Kumppani joka käyttää huumeita?!
Olemme molemmat 16-vuotiaita. Poikaystäväni käyttää kannabista usein. Polttaa jopa päivittäin ja useita kertoja vaikka olen huomauttanut ja sanonut suoraan asiasta, että en voi jatkaa suhdettamme jos asiaan ei tule muutosta, koska en halua lapsillemme isää joka käyttää päihteitä enkä varsinkaan huumeisää. Haluan taata lapsilleni parhaimman mahdollisen elämän enkä hyväksy huumeita lainkaan. Itse en käytä päihteitä siis. Ajattelin että olisi liian vaikeaa tehdä ero nyt kun olemme olleet jo vuoden suhteessa ja rakkaus alkaa jo puhjeta kunnolla. Mutta päätös on silti tehtävä. Hän sanoo aina että ”joo tiedän” yms pitkiin viesteihini missä itken kuinka kannabiksen ja hasan käyttö satuttaa minua, mutta en voi silti päästää irti rakkauden vuoksi. En tiedä kauan enää kestän kun parisuhteemme on muuttunut huumeiden käytön jälkeen huomattavasti ja oma mielenterveyskin on vaakalaudalla. Riitoja tulee useasti ja joskus niin vakavia että naapurit tulee ovelle ja uhkaa soittaa poliisit koska poikaystäväni on niin uhkaava. Mitä teen.