Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2024 klo 07:42

Olin laittautunut jo sänkyyn nukkumaan ja melkein nukahtanut kun puhelin soi, yksityinen numero, arvasin ettö hönen täytyy suorittaa velvollisuutensa, sitten iloinen ääni esitteli itsensö, minö sanoin  vain että hätä meni ohi ja kävin nukkumaan,hän kiitti ja sanoi jotain en muista mitä. suljimme puhelimme ja kövin nukkumaan.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2024 klo 13:17

Käsitän ilmapiirin ulkona olevan moniselitteisesti mies voittoinen, kaikesta päätellen myös kyse on heteroseksuaalisuudesta ja siitä kuinka mies ottaa vastaan vastakaikuja, ja keneltä hän niitä ottaa vastaan. Ja onko siinä BIseksuaalisuuden mahdollisuuksia. Aloin näkemään hahmojen selvittelevän omia potenssi havantojansa, minun ikäpolvessani. En tiedä kuinka suhtautua tähän tälläiseen panetukseen joka esiintyy harha-aistimuksina hahmoina ja ajoittain kuulo harhoina. Totuus tästä epätodellisuudestani saattaa olla se ettei mies lopeta seksuaalisuuttaan impotenssin tähden vaikka minä olisin selibaatissa, jossa ei harjoiteta seksuaalisuutta, ja tupakoin ulkona.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2024 klo 20:18

Veljeni ja hänen vaimonsa lähtevät sir lankaan 31.1 - 14.2. 2024 Heillä on ongelmia viisuminsa kanssa. Ja veljenpoikani lähtee patajalle 2 viikoksi 3.2.2024.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2024 klo 07:07

Minulla on ongelma dosettini kanssa joka on tyhjä, ja minun pitäisi täyttää se 2deksi viikoksi.

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2024 klo 07:42

Lähetin veljelleni ja kälylleni postikortin, jonka aiheen olin itse koonnut horoskoopista.

Käyttäjä kirjoittanut 17.01.2024 klo 15:22

😁 Olen todella onnellinen, mutta minulla on paha nuha. Olen ottanut päikkärit. Ja radio on ollut päällä kokoajan. Minulla on tänään saunavuoro, jonne olisi hyvä mennä. vaikka se pyyhe jonka päällä istun saunassa on likainen.

Käyttäjä kirjoittanut 19.01.2024 klo 10:36

Pitäisi mennä pyykille talomme pesulaan, mutta mistä teen pyykkiä enemmän, pitäisi vaihtaa lakanat ja tyynyliina sänkyyn.

Käyttäjä kirjoittanut 24.01.2024 klo 18:26

Vaihdoin tyynyliinan sänkyyni. Muuten kelpasi vielä. Aasia on paha paikka, sinne ei tee mieli mennä, vaikka mikä olisi helpompaa kuin matkustaa sinne.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2024 klo 10:30

Ehkä saan säästettyä vuodessa tarpeeksi rahaa kun olen rahastosäästäjä, ehkä siihen menee pitempi aika.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2024 klo 08:51

Seksuaaliset puitteet ovat kohdallaan, mutta olen selibaatissa, eikä ole aikomukseni luopua siitä.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2024 klo 08:14

Säästän pikkuhiljaa vähän kerrallaan. Saa nähdä kuinka paljon saan kokoon rahaa ennen kuin kyllästyn koko hommaan.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2024 klo 08:25

Veljeni ja hänen vaimonsa matkustivat Sri Lankaan, siellä taitavat tunnit kulua vähän aiemmin kuin suomessa. Mitähän he tekevät lomamatkallaansa. Saavatko he aurinkoisia päiviä. Täällä ei ole edes selkeää, ja sataa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2024 klo 16:13

Toivon saavani KALI jumalattaren matkamuistokseni, veljeni ja hänen vaimonsa matkoilta.

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2024 klo 07:01

Kali jumalatar on vapauden sybooli, hänellä oli oikeutensa kieltäytyä seksuaalisesti mieheltä, mutta hän uhmasi kohtaloansa, ja vei mieheltä hengen henkilökohtaisesti, ettei se olisikaan ollut seksuaalista.

Käyttäjä kirjoittanut 04.02.2024 klo 19:09

Yritin lähettää kälylleni ja veljelleni kännyköihin Kali jumalattaren kuvia jotta he osaisivat  ostaa matkamuistokaupasta oikeanlaisen, mutta yhteydessä oli häiriötä, enkä tiedä saivako he ne kuvat lopulta perille kännyköihinsä (se olisi ei isää, eikä äitiä). Kauhea ongelma tuo anna turistien mennä matkamuistomyymälään sisäpuollle, äläkä kuvittele että jokainen joka tulee ovesta sisäpuolelle on kälysi ja veljesi, vaikka Kali jumalattaret loppuisivat kesken ennen kuin kälysi ja veljesi ehivät sinne liikkeelle asti. Onkohan Sri Lankassa matkamuistomyymälässä edes koskaan ollut Kali jumalattaren matkamuistoja myytävänä. Montakohan kertaa olen ollu vähällä saada Kali jumalattaren patsaan ja ollut ihan onnessani että nyt tärppää, ja pettynyt kun en olekaan onnistunut sitä saamaan. Sen toistoa kait tämä on.