Olen kuusikymppinen eläkeläinen. Asun yksin kerrostalossa Espoossa. Etsin kaupungista vuokra-asuntoa ja haluaisin sellaisen, mielellään pienemmän ja vanhemman rakennuksen kuin missä asun nyt. Tykkään tehdä kävelyretkiä ympäristössä ja ottaa kuvia luonnosta. Pidän luonnosta ja eläimistä sekä linnuista, kesistä ja talvista. Harrastan maalausta ja käsitöitä. Lempiruokani on kalakeitto. Ja lempivärini on punainen. Pidän myös violetista väristä. Syksy on suosikkivuodenaikani ja pidän syksystä. Pidän myös kukista. Tykkään kasvattaa kukkia. Minulla on huono tapa tupakoida. Kuljetukseen käytetään julkisia kulkuneuvoja. Postin toimitus riippuu postimiehistä, joten odotin taas turhaa postia. Kaikista turhauttavinta ovat pyörivät vuorot postin jakamisessa, ei seksiä. Ulkona sataa taas ei aina, joskus aurinko paistaa ja talvella sataa lunta. Ei ole ollut ukkosmyrskyä pitkään aikaan. Saa nähdä milloin tulee ukkosmyrsky. Pidän luonnosta, kaupungeista, maaseutualueista, maailman monimuotoisuudesta, ihmisistä ja eläimistä ja kaikesta mitä voin. Olen kiinnostunut ihmisten kaikista erilaisista tavoista ja tavoista. Olen myös kiinnostunut säästä, ja maailman ilmastosta, minua kiinnostaa, paistaako aurinko vai sataako vai sataako lunta. Näin syksyllä.