Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 19.09.2024 klo 11:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä klub kirjoittanut 19.09.2024 klo 11:53

Miten erottaa mielen sisäiset äänet ja omantunnon soimaukset keskenään. Mitkä ajatuksien ohjaajina tunnetut äänet ovat omantunnon soimauksia, ja mitkä mielen sisäisiä epäuskon ilmauksia.

Käyttäjä klub kirjoittanut 13.11.2024 klo 16:20

Olen katsellut ihan liikaa huumediilereitä ja huumeiden käyttäjiä googlesta. Pitäisi jo lopettaa niiden katseleminen googlesta. Katsoa vaikka vuokra-asuntoja googlesta, ja osto ja myyntiliikkeitä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 17.11.2024 klo 10:59

Jotkit mielen sisäiset äänet pitävät paikkaansa, sitten on paljon mielen sisäisiä ääniä, jotka eivät pidä paikkaansa, niiden erotteleminen toisistaan on aikaa vievää. Usein joutuu vain antaa ajan kulua ja katsoa pitääkö ne paikkaansa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 19.11.2024 klo 13:57

Voisin ajatella mielikuvituksen olevan ajatusmaailmaani varten olemassa, koska ajatuksien ajatteleminen on työlästä, ja pitäisi löytää jotain vain uusia ajatusmalleja, joissa olisi uudet mahdollisuudet ajatella ajatuksia ajatusmaailmaansa. Usein tuntuu siltä että pitäisi nostaa joita kuita muita ilmaan ajatuksellansa, painavia ajatuksia tuntuu olevan liiallisesti, enkä nyt kyennyt laittamaan ajatuksiani järjestykseenkään. Itsestään ilmestyvissä ajatuksissa on se mahdollisuus, etteivät ne käy mihinkään järjelliseen, kuten uudestisyntymiseen uskonnossa.

Käyttäjä klub kirjoittanut 20.11.2024 klo 17:45

Ajatusmaailman ajatusmalli on kuin raskaus, odotus, ja synnytys. Mutta siinä on se vika etten ole itse koskaan kokenut sitä, enkä tule tulevaisuudessakaan kokemaan sellaista.

Käyttäjä klub kirjoittanut 21.11.2024 klo 10:29

Ajatusmaailmani on kuin ...

• Muokattu kirjoittajan toimesta 4 viikkoa, 1 päivä sitten. Syy: virhe
Käyttäjä klub kirjoittanut 22.11.2024 klo 07:05

Ajatusmaailmassani on muuttumista ja toivon sen muuttumisen tapahtuvan pikkuhiljaa ja huomaamattomasti. Olen naimattomuudessani lapseton aikuinen nainen, harvinaisuus.

Käyttäjä klub kirjoittanut 22.11.2024 klo 18:23

Ajatusmaailmassani etenen sairauden kautta pikkuhiljaa kohden parantumista tai kuolemista.

Käyttäjä klub kirjoittanut 26.11.2024 klo 15:54

Minulla on mielen sisäisiä ääniä, ja hahmoja, joista en pidä oikeastaan yhtään, vaikka nämä hahmot olisivat ehkä tarpeellisia, ja tekemisissä joidenkin tuttujen henkilöiden kanssa. En silti pidä näistä hahmoista, joilla on ääni.

Käyttäjä klub kirjoittanut 26.11.2024 klo 16:25

Mitä minulla on näitä hahmoja vastaan, joilla on ääni. Ne tulevat lähelleni tuttavallisesti, kuin olisimme tuttuja. Kaipaan rauhaani, ja hiljaisuutta, etäisyyttä ystävällismielisiin henkilöihin, jotka hahmoina ovat tuttavallisia. En todella tiedä keitä yhteisiä tuttuja minulla on hahmojen kanssa. He ovat tottuneet ystävällismieliseen kohteluun.

Käyttäjä klub kirjoittanut 26.11.2024 klo 18:29

En mene veljeni ja hänen vaimonsa luokse, koska molemmat pojat tulevat sinne ja ainakin nuorempi heistä tuo avovaimonsa. Jouluaattona haluan olla kotosalla, ihan yksikseni. Soitin ystävälleni ja hän on isotäti, jollaisesta minä saan vain haaveilla, jos sitäkään kun minulla ei ole omia lapsia. Olen saanut tarpeekseni veljeni perhesuhteista.

Käyttäjä klub kirjoittanut 01.12.2024 klo 11:59

Titityy Titityy minusta ei tule isotätiä, kukaan ei noteeraa minua oikeastaan kunnollisesti, koska en harrasta seksuaalista toimintaa, ja minulla ei ole miestä ja lapsia, lapsenlapsia.

Käyttäjä klub kirjoittanut 03.12.2024 klo 08:15

Mielen sisäiset äänet hukkuvat radion ääniin, ja voin ihan hyvin tänään, ainakin näin aamusta.

Käyttäjä klub kirjoittanut 04.12.2024 klo 16:30

Minulla on mielen sisäisiä ääniä, vaikka radio on auki.

Käyttäjä klub kirjoittanut 07.12.2024 klo 17:26

Ajattelemisen vaikeus, koska ei ole oikein mitään ajateltavaa. Huomenna menen ulos syömään veljeni ja hänen vaimonsa kanssa, en tiedä haluavatko he eksoottista ruokaa vaiko tavallista ruokaa, en tiedä menemmekö minne syömään.

Käyttäjä klub kirjoittanut 09.12.2024 klo 10:38

Kävimme minun lempipaikassani syömässä. Kaikki meni hyvin, ja sain lupauksen että menemme uudestaan ulos syömään joku kerta.