Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Mielen sisäiset äänet ja omatunnon soimaus

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 19.09.2024 klo 11:53 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä klub kirjoittanut 19.09.2024 klo 11:53

Miten erottaa mielen sisäiset äänet ja omantunnon soimaukset keskenään. Mitkä ajatuksien ohjaajina tunnetut äänet ovat omantunnon soimauksia, ja mitkä mielen sisäisiä epäuskon ilmauksia.

Käyttäjä klub kirjoittanut 22.09.2024 klo 18:12

Sukellan ajatusmaailmaani keskelle mielen sisäisiä ääniäni ja omantunnon soimauksia, ja huomaan kaikkialla olevan hiljaista ja rauhallista.

Käyttäjä klub kirjoittanut 25.09.2024 klo 10:52

Ajatusmaailmassa esiintyvä uskonto, uskomus, ja todellisuus ovat monimuotoisuutta maailmaan, joka on kokonaisuudessaan suurenmoinen ja muuttuva maailma, jota ajatusmaailma on aistimuksineen on kokonaisvaltaisuudessaan ilman kokonaista kokonaisuutta maailmasta.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 2 kuukautta, 4 viikkoa sitten. Syy: teksti
Käyttäjä skitsoaffektia! kirjoittanut 26.09.2024 klo 17:04

Muista, että ne äänet, jotka haukkuvat sinua ei ole totta, vaikka ne olisivat kumpaa tahansa. Uskon, että nuo kaksi asiaa menevät joskus sekaisin tai on vähän molempia. Kyseessä on vain heikentynyt itseluottamus, stressi ja pahaolo.

Käyttäjä klub kirjoittanut 27.09.2024 klo 08:51

Toivottavasti helpotti, kun kirjoitit tuonpuoleisia haukkumisia ylös tuohon, itse kuvittelen niiden johtuvan tuonpuoleisista vanhemmistani ja muista tuonpuoleisista sukulaisistani. Joilla on jotain vain minua vastaan vielä tuonpuoleisen jälkeenkin. Menevät nuo asiat sekaisin omantunnon soimauksen kanssa, en aina ole kiinnostunut niistä. Aiheuttavat ne stressiä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 02.10.2024 klo 16:33

Olen onnistunut onnistuneesti unohtamaan mielen sisäiset äänet, mutta tänään katsoin taas vuokra-asuntoja oikotieltä, ja heti alkoi puhua mielen sisäiset äänet siitä, kuka asuu missä ja kenen alakerrassa, tai yläkerrassa, tai naapureina, tulevaisuudessa saatan asua siinä kerrostalossa, ja tulla yhtä aikaa rappuun heidän kanssaan.

Käyttäjä klub kirjoittanut 09.10.2024 klo 19:19

Ulkona on syysmyrsky, minä päätin polttaa parvekkeella, koska ulkona on tuollainen ilma, heti naapuri alkoi kommentoida" älä polta täällä."

Käyttäjä klub kirjoittanut 10.10.2024 klo 09:45

Tänään aamulla lähdin ulos tupakalle ja unohdin avaimet sisälle, soitin naapurin kännykällä huoltomiehen avaamaan oven, siitä tulee lasku.

Käyttäjä klub kirjoittanut 14.10.2024 klo 15:15

tänään iski paniikki enkä uskaltanut lähteä ulos

Käyttäjä klub kirjoittanut 18.10.2024 klo 16:30

Haen toista vuokra asuntoa, tämän pitäisi olla halvempi, mutta isompi. eka kerros, ei hissiä.

Käyttäjä joku.vain kirjoittanut 20.10.2024 klo 14:52

Juuri näin. On muistettava, että ne eivät ole totta. Itseä häiritsee just ne, kun on kommentoimassa mun tekemisiä.

Käyttäjä klub kirjoittanut 20.10.2024 klo 19:40

Vaihdoin kohdetta, ja nyt haen pienempää ja halvempaa vuokra-asuntoa, jossa on hissi, ja toisen kerroksen asuntoa, Ehkä se häiritsi liikaa, kun piti hakea pienempää.

Käyttäjä klub kirjoittanut 23.10.2024 klo 09:02

On minullakin mielen sisäisiä ääniä, mutta ne tuppaavat vaivaamaan kaikkia ohikulkijoitakin, johtuen siitä etten kiinnitä niihin paljoa huomiota, koska olen tottunut niihin, ja ajattelen niiden vain järjestelevän omia asioitaan mieleisellään tavoin. Stressiä voi saada monesta asiasta, ne ovat vain stressaantuneita parkoja.

Käyttäjä klub kirjoittanut 24.10.2024 klo 12:11

Huomenna tulee osto ja myyntiliikkeen edustaja arvioimaan omaisuutta, kiva saada vähän suuntaa antavaa rahaa. Sitten kait maksan huijareille ja toivon etteivät huijaisi minua enää.

Käyttäjä klub kirjoittanut 01.11.2024 klo 09:43

Sain huijareilta uuden maksumääräyksen ja se meni liian pitkälle.

Käyttäjä klub kirjoittanut 03.11.2024 klo 11:51

Nyt odotan että Veikkaukseni esto poistuu, ja pääsen pelaamaan Veikkaukselle rahapelejä.