Moi! Niinhän se yleensä menee,että jos toinen ei lähde lomalle niin sitä ei suoda toisellekaan.Kuulostaa tutulta.Vaikka se ei ole missään nimessä keneltäkään pois.
Minilomat ovat esim.kirjastossa käynti on hyvä.Itse harrastan joskus istumista kahvilassa ja katselen ihmisiä.Kesällä istun joskus torikahvilaan ja katselen ihmisiä,silloin näkee paljon myös ulkomaalaisia.Ei sitä välttämättä tarvitse kauas lähteä.Ehkä se sitäkin,että antaa itseleen luvan "huohahtaa".Itse tunnistan itsestäni,että jos sitä puoli päivää on tekemättä mitään niin alkaa jo ajatella "nyt on kiireesti tehtävä jotain hyödyllistä" 😮
Pääsin silloin lääke kokeiluun missä testattiin uusia masennuslääkkeitä.Tämä toi minulle sopivan lääkkeenkin hyvin nopeasti.Olen kuullut että joku joutuu kokeilemaan moniakin ja pitkään ennen kuin sopiva löytyy.Siihen kuului monia ihmisiä ja heidän kanssa kokoonnuttiin ja lääkärin kanssa myös.
Se oli itselleni hyväksi,että pääsi jakamaan tunteita ja ajatuksia.
Se jo helpotti kun sai sanottua mitä ajatuksia päässä pyörii,niin toinen vastasi ettei ne ole ollenkaan epänormaalia.
Tänne tukinettiin olen kirjoittanut myös kokemuksia ja ajatuksiani.
Maanviljelijän työssä on hyvät ja huonot puolensa,niinkuin on tässä palkkatyössäkin.
On se tietysti helpompaa olla palkkatyössä siinä mielessä,kun oven pistää kiinni niin ei tarvitse ajatella työtä jos ei halua.Kyllähän ne työ asiat monesti seuraavat sinne kotiinkin.
Itse kuulun pieni palkkaisiin ja joudun tekemään kahta työtä vähän aikaa ainakin.Tämä johtuu tosin siitäkin,että entinen mieheni ei maksanut osuutta talosta avioeron yhdeydessä.Jos olisin oikein kovasti riidellyt niin olisin saanut osani varmaankin,mutta en jaksanut.
Hän oli alkoholisti ja väkivaltainen ja mustasukkainen narsisti.Pidin itsestäni hurjana voittona kun jaksoin hakea avioeroa,niin en enäää jaksanut lähteä riitelemään omaisuudesta,enkä ole jaksanut vieläkään sitä tehdä 2 vuoden jälkeen.
On siinä sekin että kun on oppinut tekemään kellon ympäri töitä,niin vieroitusoireet ovat melkoiset.Muistan ensimmäisen kesäloman 4 viikkoa kaupungissa kerrostalossa APUA!!
No minä hain siivoutyötä 2 viikoksi,jota sitten olen jatkanut iltahommina tänne saakka.
Saattaa kuulostaa hullulta,mutta veikkaan etten ole ainoa.
Syksyisin terveisin Ruusu45