Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 17:13

Veljeni nuorempi poika, on varattu eräälle neitoselle, joka voi vaikka tehdä hänelle perillisen, jos heillä on vähän onnea raskauden suhteen. Heillä on yhteinen koti, jossa en ole käynyt. He ovat onnellisia kahdestaan, mutta kolmas ei varmaan olisi heitä onnettomiksi tekemään. Arvostan heidän ymmärrystään, arvostelukyvykkyyttään ja yhteiselämäänsä, josta olen saanut monia ajatuksen aiheita, ja romanttisia visioita. Toisin kun olisin itse omasta elämästäni ajatellut, se yhteenkuuluvuuden tunne. Veljeni nuoremman pojan lapsuudessa en ollut heidän elämässään kovin usein mukana. Hän sanoi siitä minulle ja muistan sen. Sen jälkeen on tapahtunut paljon, ja vuosia on kulunut, mutta en tunne olevani yhtään lähempänä totuutta, siitä millainen miesten mies hänestä on kasvanut näinä kaikkina vuosinaan. Hän on arvoitus jota en ole ollut kyennyt ratkaisemaan. Ja hyvä näin.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2023 klo 09:25

Veljeni nuorempi poika on ihan kiva miesten mies, hänellä on jonkun verran huumoritajua, arvostelukykyä, ja hän on hyväntuulinen. En ole nähnyt häntä todella vihaisena, enkä edes huonolla tuulella. Toivottavasti hän ei suutu minulle koskaan, vaikka ostinkin hänelle ja hänen neitoselleen Eroottisen kirjan joululahjaksi. Toivottavasti se ei mene roskiin heti. Se vain tahtoo tarkoittaa puuttumista heidän intiimiin erotiikkaansa, heidän ulkopuoleltansa. Se on varmaan paikka jossa kaikki asiaan kuulumattomat voivat vietää aikaansa, ja josta voisi silloin tällöin katsoa mikä nyt on täydellisen kutsuvaa ja miettiä haluaako sitä. Siinä sellainen arvostelukyvykkyys punnitaan.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2023 klo 08:19

Veljeni nuorempi poika on arvostettu työntekijä, hän osaa sähkötyöt hyvin. Hänellä on ammattikoulutus. Minäkin meinasin mennä ammattikouluun sellaiselle linjalle, mutta onneksi jätin sen nuoremmille, joita työelämä tarvitsee töitä tekemään joka ikinen aamu. Heräämisen vaikeus on tietty aina olemassa, jopa veljeni pojilla, mutta ovat he ahreria työntekijöitä silti. vaikka seurustelisivat naisten kanssa, jotka olisivat ahkeria työntekijöitä omissa työpaikoissaan, silti he eivät ole työnvälitystoimisto, joka työllistää ahkeria työntekijöitä ammattitaidollaan töihin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2023 klo 19:10

Mitä muuta olen miettinyt veljenpojistani ja heidän ihmissuhteistaansa. Ehkä olisi hyväksyttävää ajatella ettei heidän kotinsa olisi matkustajakoti, eikä hotelli/motelli, vaan heillä käy vieraita joskus enemmän ja joskus vähemmän. Nämä vieraat tulevat ja menevät. Harvoin jäävät asumaan. Nuoremmalla veljen pojallani ja hänen neitosellaan on lemmikkejä. Vanhemmalla veljeni pojalla on neitosia. Toivoa on että hänkin vakiintuisi olemaan neitosen kanssa, eikä lentelisi kukasta kukkaan mielihalujensa perässä, vaikka saattaa olla todellista että hän on ollut sellainen ennen kuin kohtasi juuri tämän neitosen. En kuitenkaan ole varma asiasta. Toivottasti hän on saanut pelaamisensa kuriin, eikä enää kärsi siitä, ilman neitosta olosta.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2023 klo 10:47

Veljeni pitäisi soittaa tänään sopiakseen koska hän tulee hakemaan minut huomenna. Kuitenkin on sovittu jo että joskus kello 13-14 aikaan hän tulisi hakemaan minut heille.

