Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 19.09.2024 klo 11:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä klub kirjoittanut 19.09.2024 klo 11:53

Miten erottaa mielen sisäiset äänet ja omantunnon soimaukset keskenään. Mitkä ajatuksien ohjaajina tunnetut äänet ovat omantunnon soimauksia, ja mitkä mielen sisäisiä epäuskon ilmauksia.

Käyttäjä klub kirjoittanut 18.04.2025 klo 10:08

saan maksettua velkani tänään ja voin olla taas vapaammin.

Käyttäjä klub kirjoittanut 21.04.2025 klo 08:06

Tulisi jo voitto veikkauksien rahapeleissä. On tullut odoteltua voittoa veikkauksien rahapeleissä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.04.2025 klo 17:37

pään sisäinen ääni sanoi" kummia huijareita kun nyt ne yrittävät tunkea rahaa kasapäin sen tilille."

Käyttäjä klub kirjoittanut 27.04.2025 klo 12:27

mielummin olisin ihan tavallinen ihminen, mutta skitsofreenikko joudun olemaan silti, koska ajatukseni lentelevät omia teitänsä ja häiritsevät ympäristöäni, vaikka ajattelisin hiljaa pääni sisäpuolella.

Käyttäjä klub kirjoittanut 28.04.2025 klo 10:19

Stressaantuneena ei saisi ajatella mitään, pitäisi pyrkiä mietiskelemään. Kaikki ajatukset ovat samanlaisia, jotta joiden kuiden muiden ei tekisi mieli puuttua niihin. Ajatuksienvapaus korostuu skitsofreniassa yleiseksi kaaokseksi, koska vastaanottavana ajatusmaailmana on skitsofreenikko. Henkilöt eivät koskaan opi olemaan ohjailematta toistensa ajatuksia omaan mieleiseensä suuntaan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä etten kyennyt taas asialle mitään. Henkilöt eivät paljoa piittaa, missä he selvittelevät välejänsä, ja tilanne etenee ajatuksiensa mukaan, oli kyse kenen kodista tahansa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 28.04.2025 klo 19:21

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, etteivät henkilöt jotka sotkeutuvat ajatusmaailmassaan skitsofreenikon ajatusmaailmaan ymmärrä millaista kaaosta he pitävät yllä, eivätkä he juuri koskaan tee niinkuin meinasivat tehdä, ennenkuin huomasivat erehtyneensä henkilöstä eli skitsofreenikosta. Meitä on monenlaisia, usein juttelemme ilmapiirin hallituksen kanssa, eli niiden henkilöiden kanssa, jotka sotkeutuvat rutiiniimme, ja aiheuttavat kaaosta henkilöinä. Kuka siellä oikeastaan on, ja mitä hän tekee parhaillaan, miksi hän toimii näin henkilönä, mikä motiivi on kaiken takana. Kaikki henkilöt eivät ole skitsofreenikoita, joitain muita diaknoosia löytyy myös. Kirjoita itse diaknoosistasi juttua tukinetin sivuille.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 1 kuukausi, 2 viikkoa sitten. Syy: lisäys
Käyttäjä klub kirjoittanut 29.04.2025 klo 15:18

Skitsofreniaa sairastaessa on huomiotava harha-aistimukset, ajatukset, jotka saattavat johtua JUMALASTA. Miten sen voisin tietää mistä syystä näkökenttääni peittää hahmot ja kuulen ääniä tosin ystävällisiä, vaan ei kaikki. Ei mitään niin hyvää etteivät siihen pahat mahtuisi mukaan.He He Hee. Nauran itselleni, ja mielikuvitukseni henkilökohtaisille ololle.

Käyttäjä klub kirjoittanut 30.04.2025 klo 16:10

Nämä harha-aistimukset ovat kovin tuttavallisia, kuin naapurit. Niiden olemassa olosta tulee tietoiseksi sisällä ja ulkona. Tuttavallisuus ei ole pahasta, paitsi jos kysenen henkilö ei ole itse hyväksynyt tilannetta. Kuka kenelle puhuu epätodellisuuden kautta, ja miten hänen nyt kuuluisi puhua, ja saako hänelle vastata puhumalla epätodellisuuden kautta. Ai, niinkö se onkin tuttavallisuuden kautta. Joka tapauksessa kuuleeko kukaan ääneni tuttavallisuuden kautta. On olemassa rajatila ennen skitsofreniaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 01.05.2025 klo 11:01

Mitä olen tehnyt, en mitään erikoista, jotenkin aika kuluu vain. Ymmärrän monien olevan kahden vaiheilla, kun puhun heille epätodellisuuden kautta, he joko pitävät sitä lasten leikkinä tai ottavat tosissaan kaiken minkä sanon. epätodellisuus ei saisi ilmaista itseänsä.  Minusta tuntuu vain omituiselta kun miespuoliset henkilöt ottavat tuon käsityksen lasten leikkeihin, että ne sopivat potenssiin paremmin. En tiedä onko siitä mittään haittaa, onko kyse omista lapsista vaiko joiden kuiden muiden lapsista, joiden leikit sopivat potessiin. Joka tapauksessa se tuntuu omituiselta. Kuitenkaan en pidä lasten vihaajista.

Käyttäjä klub kirjoittanut 02.05.2025 klo 08:24

Tänään tuntuu olevan sellainen päivä että pitää muistaa joita kuita muita, ja jättää itsensä pohtimiset vähän vähemmälle, mutta kyllä se käy minulle.

Käyttäjä klub kirjoittanut 03.05.2025 klo 18:41

Skitsofrenia on vihelijäinen sairas, juuri kun on saanut itse itsensä kuntoon ja alkaa kuvitella ettei ole mitään hätää, ilmenee toinen toistansa kamalampia ajatusmaailmoja, jotka ottavat tilanteen hallintaansa. Siinä sitä keikkuu epätodellisuuden ja todellisuuden rajamailla ja on olevinaan kovinkin viisas ja henkevä, ja todellisuudessaan on vain epätodellisuuttaan, sekä mielikuvituksen lentoa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 06.05.2025 klo 15:57

Jokin tuntuu kannattalevan itsemurhaa minulle

Käyttäjä klub kirjoittanut 10.05.2025 klo 19:25

Minulla on omituisia tapoja katselen asuntoja jotka ovat liian kalliita minulle, ja toivon lottovoittoa.  vaikka tuntuu olevan vain ajasta kiinni milloin saan voittoni niin siihen tarvii onnea.

Käyttäjä klub kirjoittanut 22.05.2025 klo 16:44

Olin viikon sairaalassa hoitamassa psyykettäni.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.05.2025 klo 13:41

Kuulen kuiskauksia, ihmettelen mitä tarkoittavat.