Aistiharhat ja unet

Aistiharhat ja unet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 18.08.2024 klo 17:40 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2024 klo 17:40

Aistiharhat ja unet ovat tavallisia tapoja, lieventää stressiä. Kuinka erillaisia mielikuvia ne tuovatkaan mieleeni, jopa kahvipaussi voi olla monenlaisten mielikuvien perusta. Syömisestä ja juomisesta tulee mieleeni monia asioita, aistimuksia, ja mielenkiintoisia mielenyhtymiä ja mielikuvituksen käyttöä, koska alan syödä  ja juoda unissani nukkuessani uniani

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2024 klo 08:35

Viime yönä näin taas uniani, jossa olin pääosassa, vaikka täytyy tunnustaa, etten tuntisi itse itseäni unikuvistani, joskus olen nuoruudessani, joskus vanhuudessani. Aina yhtä energisenä, joka vie pohjan pois unistani. Useinkaan en näe unta masennuksestani, siitä että minkälaisia harhoja minulla on elämässäni, ja kuinka yritän ymmärtää harhojani eläen.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2024 klo 09:41

Harhat muodostuvat ajatuksiksi ajatusmaailmaani, ja niistä on iloa minulle ja muille.  Vielä en ole tyytymätön ajatuksiini, joista on välillä vaikeata saada selkeää kuvaa mitä ajattelen, koska harhat sotkeutuvat toisiinsa, eivätkä ole tekemisissä toistensa kanssa, ja silloin esitän vaatimuksia, joiden vaikutuksesta harhat väistyisivät ajatuksieni tieltä ajatusmaailmassani. Nämä hallusinaatioiksi nimittämäni ajatukset tulevat paremmin toimeen keskenään, kun en puutu niihin oleellisesti ollenkaan. Ja usein se johtui siitä, etten tullut toimeen harhojeni päämäärien kanssa, jotka olivat humalahakuisia tai seksuaalisia tai mässäälijöitä. Kuvittelen harhojeni olevan suht´koht´normaaleja ajatuksien pyörtäjiä, jotka saavat " EIT KYLLÄKSI". Minulla on ajatuksia myös helposti harhoista ajatuksiksi muodostuvista ajatusmaailmani osasista, jotka ovat normaalisti " MUISTINKO OIKEIN VAI VÄÄRIN?" Aina en ajattele asioita oikeanlaisilla asioilla ajatusmaailmaani ja sen seurauksena pääsevät ajatukseni törmäämään toisiinsa yllättävällä tavoin, aivankuin henkilöt sattumalta kohtaisivat maailmalla toisiansa, jota ei saisi neutraalisoida harhojeni elämästä, muistista, ja ajatuksista, koska sillä on merkityksensä. En haluaisi harhojen olevan minulle vihaisia ajatuksieni seassa ajatusmaailmassani, mutta jotkut suoraselkäiset harhani saattavat ottaa itseensä vertailukohtansa. Minun on kyettävä ajattelemaan vielä ajatusmaailmassani, vaikka se olisikin täynnä harhojen muodostamia seksuaalisia haluja.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2024 klo 18:22

Aluksi sanoisin olleeni hullu jo useita kymmeniä vuosia, jona aikana olen saanut oppia mitä hulluus on ja mitä hulluus ei ole. Hulluus on mielentila, jossa henkilö ei itse päätä ajatuksiansa, vaikka on ajatellut asiaa ja tullut siitä johtopäätökseen. Hän ei tiedä, tai halua tulla tietoiseksi asiaan liittyvistä tahoista, jotka asiaa ovat pohtineet ennen häntä, ja jotka pohtiessaan asiaa ovat kiinnittäneet huomiota eri tavalla asiaan siten pohtiessaan. Hulluutta on olla erottamatta  omia ajatuksiaan, muiden ajatuksista, ja väittää niitä omikseen ajatuksikseen, vaikka ei ole ollut tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Hulluus on mielentila, jonka ajan aikana hän on he, eikä hän voi ilmiölle mitään. Ilmiö kyseenalaistaa kaikki mitä hän on pohtinut asioista. He ovat oikeassa, hän väärässä. On hulluutta pitää kiinni asioista ja johtopäätöksistä, joita hän on tehnyt. Kukaan ei tule olemaan hänen puolellaan. Normaalisti hän antaa asioiden olla, eikä yritä ymmärtää itse itseään, ja tulla vielä hullummaksi, kun ei saa ajatuksiaan pysähtymään. Ilmiö on vahva persoonallisuus. Joskus käy niinkin että hulluutta on olla vahva persoonallisuus, ilmiö on hetkittäin heikentämässä häntä, Jotta hän ei olisi kuin hulluutta tulla ja mennä, saada asioista kiinni.  Hulluutta on myös se ettei kaikki voi tykkää samoista asioista.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2024 klo 19:41