Täytyy varmaan laittaa hame tai mekko päälle huomenna, ja käydä suihkussa aamusta.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2023 klo 07:06

Hyvää joulua ja uutta vuotta 2024.

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2023 klo 09:03

Nyt pitää elää vielä yksi vuosi näin sitten saa loppua minun puolestani. Kunhan keksivät aiheet lauluihinsa jostain muualta, Vaikka ei minulla olisi mitään sitä vastaan että tekisivät sosiaalituista lauluja.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2023 klo 13:02

Nyt en enää ajattele muita, olen saanut tarpeekseni muiden ajattelemisesta, josta ei seuraa kuin se että pääni on ihan sekaisin muiden ajattelemisesta, ja kaikki omat hommat jää tekemättä, kun ajattelen mitä sekin henkilö oikein tahtoi tarkoittaa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.12.2023 klo 11:00

Tänään on lauantai, ulkona sataa lunta. Olen ollut vähän poissaoleva viime aikoina, en ole jaksanut keskittyä asioihin ja muiden henkilöiden elämään, vaikka olen ollut tietoinen vaarasta jonka alkoholi aiheuttaa, olen ottanut vähän, ilman omantunnonsoimauksia. Alkoholi ei ole lääkkeiden kanssa yhteen sopiva. Nyt juon kahvia.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2023 klo 08:32

Tilasin kirjan antikvariaatista; selvästi humalassa, mutta he ovat antikvariaatista lomalla ja palaavat työhön vasta 2.1.2024. Meinasin ostaa kerran aikaisemminkin tuon kirjan sieltä. parempi ostaa kirja kuin yrittää olla itse humalassa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2024 klo 15:45

Kamalaa, mitä minä olenkaan oikein mennyt tekemään. Nyt tämä saisi jo riittää ja voisin keskittyä omiin asioihini, enkä aina muiden merkityksiinne. Huomenna on päivä uusi ja olen kyllä huomannut ettei se käy kaikille että minä kirjoittelen omia mielipiteitäni tietokoneellani, sitten minä luen niitä enkä ole tyytyväinen ja en lue kokonaan koko juttua.

Käyttäjä kirjoittanut 02.01.2024 klo 18:36

Muistiinpanoni: ole seksuaalisesti aktiivinen. Vaikka niin kauan että se syntyy kuin Pila, jolle nauretaan ja hymyillään ohimennen, kuten uskoisin olevan mahdollista elämäntilanteissa. Ja menneisyyden kahleet pois heittäneenä.

Käyttäjä kirjoittanut 03.01.2024 klo 10:06

Tuntuu että mitä viisaampi henkilö sitä kauemmin menee siinä että tajuaa minun  muistiinpanoni, ja minkä tähden minä kirjoitin ne ylös. Eikä kaikki tajua miksi sen kuvittelen aiheuttaneen monenlaista erillaista mielipidettä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.01.2024 klo 09:39

Saa nähdä kuinka kauan kestää kirjani tulla postissa, ja mihin laitan sen sen saavuttua perille.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2024 klo 13:55

Viikko selvinpäin, ei ole paljoa, mutta siitä saattaa tulla päivä kerrallaan kuukausia ja vuosia. Nyt se on vain viikko.

Poikamies on vapaa menemään ja tulemaan, muttei aina tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen, koska poikamies saattaa olla varattu. Missä menee raja sukupuolella, ja sukupuolella, se että poikamies on varattu tai vapaa riippuu poikamiehestä itsestään. Poikamiehen on varmaan vaikeata hakea kumppania itselleen. Jos edes tietäisi millaista kumppania haluaisi, vai vain seksiseuraa. Nykymaailmassa tutustuminen sopivaan seuraan on tehty vaikeaksi, byrokratia saisi tehdä asialle jotain joka helpottaisi tutustumista ja tekisi siitä mielenkiintoisempaa. Nämä kaikki vapaat henkilöt eivät saisi olla virhe byrokratiassa.