Apua äiti pilasi ystävä suhteeni vuodeksi
Olen ollut herkillä nytten vuoden verran, mun äidillä on ollut avioero, ja se erotti mun parhaan kamun ja minut vuodeksi puuttumalla ystävyyssuhteeseen sen, ehdotti liikaa asioita mitä pitäisi tehdä, puuttui kun me ei keskusteltu, joten siitä laukesi minulle paniikkihäiriö, se kyllä kysyi multa kun olin ahdistunut kotona koko ajan, hävetti vaan minun ämmikin näki tilanteen, mutta eihän sille mitään voi. Mutta hävettää, äidin takia mun ystävä ei ollut vuoteen mun ystävä, minä katkaisin välit, koska en enään jaksanut sitä ystävyys suhdetta tää on kaikista vaikeinta tässä on ollut että sanoin kyllä äidilleni siitä asiasta se ei kuunnellut, silloin vasta alkoi kuuntelee kun tein kortin sille ja sanoin siinä että elän omaa elämääni, älä puutu mun suhteisiin. Nyt sovittiin että pidetään etäisyyttä, toisiimme sen verran että saan käsiteltyä omassa mielessä tämän asian. Ja sanoin että mun pitää nähdä mun koiraa. Ja ihan pakolliset asiat hoidetaan kuin aikuiset. Mä oon ollut nyt vuoden verran herkillä tämän asian kanssa, kun ystävä kielsi kertomasta äidille yritin kunnioittaa mun ystävän mielipidettä. Mä oon käynyt tässä monenlaisia tunteita läpi vuoden aikana, kun olen koittanut kans keskustella äidin kanssa niin ei se kuunnellut minua, kun kirjoitin sille kortin niin se alkoi kuuntelee. Kaikkea ikävää sattuu. Mä tein kirjankin tästä viime vuodesta harmittaa kun paras kamu ei pääse siihen mukaan. Ehkä joku toinen kerta