Uudelleen aloitus
Meillä oli miehen kanssa riita ja mieheni ei ole keskustelija ja minä keskustelen vihastuksissani liikaakin. Mieheni sanoo ettei luota minuun, etten tulistu jälleen seuraavan kerran ja riita paisuu. Ymmärrän mieheni näkökannan ja olen työstänyt ja työstän edelleen riitatilanteita.
Nyt näimme eilen miehen kanssa ja hän oli luonani yötä. Olin kokoajan jännityksessä, itketti ja olin onnellinen samaan aikaan. Hellyyttä meillä on aina ollut, mies kehuu minua ja koskettaa paljon, nyt kuitenkin tilanne oli epämukava minulle. Yritin olla normaali mutta jokin pidättelee kuitenkin minua miehen käytöksessä. Koen etten uskalla rakastaa, koska mies haluaa ottaa rauhallisesti ja edetä päivä kerrallaan. Pelkään ylikaiken että tämä epäonnistuu, rakastan miestä yli kaiken ja en halua että suhteemme menee rikki. Onko toivoa jälleenrakentaa luottamus ja löytää se mitä meillä oli? Onko vinkkejä miten suhtautua itse asiaan? Ikävöin häntä mutta en uskalla painostaa yhtään enempään yhdessäoloaikaan ettei mies koe minun ahdistavan häntä. Sanoo kuitenkin rakastavansa ja että tuntuu hyvältä olla vieressä pitkästä aikaa mutta silti minun kurkkua kuristaa ja pelkään että rakkaus loppuu.