitä kirjoitellut yhden kansanedustajan
kanssa joka yritti saada lakiin muutosta sen osalta, mutta ei saanut kannatusta ehdotukselle.

Jaana6😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 03:40

Kirjoitin taas sille kansanedustajalle, ja se vastasi että se laki on kiinni hallituspuolueesta
koska niillä on suurempi ääntenenemmistö. Eläinsuojelu olisi tärkeää myös siltä kannalta
ettei eläimiin saisi enää sekaantua ilman että siihen puututtaisiin, ja sekaantujia rangastaisiin.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 04:16

Ainakuin puen päälleni kissini tulee ja nuolee jalkateräni, eikä sen tee pahaa yhtään, vaikka
jalkani ovat omani en saa sitä vieroitettua tästä tavastansa millään. ☺️❤️☺️

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 11:26

Haluaisin että onnetar suosisi minua rahapelissä, niin että pääsisin taas matkustelemaan.
Haluaisin käydä kreikassa, monta kertaa, monella eri saarella, tutustua historiaan vähän.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 18:00

Otin yhteyttä lapsuuteni kaveriin ja hyvään ystävääni, hänen kissansa oli saanut pentuja
2kpl tyttö ja poika, hän aikoo pitää ne itse.☺️❤️☺️
Hän kertoi että synnytys oli vaikea, eikä hän teetä enää Emo kissalla pentuja, yksi syntyi
kuolleena. 🙂👍
Hänellä on nyt työnalla poika kissan steriloiminen ajoissa, ennenkuin syntyy sukurutsaus.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 10:12

Yksinäisyydestä kuulen ääniä, jotka yrittävät olla 😍 rakastettavia, ja pitää yllä hyvää
😍 tahtoa, sekä kodin 😍 viihtyvyyttä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 17:18

Mietin, viitsisinkö katsoa " oliko minulla onnea rahapelissä" vai " antaisiko ajan näyttää."
Minä pelaan kuitenkin veikkaus kortilla, ja " voittorahojen pitäisi tulla tililleni" jos joskus
jotain vain voitan. 😍
Luulen ettei siinä ole kattorajaa, mihin asti ne rahavoitot maksetaan suoraan tilille. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 04.02.2018 klo 20:49

Oltuani Teneriffalla auringossa paljon, minulta on alkanut iho lähteä rinnasta ja käsivarsista,
koska ne olivat enimmäkseen auringonvalolle altiina, ja paloivat jonkun verran. ☺️❤️
Kamalasti kutisee ☺️❤️ kuin iho lähtee. Pitäisi kait rasvata sitä. ☺️❤️
Olisi kivaa päästä lähtemään toisenkin kerran, mutta ei mielummin yksin, vain seurassa.

Jaana6 ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 05:02

Näen kummallisia unia, karhuista ja metsässä nukkuvista neitokaisista. ☺️❤️
Matkustelevista neitokaisista. ☺️❤️ Ja herään epäinhimillisen aikaisin aamulla.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 09:55

Olenkohan minä parantunut, tai vain paremmassa kunnossa, saattaakohan tämä olla ohitse
menevää? Olen nyt vain voinut paremmin kuin pitkiinaikoihin, olen löytänyt ☺️❤️☺️ +😍
tämän henkisentasapainon, enkä aio hukata sitä. 😍
Tämä tasapainottelu ei ole oikein minun lajini, kuin en ole sirkustaiteilijakaan. ☺️❤️☺️ +😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 14:59

Mitä minä tekisin vielä tämän kodin viihtyisyyden eteen ☺️❤️ , kuin en oikein viihdy enää
kotonani 😍 itse ?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 17:08

Kumpa, saisin olla onnellinen koti-oloissani.
Eikä mitkään asiat tulisi pilaamaan oloani.

Jaana6 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.02.2018 klo 17:39

Miten alkaisin viihtyä kotonani ja olisi onnellinen kodistani ja omasta rauhastani? 😍
Mitä voisin tehdä sen eteen? 😍

Jaana6 😍