Hei anteeksi että vaivaan päätä teitä, tällä mun asialla, elikkäs äiti sekoitti mun ja mun parhaan kamun asiat vuodeksi, nyt en ole äidin Kaa enään väleissä, kaverini kyllä sanoo että mun pitäisi kyllä olla väleissä äitini kanssa, mutta en millään pysty. Luottamus kun on rikottu. Minun kaverini Kaa asiat on ihan hyvin mutta en tällä hetkellä pysty olla äitini, kanssa tekemisissä. Kaverini sanoi että ei halua että mun ja äidin välit menevät rikki. Mutta miten voin luottaa siihen ettei toista samanlaista asiaa käy vaikka olisi kuinka vaikeaa. Kaikilla on vaikeaa välillä ja se on ymmärrettävää. Avioero on vaikea asia sen ymmärrän, ja puolivuotta jälkeen äidillä on uus miesystävä, sitäkin pitää hetki sulatella. Mä en jaksa koko ajan terapiassakaan tätä sanoa kun hain terapiaan ihan eri syistä. En tajuakkaan miksi ihmissuhteet ovat näin vaikeita. Todellakin apua mikä ihmissuhde. Ja samanlaista oli kun minä seurustelin ja meidän perhetilanne oli aivan toinen silloinkin se käyttäytyi noin, en tiedä menee liian ylissuojeluksi koko touhu.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 9 kuukautta sitten. Syy: Vähän lisää tekstiä laitoin