Ystävät katoavat...
Jos joku muistaa aikaisemmista kirjoituksistani yksinäisyyden, mieheni kuoleman,anoppini vainon kirjoituksia niin seuraavaa on tapahtunut…
Tilanne äityi anoppini kanssa niin pahaksi, että jouduin pakkomuuton eteen. EN kuitenkaan vaihtanut paikkakuntaa vaikka sekin kävi mielessä, mutta lasten koulut ja ystävät painoivat sen verran vaakakupissa että jäimme samalle paikkakunnalle kuitenkin.
Muutto oli itsessään aika kaoottinen… Samalla kun muutimme, vanhat asukkaat muuttivat samaan aikaan, minä muutin heidän asuntoon ja minun asuntooni muutti samalla uusi perhe.. kaikki tämä yhden päivän aikana. Kovasti kyselin ystäviltäni muuttoapua, kuskia sillä itselläni ei ole autossa vetokoukkua.. ei apua tullut.. kovasti oli menoa ihmisillä.. no sitten sainkin puolituttavalta auton lainaan jolla vetää kuormia uuteen.. siinä sitä oli kun 18v poikani kanssa pakkasimme ja purimme kuormia.. Onneksi jonkin aikaa oli eräs puolituttava perhe auttamassa.. heille siitä iso kiitos.. Jälkeenpäin (facebookin maailmasta) luin ystävieni menoa.. katselivat keskenään kuninkaallisia häitä ja viettivät aikaa yhdessä..se siitä kiireestä.. Kuilu syveni… sillä en todellakaan kutu heitä ystävikseni enää. Jäin pois myös harrastuksesta joka on yhdistänyt meitä. Syy siihen oli yksinkertaisesti lastenhoidollinen.. eipä kukaan ole minua kaipaillutkaan.. surullista.. olen siis totaalisesti yksin nyt… ☹️
Anopista sen verran että se vainoaminen yltää mylös tänne asti.. ovat ajelleet ohitse ja pohtineet milloin autoni on missäkin jne… mutta olkoot.. en jaksa enää ajatustakaan heille suoda!!
Olen todella maassa tämän ystävä asian kanssa… pitkä kesä edessä…yksin…