Mietteitä elämänvarrelta

Mietteitä elämänvarrelta

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 15.09.2020 klo 07:08 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2020 klo 07:08

Olen 1960-luvulla syntynyt nainen, koen usein traumaattisia muistoja lapsuudesta, ja nuoruudesta, ja aikuisuudesta. Nämä ilmenevät kuulopuheina. En ole varma, etteivät ole ääniharhoja. Parvekkeeni kautta kuunnellessani, parvekkeen oven ollessa auki kuulen pihalla olevien ihmisten huutelevan toisilleen kaikenlaista, josta ei pidä välittää, mutta en osaa olla välittämättäkään…

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2020 klo 18:08

Pitää mennä kampaajalle. Kävin katsomassa yhtä kampaamoa, mutta eksyin tokmannille ostamaan kesätakkia ensikesäksi.

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2020 klo 20:04

Tilasin netistä kampaamo ajan perjantai aamuksi, ennenkuin pitää mennä työharjoitteluun. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2020 klo 05:23

Lähden sunnuntaina Tallinnan risteilylle ystäväni kanssa, saa nähdä pääseekö satamaan helposti, ja pois.

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2020 klo 08:28

Elämä on, mitä on. Eilen olin chatissa.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2020 klo 14:25

Oikeastaan ei hassumpaa tämä elämä, joka luo uusia haasteita elämäni varrelle. Nyt on tämä kokeilu raha-asioiden hoidossa päässyt kunnolla käyntiin. Sain edunvalvonnasta laskuja joita laitoin maksuun, sitten sieltä tulee rahaa hoitaa nämä laskut ja elellä. Kivaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2020 klo 07:42

Alko on ajatuksissani.  😀   Mietin miksi kukaan viitsii lähteä ottamaan alkoholia, ja maksaa siitä vielä.  😀   Se olo joka alkoholista paranee, on hyväksyttävää.  😀  Se olo joka alkoholista huononee, ei ole hyväksyttävää.  😀  Se olo johon alkoholi ei vaikuta, on pysyvää.  😀

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2020 klo 19:21

Aina tulee uusia sähköposteja matkoista joita voisin tehdä, mutta jotka eivät ole suotavia. 😁 Nyt on tullut postissa minulle kuori, jonka lähetin takaisin. Jalometallikierrätys. Kamalan shown järjestivät kuin yritin kieltäytyä lähettämästä heille mitään.  😁