keskivaikea masennus
Hei,
täällä näytti olevan useampia viestejä, joissa aiheena oli keskivaikea masennus. Mun on pakko tuoda esille oma kohtaloni, koska en todellakaan enää tiedä, mitä tehdä. Lääkityksiä siis on kokeiltu: Seronil, Cipralex, Cipramil ja viimeisimpänä Cymbalta, jota olen syönyt kohta vuoden. Mun täytyy todeta niistä, että mun mielestä mikään ei auta, vaan yleensä vaan aika. Mutta on raskasta olla ahdistunut, peloissaan ja ”järki hävinneenä päästä” useampia kuukausia ja yrittää samalla kuitenkin olla töissä, ettei kukaan vaan huomaisi. Lisäksi olen kokeillut lyhytterapiaa, psykoterapiaa, hypnoterapiaa, akupunktiota ja ilokaasuhoitoa. Ainut, mistä olen kokenut saavani vähän apua on toi ilokaasuhoito, mutta yksi kertaa maksaa muistaakseni 395 euroa, eikä sitä korvata mistään ja sitä pitäisi ottaa n. 3. Vuosi sitten tein tämän ja luulen, että nyt on pakko kokeilla sitä uudestaan, ehkä vaan hiukan aikaisemmin siis ennen kuin tilanne on kaikkein pahimmillaan. Apua, en toivo pahimmallekkaan vihamiehelle sitä pahinta olotilaa, joka kestää n. 2-3 kk. Toivottavasti tämä ei säikäytä ketään, mutta onko muita samanlaisia, mihin mikään ei tunnu auttavan ?
mmm