Minulla on pitkään jatkunut kuolleiden ihmisten kanssa puhumista. Pelkään että oon sekoamassa täysin. Tiedostan kyllä että ihmiset eivät ole olemassakaan, mutta se tuntuu kuin olisi totta. Minua hirvittää se että ja pelottaa jos kun sekoan täysin. Siinä tilanteessa en ymmärrä oikein itseäni. . Kontrollin menettäminen hirvittää ja oman tilan heikkeneminen. Tuntuu kuin kukaan ei kuuntelisi eikä kukaan ymmärtäisi. On ollut pitkään jatkuvaa ahdistusta ja masennusta. Ja oman itsensä kanssa ristiriitaisesti tilanteessa. Pelottaa mitä pitäisi tehdä .sitä ennen olin jutellut kuulemma jotain mukavia kuolleen enoni kanssa.ja sitten näin aivan hirveää. En muista enään niitä kuin ne oli pelottavempia kuin ennen.. pelottaa kuin yhtäkkiä tuli semmoisia ääniharhoja. Ensin tää alkoi masennuksen kautta, sitten kun kukaan ei halunnut autttaa en saanut sitä apua niin tää menee ihan mahdottomaksi. En pääse kuitenkaan tästä mitenkään pois. Kun kroppa sekoaa sitä alkaa miettimään itsekin mikä on pahasti vialla..