Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.09.2023 klo 19:10 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2023 klo 19:10

Haluan kirjoittaa ylös asioita, joilla on merkitystä minulle, kuten sillä mitä päässäni liikkuu kun ajattelen ja minkälaisen vastaanoton saan ajatusmaailmaltani kun haluan ajatella jotain vain asioita, kuten näitä ajatuksia postinjaosta, ja siitä tuliko minulle postia vai eikö tullut, ja minkä takia näen harhoja siitä etten saanut näin paljon postia, ja mitä siitä tulee ajatuksia ajatusmaailmaani. 

Käyttäjä kirjoittanut 07.11.2023 klo 15:57

Tänään tuli postissa 2 postikorttia ja kirje, muttei Nordealta.

Käyttäjä kirjoittanut 07.11.2023 klo 16:44

En saa mitään hoidettua ilman pankkitunnuksia, nyt pitäisi tilata aika infuenssarokotukseen ja koronarokotukseen, mutta en kykene tunnistautumaan internetissä. Soitin terveyskeskusen takaisinsoittojärjestelmään mutta en saanut edes puhelua.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2023 klo 15:46

Sain tänään kuulla ettei sininauhalta pääse kukaan katsomaan minua, sieltä piti tulla torstaina työntekijä mutta hän sairastui, eikä ole varma että hän pääsisi lähiaikoina takaisin työhön.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2023 klo 10:39

Nordean kirje tuli lopulta postissa, mutta liian monimutkainen käytettäväksi tuo tunnuslukulaite. Eikä kaikki tiedot ole tulleet perille, jotta sitä voisi ajatella käyttävänsä.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2023 klo 13:09

Mitä tekisin kun en saa puhelimeni nordean ID tä toimimaan enkä osaa käyttää nordean tunnusluku laitetta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2023 klo 15:37

No, nyt osaan käyttää tunnuslukulaitetta, ja minulla on id käytössä.

Käyttäjä kirjoittanut 07.12.2023 klo 12:03

Kummallista kun ei tule postia, ja luukusta tulee vain ilmaisjakeluita.

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2023 klo 10:27

Tilasin kirjan ja postikortteja internetistä, saa nähdä kauanko kestää tulla perille.

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2023 klo 18:37

Minulla on ollut erillainen joulukuu kuin aikaisemmat joulukuut. Olen hakeutunut hoitoon mutta en ole päässyt koska olen rauhallinen, enkä levoton niinkuin muut hoidossa olevat.

Minua riivaavat mielikuvitukselliset harhaaistimukset itsemurhasta, joka pitäisi tehdä. Siitä tulevat mieleeni joululahjojen aikaisemiset. Millaisia joululahjoja tulen saamaan jouluna, ja miten läheiseni ottavat vastaan saamansa joululahjat, kuinka pitäisi varautua vaikutukseen. Mitä meille tarjotaan syötäväksi, ja juotavaksi. Miten kaikki maistuu hyvältä. Kuinka silti vain oikeanlainen joulu saadaan aikasiksi. Onko käly laittanut kuumaa Glögiä kun saavumme.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2023 klo 18:16

Ostin veljen vanhemmalle pojalla kirjan Astrologia ja Erotiikka, mutta se kirja meni ylitse ymmärrykseni, hävittämällä sivuja. mutta oltuaan muutaman tunnin lahjapaketissa katsoin sitä kirjaa uudestaan ja se oli korjannut itse itseään. Olisiko se Veljen vanhemman pojan erotiikkaa juuri sillä tavalla. Kamala ymmärryksen menetys. Sellaisiako nämä erotiikka kirjat ovat lahjoiksi annettuna. Sellaisenako naiset näkevät veljeni vanhemman pojan nyt miehisenä miehenä. Toivottavasti tämä helpottaa. Heittääkö hän sen roskiin sitten kun huomaa että se on sellainen kirja.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2023 klo 09:17

Mikä veljeni vanhemman pojan erotiikassa on noin pelottavaa naisten näkökannasta katsoen. Onko se juuri tuo voiko noin täydellinen mies olla totta, ja pitikö olla vähän epäilyttäväkin, eikä vain epätäydellinen miesten mies. Miksi puhuminen on tärkeää. Mitä nuo naiset ajattelevat hänestä. Onko hän liian lyhyt, Tullut liiaksi äitiinsä. Liian vähän isäänsä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2023 klo 10:11

Miksi veljeni vanhempi poika ei helposti tule isäänsä, joka ryyppäsi kaikki lapsuusvuodet ja piti humalassa kurinpalautusta. Koska näin on ollut, eikä kaikki ole unohtunut, toivoisin ettei lapsenteko olisi naisille este olla eroottisesti kiinnostuneita veljeni vanhemmasta pojasta ja viettää aikaa hänen kanssaansa, hänellä on oma kaksio ja hän käy työssä, joten ei ole ihan tyhjätaskukaan. Itse asiassa hänellä on hyväksytyt tarkoitusperät ja hän pitää yhteyttä ihan kaikkiin ystäviinsä, joita hänellä on jonkin verran.

Käyttäjä kirjoittanut 18.12.2023 klo 20:10

Tilasin itselleni kirjan: Erotiikkaa ja elämänkulkua. joka on tarkoitettu varttuneemmille lukijoille. Ehkä nyt löysin kirjan itselleni.

Kunhan tästä paranen psyykkisesti ja fyysisesti, voin lukea sitä, kun se tulee postissa.

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 08:01

Minulla on tunne että veljeni vanhempi poika on ottanut etäisyyttä ihan kivaan tyttöön/naiseen, koska on ollut liian kiireinen, eikä ole tuntenut armoa yhtään, vaikka tämä tyttö/nainen olisi kaikin puolin muuten sopiva, ei mikään tyhjötasku elätettävä, vain aivan  kätevä nuori nainen ja ahkera. Juuri sellainen kun piti olla, veljen poikani kun etsii vielä mannekiini vartaloista nuorta naista, jonka kanssa olisi hyvä olla yhdessä ilman että läskit ilmestyisivät pilaamaan yhteiselon, joka on veljeni vanhemman pojan potenssin mukainen erotiikka, eikä mikää pirun liikakilo määritelmä-

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2023 klo 15:48

Tänään posti toi tilaamani kirjan ja 5 postikorttia ja kirjeen. Olin otettu kun sain tilaamani kirjan näin nopeasti postissa, vastahan minä sen eilen maksoin. Laitoin sen paikoilleen kirjahyllyyni, ja lopulta olin tyytyväinen kirjahyllyyni. 4 postikorttia oli postcrossingilta eri puolilta maailmaa ja rekisteröin ne sinne. 1 postikortti oli veljeltäni ja hänen vaimoltaan. Saamani kirje oli Länsi-uudenmaan Käräjäoikeudelta, sen saatuani olen vähän hermona, kun en tiedä mitä asia koskee, se liittyy asiapapereihin salaperäisesti.