Hulluus on uskon asia. Sitä joko uskoo olevansa hullu, tai ei usko olevansa hullu. Ei se silti tarkoita ettei olisi hullu, jos ei usko olevansa hullu. Hulluudesta saattaa päästä eroon lähes kokonaisvaltaisesti, muttei ole mitään vippaskonstia jolla hulluuden voisi pitää poissa määrätynlaisista henkilökohtaisuuksista sekä henkilöistä, joissa hulluus on ilmennyt aikaisemminkin. Uskonto saattaa olla hulluutta joille kuille muille. Hulluutta saattaa olla vaikka minkälaista ja vaikka minkäkaltaista. Yhdistävä tekijä on hoitosuhteet, olot, se miten  hoitaa itseänsä, ja miten ympäristö suhtautuu hulluuteen. Hulluudella on kaikuvia ääniharhoja, aivankuin joku huutelisi, puhuttelisi, ja jostain kuuluisi ääniä, jotka eivät sovi ymmärrettävästi  paikan ympäristöön jossa hulluus on havaittu, hullua on häiritty, ja hulluuden muotoa sopivasti muunneltu. Aie tehdä tähän vielä palvelus hullun hulluudelle, ja koettaa henkilökohtaisesti olla henkilö hullulle kaikessa hulluudessaan, muodostaa ilmiö joka saattaa olla koetinkivi ja vippaskonsti henkilökohtaisesti hullulle.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2024 klo 10:20

Hullujen ajatuksien esiin tuominen edellyttää henkilökohtaista huumorintajua, jota minulla on vähän, muttei riittävästi, joten pelkään olevani aikamoinen ilonpilaaja. Hulluimmat ajatukset tipahtelevat kuin kuurot taivaalta, henkilöiden suista,  jotka tiedostavat todellisuuden rajat. Henkilökohtaisesti ajattelen todellisuuden rajat hulluuden porteille asti, mielikuvitus on hulluuden harha-aistimuksien vallassa kun  todellisuus karkaa hulluuteen. Hengenvaarallista siinä saattaa olla henkilökohtaisesti se hillittömyys, joka pulppuaa kuin nauru henkilöstä, joka piti lystiä kustannuksellamme. Nämä mielikuvitukselliset ajatukset hulluudesta, eivät aina ole loukkaamatta joita kuita muita henkilöitä henkilökohtaisesti hillittömyydellään.  Aina tämä hillittömyyden taju ei suo mahdollisuuksia osallistua henkilökohtaisesti hillittömyyteen todella. Hulluudesta saa mielikuvituksetonta ja silti yhtä hillitöntä naurua aiheuttavaa. Hullu ei aina kestä olla pila, jolle nauretaan hulluutensa siivin kuin enkeli, vaan hän kykenee itse päättämään puolestansa milloin tämä todellisuus raja riittää hänelle.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2024 klo 14:28

Hullun mielipide eroavaisuudet syntyvät hänen ajatuksissaan, kun hän on he. Usein kuulee juuri tästä hulluuden lajista, se on yleisintä hulluuden lajia. Hullu keskustelee ajatuksissaan ajatuksiensa kanssa, ja usein kuulee hullun tulleen osaksi haukkuvia ajatuksiansa, aivan kuin hän olisi jo edesmennyt henkilö, joille kuille muille henkilöille. Hullun on nyt valittava tiensä itsenäisesti, eikä ripustauduttava joiden  kuiden muiden varaan. Hänen on luovuttava hulluudestaan, ja ajateltava itsenäisesti ajatuksiaan, joita nämä henkilöt eivät siedä hänen ajattelevan itseksensä. Hän voi turvautua hoitosuhteeseensa, ja muokata olojansa kirjallisesti, tai hoitaa asioitaan omalla tavallansa, muttei ilman tuota ilmiötä, joka on hän on he, josta koko kokonaisuus koostuu. Hulluuden sukupuoli ei ole olennaista tässä, muuten monimutkaisessa asiassa, jossa ei kielitaitoa arvosteta ja jossa on kyse siitä missä ja kuka on yksinään.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2024 klo 13:34

Asioita hulluudesta, jotka on hyvä tietää. Hulluus voi olla mielikuvituksellista, tai mielikuvituksetonta, riippumatta hullusta jonka hulluudesta on kyse. Hulluuden mielikuvituksen sanotaan olevan usein oire, ja hulluuden mielikuvituksettoman osan sanotaan olevan terveempi puoli, koska mielikuvituksen hillintä ja hallitseminen on hullulle usein vaikeata. Hulluus saadaan aikaan usein kemiallisesti, ja sitä hoidetaan lääkkeillä. Hulluudeksi sanotaan mielentilaa, jossa mielikuvitus on saanut liiallisen osan mielentilasta, eikä sitä saanut hillittyä hullu, josta syystä hän on he, ja henkilöt suhtautuvat häneen ympäristössään, kuten hulluuteen suhtaudutaan ympäristössänsä. Hulluus on riippuvaista mielentilastansa, jossa hullu on joutunut olemaan suhteessaan ympäristöstänsä mielipiteisiin nähden, ja siitä syystä hulluuden hulluus on ottanut huomioon ympäristönsä suhtautumisen hullun hulluuteensa. Hullun hulluus on mitä hän on tehnyt.

