Epätodellista

Epätodellista

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.11.2022 klo 10:19 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 21.11.2022 klo 10:19

Epätodellisuus on mielikuvituksen mysteeri, joka ilmenee mielenterveydellisiä asioita ja tapahtumia noudattaen, koska nämä ovat enemmän vaikutuksille altiita. Kaikenlaiset ääni ja näköharhat ovat ne yleisimmät inspiraation aiheet. Tuntoaistiharhat ovat myös oleellisia epätodellisuus tekijöitä, muttei ehkä niin yleisiä inspiraation aiheita, kuten maku ja hajuaistit. Epäilyttäviä ovat nuo paskamaiset vaikutukset.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2022 klo 08:03

Epätietoisuudessa on kestämistä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2022 klo 10:54

Voiko veikkauksien peleissä olla onnea jos ei harrasta seksiä. Haluaisin tietää voiko seksillä olla sellainen onnettaren suosio. Jotenkin minulla ei ole ollut sellaista onnea kuin olisin ansainnut, ja jota olisin toivonut. En tiedä myöskään onko mielenterveydellisillä syillä väliä onnettaren edessä. Onko sillä merkitystä onnettarelle että on mielenterveydellisiä ongelmia. Saako olla stressaantunut veikkaus pelien voittaja. Ja mistä vaikutuksista onnetar ei pidä veikkaus peleissä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2022 klo 11:57

Muistelen menneitä ja vanhempiani, muistini on valikoiva, muistan vain hyviä hetkiä, hetkiä joilla ei ollut huonoja puolia.

Huonot hetket kuuluvat unohtamiini asioihin.

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2022 klo 07:44

Klub. muistui mieleeni menneisyydestäni aika jolloin olin yksinäni äitini kanssa. Mennessämme kauppaan hävitin itseni johonkin, enkä oikein käsitä vieläkään mihin ja miksi hävisin maanpäältä pois, juuri mennessäni kauppaan ostamaan ruokaa. Välillä törmäsin niillä kauppareissuillani oudosti käyttäytyviin miehiin, jotka halusivat minulta sitä jotan vain. En ymmärrä mikä siihen vaikutti silloin sillä tavoin. Oliko kyse itsemääräämisoikeudesta.

Käyttäjä kirjoittanut 06.12.2022 klo 08:49

Kaikkinaisvaltaisessa monimuotoisuudessa on kuitenkin harha-astimuksia kuten tuo on tässä ei täsmää mielikuvituksen siivin oikeanlaiseen ympäristöön. Täsmällisesti ajatellessa tuo ei voi olla tässä on oikeanlainen käsitys mielikuvituksen siivin oikeanlaiseen (väärin) ympäristöönsä, joka ei kasvata puita huoneistoon kuin metsään, vähän matkan päähän.

Minusta tuntuu kuin monimuotoisuutta saisi olla aina korjailemassa, ettei hukkuisi omaan elämänsä mahdottomuuteen. Ja huomaisi asuvansa ihan jossain muualla kuin asunto on. Osoite on asunnon sijainti. Mielikuvituksen lento on monimuotoista.

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2022 klo 12:34

Osoite on todellinen asunnon sijainti. Jos osoite on väärä, ei edes posti tule perille.

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2022 klo 12:02

Aina ei ole mahdollista kuunnella cd´ltä musiikkia, koska joskus sitä yliluonnollisesti vastustetaan, eikä se aina edes silloin kuulu, vaan loppuu siihen paikkaan jossa sen ei pidä kuulua musiikkina silloin kun kuuntelisin sitä musiikkia. Pitäisi valita musiikkia sen mukaisesti mitä ei vastustettaisi yliluonnollisesti, vaan musiikki kelpaisi psykiatrin naapureillekin. En vain viitsisi kuunnella kokoajan heavy musiikkia, vaikka siinä tiivistyisi kokoajan raivohulluus. Se ei silti ole musiikin ainut tarkoitusperä, vaan on muunlaistakin musiikkia. Kaikkea musiikkia ei vaan saa ostettua cd´nä, eikä minulla ole levysoitinta.

Käyttäjä kirjoittanut 16.12.2022 klo 12:43

Tänään tuli postissa käytyä hakemassa paketti, jossa oli uusi paholaisen biografia jne. Ja laitettua se kirjahyllyyn uudelle paikalle, alkoholistien aikuisten lapsien ja nimettömien alkoholistien väliin.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2022 klo 14:33

Hyvää joulunaikaa kaikille tasapuolisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2022 klo 17:40

Epätodellista eli harhaaisteja on ollut tänäkin jouluna vähän, mutta ne eivät ole olleet häiritseviä. Minusta tuntuu kuin radio-cd-mangetefoonini olisi menossa rikki, siitä irtoaa paloja cd´n puolelta, ja huomaan sen olevan jo vanha. Kyllä se vielä toimii.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2022 klo 07:17

Huomaan epätodellisuuden olevan kuin ystävänä luonani, joten ystävät ovat ajatelleet minua, mutta en tiedosta ketkä heistä ovat kaivanneet minua. Ehkä niin on parempi, kuin että kaipaisin heistä jokaista. Kuitenkin kaipaan joitain ystäväniäni enemmän kuin toisia.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2023 klo 07:17

Tänään tulee siivooja siivoamaan kämppääni. Ennakko odotukset luovat harha-aistimuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 16.01.2023 klo 08:50

Muistelen menneitä: Äitini ei tehnyt minulle pikkusiskoa, joka olisi käynyt pojasta. Minä en tehnyt lapsia, koska en voinut olla varma siitä ettei synny poikaa, halusin tyttären, en tiedosta mitä olisin tehnyt pojalla, pyyhkinyt ehkä persettäni.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2023 klo 19:24

Pakkomielteet tulevat usein seksuaalisesta kieltäytymisestä tai sen kautta tulevista seksuaalisista odotuksista, joita ympäröivä hyvää tarkoittava maailma meihin kohdistaa. Näistä pakkomielteistä pääsee pois mietiskelyn ja ajatusten tyhjentämisen kautta pikkuhiljaa. Mitään ei kannata lyödä lukkoon pelkän perustelun tähden, vaan kannattaa pohtia ja mietiskellä henkilökohtaisia seikkoja, ehkä henkilökohtaisia yhtymäkohtia on löytynyt, joka tapauksessa on parempi katsoa kuin katua.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2023 klo 10:17

En tiedä miksi minulla on tarve ruveta suhteeseen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ja liittyä taas happy pancake nimiselle treffisivustolle, vaikka en näe mitään syytä siihen omassa elämässäni. Olen toistanut samaa virhettä jo useamman kerran liittymällä happy pancake sivustoille, ja eroamalla sieltä kohta kun alan saada vakiintuneet vastaajat.