Hei! Onko kenelläkään toisella samanlainen kohtalo, mies on työholisti. Kuvaanpa tavanomaisen päivän. Hän herää puoli kuusi aamulla, korppu ja te odottaa pöydällä. Sen nautittuaan hän lähtee navetalle, senjälkeen onkin jokin työsuoritus, syömään, töihin kahville, töihi, ja sitten taas syömään jonka kjälkeen onkin iltapäivä navetan aika. Sitten ehkä kenties vielä töihin. Töissään hän on omistautunut, antautunut ei kuule ei näe minua, vaimoaan, jota hän kutsuu rouvaksi. Minua ahdistaa erityisesti tunne siitä etten ole hänelle se tärkein, rakkain se jonka takia elää. Hän ei osoita sitä, milloin hän ehtisi koksa aina on vain työ. Vihaan koko työtä, minusta on tullut kiukkuinen akka. Olen lopussa. Minulle tärkein asia on läheisyys, läsnäolo. Antaisin mitä tahansa kun saisin sitä, jaksaisin olla tukena. Mieheni vaatii että olen hänen tukenaan pääasiassa työssä, rinnalla. Minä toivoisin eiten läheisyyttä elämältä, parisuhteelta. En jaksa tätä loputtomiin. On puhuttu, asiaa ei osata korjata. Kumpikaan ei voi antaa periksi omissa asioissaan. Umpikuja tuntuu synkältä, mustalta ja ahdistavalta.
Kamalinta mitä on tapahtunut oli, kun olin kuolla kolmannen lapseni synnytykseen. Palattuani kotiin aloin itkeä ja halusin puhua, minulle sanottiin nyt ei aleta ulista koska on rehuntekoaika kesken. 😭 Se teki tosi syvän haavan minuun ja on niitä muitakin.
En tiedä. Olen ihan lopussa asian kanssa.
😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.