Sairaalahoito, ambulanssi,uusi ympäristö oli, mielenkiintoinen, minäkin haluan tuommoisen työn, tai auttamaan ihmisiä, rentoutumishetki jäi mieleen, oli musiikkia ja patjalla sai maata. Lääkkeet oli vaikea muistaa kun tuli sairaalaan, kun tulin huoneessani muistutettiin lääkeistä,olin ne lopettanut kun ei ollut tehoa lääkkeissä. Opin Ota lääkärin määräämät lääkkeet! Ota apuu vastaan sen opin hoidossa. On tietenkin kohtia jota en muista hoidosta, mutta ei se mitään semmoista se välillä on.
Lääkäri aikoja hoidossa. Kaveri koirat sai rapsutella. Uloskin pääsi. Äidille joku ilmoitti ehkäpä ohjaajat,minä en muista joulusta mitään, enkä ihmisiä. Juuri tuolloin. Ulos pääsi osastolta ryhmässä, joka päivä jos halusi. Äiti ravasi Oulussa ( voin nyt kertoo millä paikkakunnalla asuin kun en asu enään siellä) pääsin kotiin viikonlopuksi, koska äiti oli siellä. Sosiaalityöntekijän tapaaminen jännitti. Ja lääkäri kans. Vaikka ne halusivat auttaa minua, tuntui että hoidossa kuunneltiin, kun lauloin laulujani. Pikkuhiljaa pääsin jaloilleni, ja nyt olen eri paikkakunnalla, en halua paljastaa kun vähän pienempi paikkakunta kuin Oulu mutta olen tyytyväinen. Kauheen pitkän matkan ennen hoitoa oli yli vuosi vaikeaa aikaa.. kun pääsin osastolta niin kaikki sujui hyvin paitsi aloitus haasteita oli uudet ihmiset, ihastus, uusi paikka, muistinmenetys, hyväksi käyttö.
Tein pipareita taikinaakin itse. Joulun aikoihin. Terapia alkoi viikon päästä osaston jälkeen, minulle kyllä tarjottiin aikaa terveyskeskuksesta aikoja mutta en tarvii niitä silloin. Kaksi kertaa viikossa oli terapia.
Käytiin tyttöjen talolla tutustumassa, ja sitten saunaan. Kaverin tykö kylään. Kerroin osoitteen missä olin, ja kerroin sille koko jutun mitä mulle oli käynyt jne..
Taatelikakku leipomista ja lahjojen käärimistä, mulla oli lievä muistinmenetys. Kävin sen takia lääkärissä väkisin äiti vei minut sinne. Mökillä Levillä joulun. Äitin kans. Käveltiin paljon, koska uskoin että liikunta auttoi minun muistinmenetykseen. Minulla oli labra aika.
Kaksi lääkäri aikaa yhdelle päivälle. Ja palaveri seuraavana päivänä. Hieronta eri päivänä tilasin netistä hieronta ajan.
Ruoka ryhmä oli suunnittelin pääruoka jälkiruoka, ja alkupala. Färinrannassa oli alkuun haasteita kun piti oppia liikkuu siellä, ja sitten oli tää rakkaus jonka takii ihan väsähdin. Onneksi hän jätti minut. Vaikka teki rumasti ton eron.
Ihan normaali viikko paitsi terapiaa kerran viikossa kun helmikuu alkoi. Äidin Kaa pullaa tehtiin vein sitä kumppanille kun, (vaikka nyt ollaan erottu ,rumasti jätti mut.)apteekissa pitää käydä tuli lääkkeet loppu. Terapeutin Kaa kahville. Voi kun olin vietävissä tuon entisen kumppanin Kaa, kun silloinkin menin hänen tykö. Lähetin ukille kortin. Kappas terapiaa ja lääkkeitä. Ennen kun tulin kotiin pesin lakanat ja pyyhkeet.
10 viikolla järjestelyin muuttoa, ja äiti oli kanssani silloin.pakkaamista ja tavaroiden laittoa laatikoihin. Joka päivä oli aika iso urakka. Eikä kumppanistakaan ollut apua. Joka päivä haettiin laatikoita. Kauppa oli kaukana onneksi oli auto. Terapia oli sovittiin että niin kauan kuin olen Oulussa on terapia. Näin rinnekodin työntekijöitä verkosto palaveri oli taisin puhua siitä terapiassa. Piti käydä kotona avaamassa ovi, joka muuttaa todennäköisesti siihen varmaan on jo muuttanut. Ja taas heilan tykö, oisi voinut tulla munkin tykö asumiskuntoutukseen tässä huomaan kun kirjoitan niin taisi käyttää hän, minua hyväkseen ei ehkä jaksamisen kannalta vaan rahaa halusi vaan, tässä kohtaa en huomannut kyllä sitä kun olin rakastunut.
Entistä avustajaa näin nykyistä ystävää, kun kerroin sille että muutan niin halusi nähä mut. Pullaa vein hälle ja ostin söpöt pääsiäitiput. Sitten viimeinen terapia hetki, täs oli mun tarina tiivistettynä, mitä mulle tapahtui, ja nyt pelkään että tapahtuu noin uudestaan, kun talo täynnä ohjaajia, ja eri ohjaaja koko ajan no voin muuttaa eri taloon jos tää jatkuu olen keskustelemassa tästä uudesta asiasta, mielitiimissä. Kriisi kriisin perään elämä on tällaista. Soitto opettaja minulle löytyi että soitan pianoo. Kaksi soitto tuntia on jo minulla ollut😀
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 4 kuukautta, 4 viikkoa sitten. Syy: Tässä on vähän tietoo mitä kävin läpi hoidostani, kirjoitin koska itsekin pysyn kärryillä mitä on oli tapahtunut