Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 19.09.2024 klo 11:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä klub kirjoittanut 19.09.2024 klo 11:53

Miten erottaa mielen sisäiset äänet ja omantunnon soimaukset keskenään. Mitkä ajatuksien ohjaajina tunnetut äänet ovat omantunnon soimauksia, ja mitkä mielen sisäisiä epäuskon ilmauksia.

Käyttäjä klub kirjoittanut 13.03.2025 klo 07:25

Yritin itse ratkaista raha-asiani mutta epäonnistuin monta kertaa, 😚😗 ei auta kun ei ole päivitetty tili.

Käyttäjä klub kirjoittanut 16.03.2025 klo 07:53

En saisi uskoa lahjoitusta, koska se vaatii uhraamaan rahaa itseltäni. Eikä minulla ole varoja siihen. Pitäisi hoitaa omat asiansa ensin kuntoon ja katsoa jos jää rahaa vielä muuhun.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.03.2025 klo 19:24

Minua kiusaa äänet ja hahmot jotka kiusaavat minua raha-asioillani

Käyttäjä klub kirjoittanut 25.03.2025 klo 08:53

Olen hermostunut, tänään pitäisi tulla tilille rahaa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 28.03.2025 klo 08:35

Rahojani ei näy eikä kuulu, saan vain whattapp viestejä jossa kehotetaan minua maksamaan.

Käyttäjä klub kirjoittanut 29.03.2025 klo 14:19

Minulla on tunne että ilmapiiri pitää minua silmällä. Siitä voisi tulla vaikka kuinka vainoharhaiseksi, jos sille tuulelle tulisi. Ajatusmaailmani on liiallisen myötätuntoinen kaikelle tälläiselle, ja vähän semmoiselle. Tänään elin ihmeellisessä maailmassa, jossa sattui ja tapahtui kaikenlaista jos ottaa aistiharhat huomioon, ja antaa lasten leikkiä kiellettyjä leikkejänsä. Muuten minulla on kummallisia tapoja tullut matkan varrella, olen oppinut ettei kaikkea tarvitse osata, ja jos itsepalvelutiskin laskukone ei toimi, voi ostoksia jättää maksamatta.

Käyttäjä klub kirjoittanut 30.03.2025 klo 08:16

Ei tullut lotto voittoa. vaikka rukoilin sitä IsäJumalalta illalla. Sen sijaan tuli skitsofreenisiä piirteitä esille heti aamusta.

Käyttäjä klub kirjoittanut 02.04.2025 klo 17:40

Tänään jännitetään vikinglottoa, minulla on kaksi riviä vetämässä. Toivossa on hyvä elää.

Muuten päivä on mennyt kuunnellen ja katsoen harha-aistimuksia, ja olin äänestämässä.

Kävin myös psykoosi poliklikalla juttelemassa sairaanhoitajan ja harjoittelijan kanssa.