Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.01.2018 klo 21:53

Hei daaliankukka.
Kiva kuulla sinusta jotain elonmerkkejä. Ja kissasi voivat hyvin, eikö niin? Mitä olet kevääksi
suunnitellut? Minä haluaisin lähteä vielä toukokuussa Rodokselle, jos raha-asiat saadaan
järjestymään. Mutta huhtikuussa menen Talliinan risteilylle, sen olen tilannut ja maksanut.
Mahalaskuja odotellessani ymmärrän paremmin itseäni. " Se jokin minua riivaa." Hah Hah
Haa Hyvää jatkoa sinulle. 😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 29.01.2018 klo 12:55

Kiitoksia Jaana, suht hyvin täällä voidaan. Sain keskiviikoksi ajan eläinlääkärille ihan yleistarkastukseen ja Masterpieceltä otetaan verikoe. Minä ihan hulluna stressaan, on jonkinmoinen trauma taustalla. Hyvin kaikki varmaan menee. Ulkona talitintti jo aika nopealla nuotilla lauloi titityytä. Ja meidän monivuotinen mustarastas on taas ilmestynyt pihapiiriin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 16:12

Kiva kuulla daaliankukka.
Meillä menee kissin kanssa taas hyvin, oli se vähän otettu kuin palasin viikon lomamatkalta,
mutta heltyi kuin näki sen olevan minä, eikä vain naapurin täti, joka piti kissistä huolta kuin
olin matkalla. Eläimen kiintymys ihmiseen on liikuttavaa.😍 Muistan kuin join vielä vähän
kissini koitti kuin sanoa minulle että lopeta ajoissa, hän kärsii siitä.😍 Hyvää kevättä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 07:22

Taas minulla on sama fiilis😐 pitäisi kyetä kirjoittamaan jotain vain järkevää tähän nettiin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 09:53

Teneriffan matkallani kuulin ääniä ulkopuolelta huoneitoni, enkä ollut varma onko siellä joku,
vai oliko ne vain harhojani, kerran kävin katsomassa, eikä siellä ollut ketään.
Saattoivat olla ns. ylimääräisiä matkustajia, jotka eivät hyväksyneet kaikkia valintojani.
" Kuka puhui? "
Olen lähdössä päiväristeilylle, ilman hyttiä, huhtikuussa. Toivottasti ns. ylimääräiset matkustajat eivät tule sinne mukaan.
" Ketä tarkoitat? "
Taitaa olla tarpeeksi lähtijöitä muutenkin. Pitää taas ottaa kamera mukaan ja ottaa kuvia.
Siihen on vielä aikaa, nyt on tammikuun loppu.
" Lähtö ajankohta! "😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 11:43

Hävyttömän kalliita noi ulkomaanmatkat " Kuka puhui?" " Mitä asiaa?" en ikinä saa kovin
halvalla ulkomaanmatkojani " Mistä syystä?" " Kuka maksaa?" silti haluaisin matkustella
ulkomaille " Mistä syystä?" " Kuka maksaa?" joskus, en aina kovin pitkälle ja pitkäksi ajaksi.
Ja tiedostan sen " Mitä?" haittatekijöitä elikä ns. ylimääräiset matkalaiset jotka eivät kykene
sulattamaan eli hyväksymään matkusteluani " Mitä nyt?" ja rahojeni käyttötarkoituksia.
Oppisi vielä tilaamaan halvemman matkan 😍 yhdelle!

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 30.01.2018 klo 13:36

Vatsan pohjalla möykky jännitystä huomisesta eläinlääkäristä. Isotkin tiet kauhean jäisiä täällä maalla. Yöksi joudun poistamaan ruuat; ovat yösyöppöjä, että saadaan puhdas tulos verikokeesta. Saas nähdä nukkuuko meistä kukaan. Mukava eläinlääkäri siellä on vastassa, mutta kuinka oikukkaita kattini. Viime kerta eläinlääkärillä lisäsi tarumojani, kun koppasi minulta kuljetuskopan katteineen ja käski lähteä kahville. MInä jäin suljetun oven taakse. Nyt tiedän pääseväni sisälle.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 16:04

Hei daaliankukka.
Olet huomenna menossa kattiesi kanssa eläinlääkärille, et tulossa käymään minun luokseni,
joka on ihan eri asia, toivottavasti pääset silti sisään kattiesi mukana. 😍
Minun kissilläni on ihan kiva eläinlääkäri, joka ei kiellä tulemasta lemmikkiensä mukana ihan
sisälle asti. 😍 Hoitotoimenpiteet eivät sitä kiellä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 17:45

Mietin kaikenlaista siitä " OHI " että matkustelisin mielummin kuin " OHI " olisin kotosalla.
Ja rahatilanteestani " OHI " joka ei voisi " OHI " korjaantua RahaPelillä " OHI " kuin itsestään.
Kuitenkin " OHI " pelaan " OHI " RahaPelejä " OHI " harvasekerta itse. 😍
Olisipa mukavaa " OHI " maksaa matkansa " OHI " RahaPeli VoittoRahoilla. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 07:30

😍 Tämä on hyvä palsta, vaikka se välillä pitkiä aikoja on päivitymättä. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 12:59

Daaliankukka Hei.
Kuinka meni eläinlääkärissä?
Ulkona paistaa aurinko, on hiton hieno ilma.😍😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 31.01.2018 klo 13:01

Hyvin meni meidän reissu. Katit oli, kuin pieniä enkeleitä ja varmaan minunkin sydäntä sykähdytti, kun eläinlääkäri heti totesi voi kuinka kauniita he ovatkaan..Saatiin sellainen niskaan hierottava matolääke ja Masterista otettiin verikoe, huomenna kuulen tuloksista.
Ajaminen otti voimille. Olen kauhean vähän ajanut pimeällä ja kun tie jäinen pottupelto. Tämä mummu körötteli 60km 80km alueella, kun pelkäsi, että urat heittää pelloille. En ymmärrä miksi teiden huoltoon ei yhtään satsata rahaa.. Jos olisi tekohampaat niin olisivat varmaan pudonneet suusta röykkyytyksessä. Mutta koin sen enkelini ohjaamassa ajoani.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.01.2018 klo 17:49

Kiva daaliankukka että kaikki meni hyvin, toivottasti ei ilmene mitään myöhemminkään. ☺️❤️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 01.02.2018 klo 13:11

Tippui huolen järkäle sydämeltä, kun ei lääkäri ollut huolissaan tuloksista.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 13:16

Kissillä on ollut jännää tänään, hän kävi parvekkeella, ja leikki kovin sen jälkeen, johtuen
varmaan tuosta ilmasta joka kuljettaa parvekkeelle lasituksen välistä lunta.😍
Minun kotonani on kovin hiljaista, kuulee kellon tikityksen ja jääkaapin pitämän äänen.
Pitäisi avata radio tai TV jotta kuulisi mitä maailmalla tapahtuu.😍