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2024 klo 11:57

Ainutlaatuinen tilaisuus tutustua hullun hulluuteen, joka joka suhteessa on mielenkiintoinen ilmiö. Siitä tulee tulevaisuudessa vielä mielenkiintoisempi ilmiö. Kaikki se tapahtuu hulluksi tulleen hullun korvien välissä, ajatuksien, mielikuvituksen, ja sen jokaisessa asuvan henkilökohtaisuuden ollessa kysymyksessä. Kaikkea ei hullu hulluudessaan ole halukas tekemään, joskus on kyse siitä, mitä hullu hulluudessaan ei suostuisi tekemään. Se saattaa olla henkirikos, rikosihmisyyttävastaan, tai muu vastaavanlainen rikos, ja siitä eteenpäin mentäessä, on syytä olla varovainen, sillä hullun ajatukset saattavat muuttua hetkessä ihan totaalisesti toisenlaisiksi. Hullun hulluutta hoidetaan, koska on kyseenalaista kykeneekö hän olemaan he, niin kuin perheellisillä on tapana ympäristössänsä. Ympäristönvaihdos. Hullun hoitosuhde voi olla hoito sairaalassa, jossa ympäristö vaihtuu. Hulluudelle on postin kulussa oma merkityksensä, kun hullun on se kestettävä että posti jakaa ympäristöystävällistä postia. Hullu ei voinut mitään sille ettei posteljooni tuonut postianne perille. Hullun teot ovat rajalliset, hän on he, niin kuin perheelliset ajattelevat ajatusmaailmassa. Hullu ei voi tehdä enempää kun hullu, ja se ei yleensä ole riittävästi. Silti hullun on jaksettava elää elämää eteenpäin, vaikka takanapäin olisi tapahtunut mitä vain, se ei saa olla este elää elämäänsä eteenpäin. Tämä kaikki on vain pinnallista, eikä kovinkaan paljoa mielikuvitusta ruokkivaa, ainakaan hullun hulluudessaan. Hullun hulluudessa on moniselitteisiä ilmiöitä, jotka eivät ole perustuneet lainkuulijaiseen kansalaiseen, ja näitä ilmiöitä muut hullut pitävät paheellisena hulluutena. Hullut eivät aina ole kovin sosiaalisia hulluja. Yleistä on etteivät hullut etsi hullujen seuraa. Hullu saattaa olla ymmärtäväinen, rehellinen, ja rohkea, ja kohdata ajatusmaailmansa, maailmansa, ja ajatella muita henkilökohtaisesti, mutta hän on he perheellinen.  Miksi nyt ei saisi vain nauraa hillittömästi. En ole vienyt mitään kenellekään muille kuuluvaa, enkä ole lantrannut kenenkään omia nautintoaineita, vaikka hullut olisivat hulluudessaan niin päätelleet. En myöskään ole ollut siellä missä kaikki tapahtuu paikanpäällä, seuraamassa tilanteen etenemistä, ja ottamassa osaa hulluuteenne. En, vaikka kyse olisi nautinnostanne, nautintoaineistanne, ja mielenkiintoisista ilmiöstänne, joita saatatte pitää hullun hulluutenanne. Itse hullun hulluus ei ole aina kun joku haluaa juoda yleisellä paikalla siivoamassa paikkaa kuin kadunlakaisija lakaisukoneella, mutta kaiken maailman vartijat ja poliisit saattavat olla paikalla, riippumatta paikasta. Tämä hulluus on tilanne ja paikka kohtainen, siihen vaikuttaa myös aika, minä hulluus ilmenee hulluksi tulleessa hullussa. Aina ei ole mahdollista suhtautua hullun hulluuteen näin objektiivisesti, useimmiten hullu on paikan päällä, siellä missä tapahtui, tapahtuu edelleen, siitä kiitos hullun hulluudelle. Itse hulluudesta hulluksi tullut saattaa näin organisoitua olemaan paikanpäällä siellä missä hän on he vaikuttaa hullun hulluuteen, vaikka ei olisikaan edes lähi seudulla siitä paikasta, ja se saattaa pelastaa hullun hulluudeltansa.